FANDOM

Opis

  • Marsy - Pies rasy malinos. Należy do bandy Drake'a

Wygląd

Marsy ma czarne końcówki łap, ogona, pysk i uszy, reszta jest brązowa. Na plecach ma krechy. Ma czarną obrożę z ćwiekami i czerwone oczy. Zwykle nosi szarą bluzę z kapturem.

Charakter

Dla wielu osób jest wredny i podły. Nie zna litości, dla wrogów jest porywczy, agresywny i brutalny. Ma tam paru kumpli, ich traktuje trochę inaczej jednak nie jest dla nich super miły, jest miły na tyle że nie jest nie miły XD. Dla PP jest mieszany, czasem wredny czasem milszy, zależy to też od tego komu ma pomóc. Dla nieznajomych jak dla wrogów. Dla Drake'a jest posłuszny i nawet przyjazny. Jak większość bandy jest w połowie zły a w połowie dobry. Choć raczej jest bardziej zły. Nie okazuje uczuć do Avanti, wręcz przeciwnie.

Umiejętności

Jest silny przebiegły i szybki. Jest też zwinny, często atakuje z zaskoczenia dla wroga, ale i z zaskoczenia dla siebie i bandy.

Rodzina

Z której pochodzi jest nieznana.

Biografia

Urodził się na ulicy, tam dorastał. Wiedział jak zdobyć pożywienie, radził sobie. Pewnego razu jego najlepsza towarzyszka Melinda, ciężko zachorowała. Nie miał jak jej pomóc. Cudem na jednej z misji poznał Psi Patrol. On jej pomógł, on i Melinda mieli zaproszenie do niego. Ona się zgodziła, jednak on odmówił. Poznał Bandę Drake'a. Dołączył do nich.

Lubi

  • Walki
  • (Czasem)PP
  • Pomagać Bandzie
  • Akcję

Nie lubi

  • Braku akcji
  • (Czasem) PP
  • NUDDYYY

Hobby

  • Walki
  • Zastępstwo
  • Włóczenie się bez celu
  • Odwiedzanie PP

Strach

  • BRAK!

Ciekawostki

  • Należy do Bandy Drake'a
  • Jest raczej bardziej zły
  • Bardzo lubi walki, jest w tym też dobry
  • Na początku czuł do Melindy coś więcej, jednak mu po pewnym czasie przeszło
  • Tera się podkochuje w Avanti, mimo to nie okazuje tego
  • Nie lubi Conre'go (jeżeli to się tak odmienia)

Galeria Marsy'ego