FANDOM

Untitled66

Mark-najstarszy z rodzeństwa. Syn Niary i Arrby'ego. Jest uczniem Johny'ego.

Bowie-sunia, córka Niary i Arrby'ego. Uczennica Moscow

Mike-piesek, syn Niary i Arrby'ego. Jest młodym piratem.

Charakter

Mark

Jako najstarszy z rodzeństwa odgrywa role "dowódcy"'. Dba o swoje młodsze o kilka minut rodzeństwo. Bardzo je kocha i jest w stanie dla nich poświęcić życie. Kocha przyhody i odkrywanie nowych terenów. Dlatego w przyszłości chcę zostać odkrywcą. Pilnie się uczy i spełnia swoje obowiązki z wielką precyzją i skupieniem. Na ogól nie sprawia problemów rodzicom. Uwielbia zabawę z przyjaciółmi, jednak gdy jest ona bezpieczna. Unika wrogów.

Mike

Mike jest cichy i oschły. Nie lubi zabaw z innymi. Kocha swoje rodzeństwo jednak czasami ma go po prostu dość. Myśli, że to on powinien być przywódcą ich małej gromadki. Spełnia proźby rodziców z ogromną trudnością. Mimo to nie jest jakiś niesamowicie rozbrajający. Wręcz przeciwnie, lubi spokój. Jest odważny i kocha adrenalinę. Co do wrogów ro nie zawacha się walczyć! 

Bowie

Wulkan energii! Jest największym rozrabiakom w bazie, nawet większym niż Hopper! Słowa rodziców z proźbą o coś ma gdzieś. Nie słucha się. Kocha zabawę i jakby mogła spędziła by na niej cały dzień. Nie lubi siedzenia w miejscu. Jest strasznie szczera. Często pyskuje innym. Wrogowi mogłaby skoczyć w gardło!!!! Mimo to kocha swoją rodzine i czasami ale to czasami, uspokaja dla nich.

Wygląd

Ciekawostki

Galeria