FANDOM

Opis

Melanie - Suczka rasy border collie. Jest piosenkarką oraz autorką tekstów. Nie należy do Psiego Patrolu. Jest młodszą siostrą Levi'ego.

Wygląd

Melanie jest średniej wielkości jak na swoją rasę. Jest chudsza niż powinna, jednak nie jest wychudzona. Jej futro jest gęste i długie, w kolorach szarego i bieli. Ma ładne brązowe oczy. Ma dwa kolczyki na prawym uchu, jeden na lewym oraz jeden na nosie. Na pysku ma piegi, które są częścią makijażu jaki zwykle nosi. Często nosi wianek z małych jasnych kwiatów.

Charakter

Na pierwszy rzut oka może wydawać się być obojętną, arogancką lub niemiłą. W rzeczywistości jest przyjazną i delikatną suczką. Lubi spędzać czas ze znajomymi i powygłupiać się. Nie lubi się chwalić czy popisywać swoimi umiejętnościami. Chociaż nie należy do Psiego Patrolu, chętnie i często go odwiedza, ponieważ ma tam swoich przyjaciół.

Umiejętności

Jest dość zwinna. Jest bardzo ładna, co umie wykorzystywać, jednak nie do złych celów. Jest inteligentna. Ma piękny głos, mimo że trudno to zauważyć, ponieważ jest cichy. Ma bogaty zasób słów.

Strach

  • Strata bliskich dla niej osób

Lubi

  • Śpiewać
  • Spędzać czas z przyjaciółmi
  • Pomagać
  • Święta
  • Zimę
  • Śnieg
  • Dobro

Nie Lubi

  • Lata
  • Upałów
  • Gorąca
  • Zła
  • Wrogów PP
  • Niebezpieczeństwa

Ciekawostki

  • Bardzo ładnie śpiewa, ale ma cichy głos
  • Często się maluje
  • Nie należy do PP, ale bardzo lubi go odwiedzać
  • Jej ulubionym kolorem jest fioletowy
  • Jej bratem jest Levi

Galeria