Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Melanie - Suczka rasy border collie. Jest piosenkarką oraz autorką tekstów. Jest młodszą siostrą Levi. Dołączyła do girls bandu założonego przez Crimson, gdzie jest wokalistką, pisze da niego również teksty.

Wygląd

Melanie jest średniej wielkości suczką z gęstą i długą sierścią. Jest szczupła. Jej futro jest białe z szarymi łatami. Na pysku ma piegi. Suczka ma brązowe oczy i czarny nos. Na uszach ma kolczyki. Na głowie nosi wianek z małych fioletowych kwiatów. Ma fioletowo-czarną obrożę ze złotymi obwódkami i złotą zawieszką z wypukłą gwiazdką. Na uszach ma złote kolczyki. Nosi "skarpetki" w czarno-fioletowe paski.

Charakter

Melanie jest zamknięta w sobie, delikatna czasami zadziorna. Suczka jest wrażliwa i mocno przeżywa. Bywa nieufna. Dla przyjaciół i girls bandu jest cieplejsza, lubi się z nimi wygłupiać i spędzać razem czas. Pomaga im i stara się być dla nich oparciem. Stara się mieć dobry kontakt z wszystkimi z Psiego Patrolu. Collie czasami jest dumna i arogancka, a czasami nie lubi gdy ją ktoś chwali i nie przyjmuje komplementów. Jest realistką.

Umiejętności

Suczka potrafi świetnie śpiewać. Ma też zdolności literackie, potrafi pisać teksty i interesuje się literaturą. Melanie jest inteligentna i ma zdrowy rozsądek.

Strach

  • Strata bliskich dla niej osób

Lubi

  • Śpiewać
  • Spędzać czas z przyjaciółmi
  • Pomagać
  • Święta
  • Zimę
  • Śnieg
  • Dobro
  • Fioletowy

Nie Lubi

  • Lata
  • Upałów
  • Gorąca
  • Zła
  • Wrogów PP
  • Niebezpieczeństwa

Ciekawostki

  • Bardzo ładnie śpiewa, ale ma cichy głos
  • Często się maluje
  • Wcześniej przyjaźniła się z PP, ale ostatecznie postanowiła do niego dołączyć
  • Jej ulubionym kolorem jest fioletowy
  • Jej siostrą jest Levi
  • Należy do girls bandu gdzie jest jedną z wokalistek, oprócz tego pisze teksty

Galeria

Advertisement