FANDOM

Opis

Michael to młody piesek rasy Shih-Tzu, w Psim Patrolu pełni zawód menadżera. Psiak jest mężem Hery.

Wygląd

Michael to nawet wysoki pies swojej rasy, jego ciało ma budowę nawet masywną. W większości piesek ma długą białą sierść. Jego grzywka, uszy, wąsy, ogon oraz łatki na całym ciele są jasnobrązowe. Nad lewym okiem widnieje brązowa łata. Nosek pieska jest różowy, a oczy ma niebieskie.

Charakter

Michael to na co dzień miły piesek, który jest lojalny wobec Psiego Patrolu. Bardzo jest im oddany. Chętnie wykonuje polecenia i ma zapał do pracy. Psiak jest pomocny, żartobliwy i wesoły. Mimo to jego minusem jest to, że czasem jest porywczy. Mimo, że czasem jest w tle to jest dużym ekstrawertykiem. Podczas imprez jest duchem imprezy. Kocha dobrą zabawę i zawsze do każdego zajdzie i zagada. Nawet jeśli rozmowa miałaby być krótka. Kocha się bawić i jest dość energiczny. Nauczył się trochę cierpliwości poprzez zawód. Michael jest bardzo wyluzowany. Nie lubi flegmatycznych postaw. Bardzo mocno kocha Herę. Zawsze broni ją gdy zajdzie potrzeba. Wobec niej jest bardzo czuły, romantyczny i wspierający. Zginąłby za nią. Oprócz tego jest jego dobrą przyjaciółką, której mówi wszystko. Gdy pracuje wykazuje się dużym entuzjazmem i zapałem. Potrafi doradzić jaki i zmotywować. Gdy ma zły dzień chodzi gburowaty. Co do wrogów Psiego Patrolu to patrzy na nich z wyższością, nie atakuje dopóki go nie sprowokują.

Umiejętności

Michael potrafi podejmować dobre decyzje, dobrze organizuje i planuje. Potrafi świetnie zmotywować. Oprócz tego Michael nieźle tańczy. Potrafi grać na keyboardzie. Piesek jest zwinny i szybki. A szczęki ma mocne, przy okazji wykorzystuje aspekt ostrych jak szpilki kłów. Potrafi pisać, a wygląda to, że trzyma długopis w pysku.

Odznaka

Michael nosi zieloną obrożę, do której doczepiona jest odznaka. Na ciemniejszym od obroży tle widnieje szary mikrofon na podstawce.

Rodzina

  • Rodzice- nie pamięta
  • Rodzeństwo- nie pamięta
  • Hera- żona

Lubi

  1. Spędzać czas z Herą
  2. Spędzać czas z Psim Patrolem i ich przyjaciółmi
  3. Pracować
  4. Sławę
  5. Dobrą zabawę
  6. Komedie
  7. Boże Narodzenie
  8. Sylwester
  9. Walentynki
  10. Wielkanoc
  11. Żarty
  12. Słuchać muzyki
  13. Podróże
  14. Wyjazdy
  15. Wszystkie pory roku
  16. Ciepłe dni
  17. Lody o smaku pomarańczy
  18. Psie ciastka o smaku boczku
  19. Dobro
  20. Pomagać

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Wojen
  3. Poniżania
  4. Zła
  5. Flegmatyczności
  6. Kłamstwa
  7. Złych ludzi
  8. Jego poprzednich właścicieli
  9. Nudy
  10. Lodów o smaku jabłka
  11. Psich ciastek o smaku wątróbki

Strach

  1. Herze coś złego się stanie
  2. Zawieść kogoś

Hobby

  1. Słuchanie muzyki
  2. Gra na keyboardzie
  3. Taniec
  4. Hop Hop Boogie

Ciekawostki

  1. Napisał jego własny poradnik.
  2. Oni i Hera to małżeństwo.
  3. Ma 30 cm wzrostu. Co czyni go bardzo wysokim jak na jego rasę.
  4. Jest pierwszym Shih-Tzu, który dołączył do Psiego Patrolu.
  5. Znał już Herę od dzieciństwa, mieszkali razem, ale po pewnym czasie uciekł z poprzedniego domu.
  6. Jest rzadko wybierany na misję, ale mu to nie przeszkadza.
  7. Jego koncept powstał latem 2017 roku na kartce papieru.

Pojazd

Regularny i na misje - jest to zielony wóz kempingowy.

Mission Paw - jest to czarno-zielony pojazd podobny do Marshalla  , niektóre elementy świecą ciemności.

Sea Patrol - jest to zielona motorówka w błękitne i żółte wstawki jej, niektóre elementy świecą w ciemnościach.

Space pup - jest to biało-zielona rakieta, niektóre elementy świecą w ciemnościach.

Jungle Pup- jest to mniejszy wóz kempingowy, który jest także zielony i ma wstawki moro.

Winter Patrol- Michael jeździ wtedy zielonym quadem śnieżnym, który potrafi zamienić się w małą przyczepę kempingową.

Wyposażenie

Regularny i na misje - jest to długopis, poradnik (który sam napisał), mikrofon.

Mission Paw - w hełmie ma gogle na podczerwień, w plecaku zaś długopis z laserem, poradnik i mikrofon.

Sea Patrol - ma turbo napęd wodny, butlę z tlenem, długopis zawierający sonar, mikrofon.

Space pup - butla z tlenem, mini dokumenty, poradnik, długopis oraz ponaddźwiękowe skrzydła.

Air pup - posiada skrzydła potrafiące szybować, długopis, poradnik, mikrofony.

Jungle Pup- ma wtedy długopis, notatnik, poradnik i mikrofon z głośnikiem.

Winter Patrol- ma wtedy koc, koc termiczny, termos, kakao, długopis, notatnik, poradnik i mikrofon przy uchu.

Strój

Regularny i na misje - jest to zielona kamizelka z krótkim rękawem, ma on także zielony beret i okulary słoneczne.

Mission Paw - jest to ciemno-zielony hełm i czarno-zielony strój, niektóre jego elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol - jest to zielony hełm mający błękitne i żółte pasy oraz skafander, który też jest zielony w żółte i błękitne pasy, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - jest to biało-zielony hełm z przysłoną oraz biało-zielony skafander, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air pup - Michael ma zielony hełm w jaśniejsze i ciemniejsze pasy. Z tyłu hełmu ma nutkę. Jego skafander jest zielony w ciemniejsze i jaśniejsze wstawki.

Jungle Pup- Michael nosi wtedy okulary słoneczne, zielony kaszkiet we wstawki moro, zieloną kamizelkę we wstawki moro oraz na łapkach ciemnozielone buty.

Winter Patrol- nosi zieloną czapkę z dodatkowym ociepleniem, u góry ma ona ciemnozielony pas, po środku zielony a od spodu jasnozielony. Dodatkowo ma zieloną kurtkę z kapturem, podbrzusze i klatka piersiowa mają jasnozielony pas. Na łapkach nosi brązowe buty. Na oczach ma gogle śnieżne.

Mighty Pup- jego maska zasłania tylko oczy i jest ona zielona. Strój ma zielony z jaśniejszą gwiazdą na plecach i klatce piersiowej. Na podbrzuszu ma ciemnozielone kropki. Rękawki przy łapach mają ostre zakończenia. Na tylnych łapach ma dwa ostro zakończone pasy w kolorze miętowym. Na plecach nosi bardzo ciemnozieloną pelerynę. Gdy aktywuje się jego moc łapy świecą mu na zielono. Mocą Michaela są ultradźwięki i kontrolowanie nimi.

Soul Patrol- Michael jest wtedy mieszanką gazeli z sępem. Ciało ma gazeli, zaś skrzydła sępie i szyję sępią. Głowa i ciało są wymalowane jaskrawozieloną farbą.

Biografia

Michael urodził się na wsi. Gdy miał dwa tygodnie sąsiad jego właścicieli adoptował jego. Tylko dlatego mu się udało bo było po znajomości. Zamieszkał u niego, w tydzień później żona jego właściciela przyniosła ze sobą suczkę. Była nią Hera, która zaprzyjaźniła się z Michaelem. Byli dobrymi kompanami w zabawie. Gdy urośli zaczęły się i problemy...z początku afery zaczynały się o drobne rzeczy skończywszy na tym, że sama obecność psów w domu gdy oni byli po pracy była przeszkodą. Od pewnego czasu Michael kochał Herę, ale jej tego nie wyznawał. Pewnego razu posunęli się za daleko i uderzyli Herę Michael ugryzł ich a oni wyrzucili go z domu. Biegł w burze przed siebie. Parę dni biegł przed siebie. Po pewnym czasie natrafił na miasto, w którym zamieszkał. Tam przygarnął go Ryder, Michael dużo pomagał w nadzorze przygotowań psich piosenkarek przed występami i dostał odznakę. Po pewnym czasie dołączyła do niego Hera i zostali parą.

Galeria Michaela

Cytaty

Cytat1 Michael to jest menadżer Twój! Cytat2
Regularny i na misje
Cytat1 Menadżer Michael jest na tropie! Cytat2
Mission PAW
Cytat1 Ten menadżer już nurkuje! Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 Ty i ja lecimy do nieba!! Cytat2
Air Pup
Cytat1 Ty i menadżer Twój jesteśmy gotowi na kosmiczny podbój! Cytat2
Space Pup
Cytat1 Menadżer w dżungli pomoc da! Cytat2
Jungle Pup
Cytat1 Mimo, że śnieg mocno pada Michael jedzie i jego rada! Cytat2
Winter Patrol
Cytat1 Czas na ultradźwięki! Cytat2
Mighty Pup
Cytat1 Menadżer Michael da radę nawet na Soul Patrol! Cytat2
Soul Patrol

Dubbing

  • wersja angielska - Catcrazy53
  • wersja polska - Krzysztof Banaszyk