FANDOM

Opis

Maple to suczka mix rasy Border Collie i Syberian Husky. Mieszka w bazie Psiego Patrolu gdzie ma zawód księgowej. Jest też zakochana w Ethan’ie.

Wygląd

Maple to ładna, suczka, która jest średnich rozmiarów, choć można bardziej mówić że w miarę dużych. Jej futerko jest puszyste. Ma ono trzy kolory: biały to większość ciała i dolna część głowy. Rudy dominuje na głowie uszach, plecach i górnej części ogona. Zaś czarne ma końcówki uszu, kark i górną część pleców. Oczy Maple są złote, a nosek różowy.

Charakter

Suczka na co dzień jest wesoła, miła oraz przyjacielska. Sumiennie wykonuje powierzone jej obowiązki. Nie jest mega kobieca, bo zabawy w błocie nie przeszkadzają jej dobitnie. Jednak lubi przywiązywać uwagę do swojego wyglądu. Lubi pogaworzyć o najnowszych trendach itp. Jednak to nie znaczy, że nie jest odważna. Potrafi dokonywać rozmaitych czynów, nawet za Psi Patrol gotowa oddać życie. Raczej nie lubi obrażania, zatem i z jej pysia nie usłyszysz obrazy. Maple kocha ciepłą pogodę, zatem często wtedy spędza czas na dworze uprawiając różne aktywności fizyczne. Lubi pomagać i często służy pomocną łapą. Zimą i jesienią lubi zabawy na dworze, jednak preferuje gdy jest ciepło dlatego kiedy zimą panują srogie mrozy woli zostać w bazie. Ma duże poczucie obowiązku, zatem do swoich obowiązków podchodzi bardzo poważnie. Maple to także perfekcjonistka, lubi mieć wszystko na tzw medal. Podczas złych dni może coś sarkastycznie odpowiedzieć, wtedy chodzi posępna i zamyślona. Miesza jej się wszystko, co ją denerwuje bo nie lubi tego. Co do jej miłości Ethan'a, to kocha go całym swoim sercem i jest gotowa oddać za niego życie. Trochę peszy się w jego obecności, jednak zawsze cieszy się gdy przebywa blisko niej. Często śni o nim. Kiedy jemu coś zagraża martwi się bardzo i nie potrafi siedzieć w miejscu. Jeżeli chodzi o wrogów Psiego Patrolu to zachowuje rezerwę, podchodzi do nich nieufnie.

Umiejętności

Suczka umie dobrze liczyć, także świetnie trzyma porządek w miejscu pracy. Suczka bardzo ładnie jeździ na łyżwach. Umie zbierać statystki. Ze względu na tetrachromię potrafi widzieć dużo więcej kolorów. Piecze pyszne ciasta i ładnie je dekoruje, jednak tej umiejętności nie pokazuje za często.

Rodzina

  • Dixie- mama
  • Pixar- tata
  • Spruce- brat
  • Fir- siostra

Dubbing

  • Wersja angielska- Ariel Winter
  • Wersja polska- Magdalena Mielcarz

Biografia

Suczka urodziła się w domku na wsi wraz z jej rodzeństwem. Sąsiedztwo było niewielkie, tak jak i wieś dlatego każdy się tam znał. Blisko domu właścicieli rodziców Maple był ogromny las, w większości mieszany. Dlatego rodzice nazwali min tak swoje pociechy. Suczka była najmłodsza z miotu. Wychowywali się w miłej, ciepłej atmosferze. Od początku dziwiło, każdego skąd widzi tyle kolorów, ale uważano, że to przez to, iż jest szczenięciem. Jednak z wiekiem to się nie zmieniało. W końcu rodzicie posłali ją na specjalne badanie, gdzie stwierdzono, że ma tetrachromię. Była jednym z pierwszych potwierdzonych jej przypadków. Od zawsze pomagała właścicielowi jej rodziców w jego pracy, czasem z nim nawet jeździła. Tak też się od niego wszystkiego uczyła. Pewnego razu w okolicę zawitał Psi Patrol. Suczka gdy dowiedziała kim oni są mało co nie oszalała ze szczęścia i udało przekonać jej się właściciela czy mogłaby do nich dołączyć. Chcąc szukać Rydera, wybiegła na oślep z domu wpadając w pieska...był nim Ethan zaś Maple zakochała się w nim po sam czubek ogona. Tak jak przewidywała przyjęto ją do Psiego Patrolu, zwłaszcza, że pomogła im parę razy. Wtedy także wróciła z nimi do Zatoki Przygód.

Odznaka

Suczka nosi jasnozieloną obrożę do której ma przyczepioną odznakę. Jest to 5 niebieskich słupków na szaro ciemnoniebieskim tle. Pod nimi są związane gumką pieniądze.

Strój

Regularny i na misje- suczka ma wtedy fioletowy żakiet z różową spódniczką.

Mission PAW- nosi wtedy czarno- fioletowo- różowy kask, oraz kamizelkę w tych samych kolorach, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air Pup- suczka wtedy ma fioletowy hełm z strojem,którego rękawy kończą się aż do końca łapy. Ma on różowe wstawki.

Sea Patrol- suczka ma wtedy fioletowy hełm z miętowymi, błękitnymi i żółtymi paskami. Do tego ma fioletowy skafander w miętowe, błękitne i żółte wstawki. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Space Pup- ma wtedy fioletowy hełm z przysłoną, ma on miętową wstawkę, tak samo wygląda jej skafander, jest on fioletowy w miętowe wstawki i jego niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- ma wtedy fioletową panamę w ciemnofioletowe wstawki moro, oplata ją miętowy pasek. Kamizelka także jest fioletowa w ciemnofioletowe wstawki moro, na łapkach nosi zielone buty.

Winter Patrol- ma wtedy fioletową czapkę z pomponem, który jest blado-fioletowy. Obszycie ma w tym samym kolorze co pompon. Kurtka jest ocieplana w kolorze fioletowym, kaptur ma w tym samym kolorze, ale jego puch jest brązowy.

Mighty Pup- suczka posiada wtedy fioletową maskę, która zakrywa połowę jej głowy oraz uszy. Wokół oczy ma miętowe obwódki, tak jak i obszycie wokół maski. U góry na czole ma różową łapę, która ma za sobą taki ogon jak kometa. Strój ma fioletowy jednak podbrzusze, klatka piersiowa są różowe. Jasnofioletowe wstawki ma na końcach stroju. W różowych miejscach ma brokat z miętowym przebłyskiem. Gdy aktywuje się jej moc łapy Maple świecą na fioletowo. Mocą Maple jest pokazywanie danych.

Soul Patrol- wtedy Maple jest mieszanką gronostaja oraz Kojota. Ogon ma gronostaja, zaś ciało ma Kojota. Na sobie nosi czarną kamizelkę z fluorescencyjnymi na zielono elementami kości.

Pojazd

Regularny i na misje- Maple jeździ wówczas wtedy fioletowym Audi a6.

Mission PAW- wtedy ma wtedy czarno- fioletowo- różowe Audi a4, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol- jeździ wówczas luksusowym mini- jachtem, jest on fioletowy z miętowymi, błękitnymi i żółtymi wstawkami, niektóre elementy świecą w ciemności. Czasem jak musi dłużej zostać na misji nawet w nocy, ma miejsce na sypialnię by chwilę odpocząć.

Space Pup- to fioletowo- miętowy wahadłowiec, którego niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- jest to fioletowy wóz terenowy w ciemne wstawki moro z wolnym miejscem na jego tyłach, tam Maple ma przenośną swoją pracownię.

Winter Patrol- to fioletowo- miętowo- różowy skuter śnieżny, któremu jak się naciśnie czerwony guzik, to może zamienić się coś sanie, tylko z przodu skuter śnieżny z tyłu przyczepa w której ma swoją małą pracownię.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje- suczka posiada notes, długopis, kalkulator.

Mission PAW- w hełmie jest to kamera na ultrafiolet, w plecaku notes, długopis, kalkulator.

Air Pup- jest to lotnia, notesy, długopisy, kalkulator.

Sea Patrol- posiada wtedy turbo-napęd wodny, latarkę która świeci pod wodą, kalkulator, notes, długopis.

Space Pup- w hełmie przysłona, w plecaku, butla z tlenem, kalkulator, długopis, notes.

Jungle Pup- posiada, hak, notes, długopis, kalkulator, mini wiatraczek.

Winter Patrol- notes, długopis, kalkulator, gogle.

Cytaty

Cytat1 W wyliczaniu i obliczaniu Maple zawsze służy pomocną łapą! Cytat2
Regularny i na misje
Cytat1 Obliczam wszystko na tej tajnej misji! Cytat2
Mission PAW
Cytat1 Wyliczenia w chmury, bo Maple leci prosto do góry! Cytat2
Air Pup
Cytat1 W wodzie, czy na wodzie Maple zawsze pomaga w liczeniu tak jak może. Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 Wyliczenia w kosmosie...czas zacząć! Cytat2
Space Pup
Cytat1 Wilgotno czy skwar! W dżungli w wyliczeniach nie pokona mnie żar. Cytat2
Jungle Pup
Cytat1 W górach czy zimą, Maple obliczy to w mik Cytat2
Winter Patrol
Cytat1 Te potężne łapy zaraz pokażą co to wiedza! Cytat2
Mighty Pup
Cytat1 Vamos! Vamos! Maple kończy obliczanos. Cytat2
Soul Patrol

Lubi

  1. Spędzać czas z Ethan'em, Psim Patrolem i jego przyjaciółmi.
  2. Dobro
  3. Boże Narodzenie
  4. Sylwester
  5. Walentynki
  6. Wielkanoc
  7. Pomagać
  8. Porządek w miejscu pracy
  9. Prawdomówność
  10. Zapach wrzosów
  11. Zapach mięty
  12. Pastelowe kolory
  13. Wycieczki
  14. Lody truskawkowe
  15. Wszystkie pory roku
  16. Gorąca czekolada
  17. Diagramy słupkowe

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Bałaganu
  3. Gdy Ethan jest smutny
  4. Gdy Ethan'owi coś zagraża.
  5. Zła
  6. Poniżania
  7. Kłamstwa
  8. Zdrajców
  9. Zapachu spalin
  10. Lodów orzechowych

Hobby

  1. Łyżwiarstwo
  2. Narty
  3. Surfing
  4. Windsurfing
  5. Cukiernictwo (trochę)

Strach

  1. Ethan'owi może coś się stać.
  2. Zawiedzie Psi Patrol
  3. Burze
  4. Nawałnice
  5. Zjawiska Paranormalne
  6. Strata Psiego Patrolu

Ciekawostki

  1. Suczka zakochana jest po uszy w Ethan'ie.
  2. Jest mieszanką Syberian Husky i Border Collie.
  3. Jest pierwszym pieskiem wykonującym zawód księgowej.
  4. Bardzo lubi gorącą czekoladę i często ją pije ją w zimowe wieczory.
  5. Ma 50,8 cm wzrostu.
  6. Suczka ma bardzo puchowe i delikatne futerko.
  7. Suczka z rodzeństwa jest najniższa.
  8. Ma tetrachromię. Co znaczy, że widzi więcej kolorów niż zwykły człowiek lub pies.
  9. Z rodzeństwa jest najmłodsza.
  10. Została nazwana na cześć klonu, pod którym jej tata poznał jej matkę.
  11. Suczka bardzo lubi zapach mięty i wrzosów.
  12. W początkowych planach Maple miała być antagonistką.
  13. Jej najlepszą przyjaciółką jest Alison.
  14. Została zainspirowana piosenką:"GRRLS".

Galeria Maple