FANDOM

Opis

MeiMei jest suczką rasy basset gaskoński. Jest inżynierką i mechaniczką w Psim Patrolu. Czasami jest kierowcą ciężarówki.

Wygląd

MeiMei to sześcioletnia suczka rasy basset gaskoński. Jej oczy są koloru niebieskiego. Jej sierść jest dosyć kolorowa. Ma 31 cm wzrostu i waży 14 kg. Ma dwie blizny na grzbiecie oraz dwie na ogonie przez wypadek na budowie. Obroża jest koloru czerwonego. Odznaka to młotek na żółtym tle.

Charakter

Jest miłą i wesołą suczką. Uwielbia żartować i być w centrum uwagi. Przyjaźni się z prawie całym Psim Patrolem. Zawsze chętnie komuś pomoże lub poprawi humor gdy ktoś się smuci. Kocha pływać i budować, naprawiać. Nie jest agresywna jeśli chodzi o wrogów. Zaczyna być agresywna gdy wróg zrobi coś naprawdę złego. Przyjaźni się z kotami.

Umiejętności

Potrafi bardzo szybko budować oraz naprawiać różne rzeczy. Umie też bardzo dobrze pływać, uwielbia to. Potrafi też rozśmieszyć każdego za pomocą jej żartów i głupkowatej osobowości. Oprócz polskiego posługuje się też językiem rosyjskim. Bardzo dobrze zajmuje się szczeniakami i kociakami.

Rodzina

DoDo - Ojciec

LuLu - Matka

Lotto - Najstarszy brat

Ravi - Przybrany brat, starszy

Psotka - Młodsza siostra

Fado - Najmłodsza siostra

Jin - Nowonarodozny kuzyn

Anubis - Mąż

Nefertiti - Córka, starsza

Baozi - Syn, młodszy

Dubbing

Wersja angielska -

Wersja polska -

Biografia

MeiMei urodziła się w małym miasteczku w Polsce. Urodziła się jako druga z miotu. Pierwszy był jej brat Lotto. Chwilkę później urodziły się jej dwie siostry Psotka i Fado. Uwielbiała się z nimi bawić. Gdy podrosła odkryła pasję do budowania i naprawiania. Robiła to cały czas. Uwielbiała też pływać. Na jej szczęście w jej domu był basen. Pewnego razu ona i jej rodzina zauważyli, że po miasteczku szwęda się młody jamnik. Okazało się, że jego matka go odtrąciła i wygoniła go daleko od niej. Jako iż rodzice MeiMei mieli dobre serce - przygarnęli go. Traktowali Ravi'ego jakby był ich rodzonym bratem. Starsza MeiMei postanowiła, że chce się wyrwać z tego miejsca. Wybrała się z Ravi'm do Zatoki Przygód. Tam naprawiała różne rzeczy za darmo. Rzadko za jakiś mały smakołyk. Zauważył ją Ryder. Po jakimś czasie i obserwowaniu młodej suczki Ryder oficjalnie przyjął ją do Psiego Patrolu. Ravi codziennie ją odwiedzał. Gdy MeiMei dorosła poznała dalmatyńczyka o imieniu Anubis. Zakochali się w sobie. Chwilę później wzięli ślub. Urodziła im się córka, którą nazwali Nefertiti. Rok później urodził się ich syn - Baozi.

Lubi

- Ravi'ego

- Koty

- Resztę swojej rodziny

- Kolor brązowy

- Gdy wszyscy świetnie się czują

- Chleb

Nie lubi

- Gdy ktoś źle się czuje

- Ponurości

- Zła

- Wszelkiej przemocy

- Koloru czarnego, szarego i białego

- Gdy jest cicho

Hobby

- Budowa i naprawa

- Pływanie

- Pomoc innym

- Żartowanie i wygłupianie się

- Zajmowanie się dziećmi

- Jedzenie

Strach

- Że jej rodzinie się coś stanie

- Wszelkie zło

- Że każdy będzie smutny lub ponury

- Gady

- Owady

- Dinozaury

Ciekawostki

- Na początku miała być polskim owczarkiem podhalańskim

- Na początku miała być strażakiem lub policjantką

- Jej syn Baozi jest jej zupełnym przeciwieństwem. Jest ponury, gburowaty, wścibski, introwertyczny i zamknięty w sobie.

- Uwielbia chleb

- Jej przezwiska to: Mei, Energetyk, Budzik, Słońce, Głupek

- Jako jedyna z rodzeństwa dostała imię w którym powtarza się jedno słowo

- Mimo że ona i Anubis są bardzo różni w budowie to ich szczeniaki urodziły się ładne i zdrowe

- Nauczyła się rosyjskiego od taty

Galeria MeiMei