FANDOM

Opis

Lumia to suczka rasy Łajka Zachodniosyberyjska, która należy do Psiego Patrolu. Pełni tam zawód aktorki. Sunia jest siostrą Granta.

Wygląd

Lumia to dobrze zbudowana suczka, średniego wzrostu. Jej futro jest delikatne w dotyku. Ma ono trzy kolory. W głównej mierze jej futro jest białe. Z prawej strony twarzy,kawałek grzywki i na prawym uchu ma szarą plamę. W tym kolorze ma też zakończenie ogona. Kawałek grzywki, lewa strona na plamki na łapach, góra ogona i kawałek pleców są bladożółte. Jej lewe ucho jest ciemniejsze, a także w tym kolorze ma łatę na górze ogona i plecach. Jej nosek je różowy. Oczy ma jasnobrązowe, z czego w prawym ma heterochromię sektorową i ma cyjanową tęczówkę w górnym rogu.

Charakter

Lumia to na co dzień pewna siebie, radosna suczka z dużą ilością pozytywnej energii i nastawieniem do życia. Przy niej nie można się nudzić. W wolne chwile bardzo chętnie spędza czas albo z rodziną, Psim Patrolem lub jej przyjaciółmi. W ich towarzystwie jest energiczna. Dla nich jest bardzo miła i potrafi dostosowywać żarty do sytuacji. Jest dobra w czytaniu ekspresji z pyska czy twarzy co czyni ją bardziej wyrozumiałą. Jej pewność siebie przeplata się z pogodną i żartobliwą naturą. Lubi adrenalinę i gdy coś się dzieje. Jak Lumia się bardzo nudzi to całą sobą wtedy jest leniwa i nie chce jej się ruszać nawet ogonem. Swoją pracę traktuje poważnie i jest jej mocno oddana. Na planie filmowym czy scenie gra całą sobą, często wczuwa się bardzo mocno w postaci i ich uczucia. Mimo niepozornej natury Lumia lubi ironicznie żartować. Nie lubi gdy widać ją gdy jest słaba, źle się z tym czuje i uważa, że każdy nie będzie jej traktować tak samo zanim dowiedział się o jej słabości. Lubi pomagać i gdy to robi jest czuła i wyrozumiała. Bardzo dobrze wyraża się o Psim Patrolu, jej rodzinie czy bliskich. Potrafi być szczera, ale nigdy do bólu. Czy jest cierpliwa? I tak i nie. Gdy ma grosze dni na pewno łatwiej ją zirytować, a wtedy nie jest milusia i potrafi przygwoździć do ziemi. Nie pozwoli by jej rodzinie, przyjaciołom czy Psiemu Patrolowi stała się krzywda. Zwłaszcza, że Psi Patrol traktuje jak drugą rodzinę. Jeśli ktoś im zagrozi to gotowa jest rozszarpać. Od suczki nigdy nie usłyszy się złego słowa, mimo, że żartuje z ironią. Lumia mimo otwartej natury do obcych jest bardzo nieufna i wycofana. Nie pozwala im wchodzić byle czym na głowę. Co do wrogów Psiego Patrolu to o dziwo, gdy nie zagrażają mocno drużynie jest wyciszona. Co czyni ją ambiwertykiem. Uważa, że jak nie posuną się za daleko nie zniży się do ich poziomu. Dopiero gdy zagrożą to suczka potrafi pokazać im ich miejsce w szeregu.

Umiejętności

Lumia to urodzona aktorka, bardzo dobrze odgrywa postacie i wczuwa się w nie. Gdy ma zagrać jakąś emocje robi to bardzo realistycznie. Jest dobrym obserwatorem i potrafi przyglądać się otoczeniu. Oprócz tego suczka wysoko skacze i szybko biega. Gdy była szczeniakiem nauczyła się salta do przodu. Szybko pływa i potrafi surfować. Dobrze gra w Hop Hop Boogie oraz w sporty związane z użyciem piłki. Jak to pieski mówią ma cela.

Rodzina

  • Cola- mama
  • Graphite- tata
  • Grant- brat.
  • Gretha- siostra.
  • Rory- brat.
  • Fay- przyszła bratowa.

Odznaka

Lumia nosi zieloną obrożę, do której przypięta jest odznaka. Jest to ciemno-seledynowa maska na oczy z różowym pióropuszem z prawej strony. Jest ona na seledynowym tle.

Dubbing

  • Wersja angielska- Kristen Bell
  • Wersja polska- Magdalena Wasylik

Biografia

Lumia urodziła w jesienny wieczór, jako druga od końca, przed nią urodzili się Grant i Gretha. Nawet gdy jeszcze czołgała się, bo nie umiała chodzić już widać było, że wyrośnie na pewną siebie energiczną suczkę. Gdy podrosła jako pierwsza bawiła się z jej rodzeństwem. Już gdy grała postaci w zabawach wykazywała się talentem aktorskim. Zauważyli to jej rodzice i ówczesny właściciel suczki zapisał ją na zajęcia aktorskie dla szczeniąt. Suczka świetnie się na nich spisywała. Najczęściej spędzała czas z jej bratem Grantem. Tak dorastała. Było jej bardzo smutno, gdy Grant wyprowadził się z ich wsi. Pół roku potem wyjechała z niej Lumia. Pojechała do Hollywood, gdzie tam szkoliła się na aktorkę. Na początku grała jako postaci trzecioplanowe lub drugoplanowe. Dopiero potem doceniono jej talent i grała pierwszoplanowe role. Po pewnym czasie chciała zagrać w teatrze i wyprowadziła się z Hollywood. Jeździła po świecie, grając w różnych tetrach. Podczas jednej z tych podróży natrafiła na Zatokę Przygód i postanowiła zgłosić się jako aktorka od tamtejszego teatru. Chciała tam osiąść sie na stałe. Nie wiedziała, że przedstawienie jakie odegrali oglądał Ryder. Był on pod wrażeniem talentu suczki i zapytał jej czy nie chce dołączyć do Psiego Patrolu i wytłumaczył jej o co chodzi. Ona bardzo chętne się zgodziła. Gdy ujrzała jej brata była w zachwycona i to przypieczętowało jej decyzje o pozostaniu. Od tamtej pory jest członkinią Psiego Patrolu.

Strój

Regularny i na misje- suczka ma wtedy seledynową kamizelkę z krótkimi fioletowymi rękawami.

Mission PAW- nosi wtedy czarno-seledynowo-jasnfioletowy hełm z czarno-seledynowo-jasnofioletową kamizelką, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air Pup- wtedy ma seledynowy hełm z jasnofioletowymi pasami. Z tylu ma wzór maski.Jej skafander do latania też jest seledynowy w jasnofioletowe pasy.

Sea Patrol- jest to seledynowo-błękitno-żółty hełm ze wstawkami jasnofioletowymi oraz skafander w tych samych kolorach. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Space Pup- suczka nosi wtedy seledynowy-jasnofioletowy hełm z przysłoną, który z tylu ma dwa białe pasy. Skafander Lumii jest seledynowo-jasnofioletowy w białe pasy. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- Lumia nosi wtedy seledynowy kaszkiet, przewiązany jasnofioletową tasiemką. Ma on ciemniejsze wstawki moro. Suczka nosi też seledynową kamizelkę w ciemniejsze wstawki moro. Na łapkach nosi zielone buty.

Winter Patrol- Lumia nosi wtedy seledynową czapkę z jasnofioletowym pomponem u góry i obszyciem wokół czapki. Na oczach nosi gogle śnieżne. Jej kurtka także jest seledynowa, ma ona seledynowy kolor a na boku ma jasnofioletowy pas.

Mighty Pup- suczka nosi seledynową maskę na całą głową z tyłu głowy ma jasnofioletowy pióropusz, a także obszycie wokół maski jest jasnofioletowe. Jej kostium jest w większości seledynowy, na plecach ma jasnofioletowy pas, a także w tym kolorze pasy na łapach i rękawkach. Na klatce piersiowej ma jasno-seledynowy pas, który ciągnie się aż do podbrzusza. Gdy aktywuje sie jej moc łapy świecą jej na seledynowy kolor. Mocą Lumii jest kamuflaż. Potrafi świetnie wtopić się w otoczenie.

Soul Patrol- wtedy suczka jest mieszanką Wilka Rudego z Fenkiem pustynnym. Uszy i ogon ma Fenka, zaś ciało Wilka Rudego. Na twarzy i łapach ma bardzo jaskrawo seledynowe wzory kości.

Pojazd

Regularny i na misje- suczka jeździ wtedy seledynowym motocyklem, który po bokach ma dwa jasnofioletowe pasy.

Mission PAW- wtedy ma czarno-seledynowo-jasnofoletowy motor, który może zamienić się w mały pojazd na czterech kołach. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol- wtedy ma seledynowo-jasnofioletową motorówkę w żółte i błękitne pasy. Może zamienić się ona w mały batyskaf, który maksymalnie pomieści 3 pieski lub jedną osobę. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Space Pup- Lumia wtedy ma seledynowo- jasnofioletowy wahadłowiec w dwa białe pasy na boku i dwa na ogonie. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- wtedy suczka ma seledynowy quad w ciemniejsze wstawki moro, wokół kół ma jasnofioletową obudowę z zielonymi pasami.

Winter Patrol- posiada wtedy seledynowo-jasnofioletowy skuter śnieżny, który może zamienić się w większą budę z dodatkowym ociepleniem.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje- wtedy suczka ma kopie swoich scenariuszy, okulary słoneczne, wodę do picia, czasopismo, długopis.

Mission PAW- w hełmie ma gogle termowizyjne, zaś w plecaku kopie scenariuszy, okulary słoneczne, wodę do picia, długopis z laserem.

Air Pup- ma lotnię, kopie scenariuszy, okulary słoneczne, butle z wodą do picia, długopis.

Sea Patrol- napęd wodny, kopie scenariuszy, okulary słoneczne, butla z wodą, długopis.

Space Pup- ma jet-pack naddźwiękowy, butle z tlenem, dodatkową butle z tlenem, kopię scenariusza.

Jungle Pup- wtedy ma okulary słoneczne, butle z wodą, długopis, notatnik.

Winter Patrol- kopie scenariuszy, okulary słoneczne, wodę do picia, czasopisma, długopis, koc termiczny, termos, gogle śnieżne, a także ma gorącą czekoladę.

Cytaty

Cytat1 Scena czy film, to nie przeszkadza mi! Cytat2
Regularny i na misje
Cytat1 Czas aby wcielić się w rolę szpiega! Cytat2
Mission PAW
Cytat1 Oto podniebny aktor! Cytat2
Air Pup
Cytat1 Lumia gotowa zagrać nurka! Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 Czas zagrać w filmie o kosmosie! Cytat2
Space Pup
Cytat1 Dżungla, tropiki, to Lumii nie przeszkadza ćwiczyć aktorskiej techniki! Cytat2
Jungle Pup
Cytat1 Góry w tle zatem Lumia chce zainteresować Cię! Cytat2
Winter Patrol
Cytat1 RUF! Czas na super kamuflaż! Cytat2
Mighty Pup
Cytat1 Teraz gram w innym świecie! Cytat2
Soul Patrol
Cytat1 Ach...nigdy nie zrozumiem co Grant widzi w burzach... Cytat2
O pasji jej brata

Cytat1 Mój brat się zakochał!? Wooah. Cytat2
Gdy dowiedziała się o związku jej brata

Lubi

  1. Spędzać czas z jej bratem, Psim Patrolem i ich przyjaciółmi.
  2. Radość
  3. Aktorstwo
  4. Grać w filmach
  5. Grać w teatrze
  6. Teatr
  7. Filmy
  8. Boże Narodzenie
  9. Sylwester
  10. Wielkanoc
  11. Walentynki
  12. Lato
  13. Wiosnę
  14. Psie chrupki o smaku kurczaka
  15. Psie chrupki o smaku papryki
  16. Sałatki
  17. Chłodzone napoje
  18. Dobro
  19. Pomagać
  20. Śmiać się
  21. Podróże
  22. Wycieczki z Psim Patrolem

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Zła
  3. Nudy
  4. Psich chrupek o smaku bekonu
  5. Gdy jej brat jest smutny.
  6. Gdy coś grozi jej bratu.
  7. Gdy jej brat wyjeżdża w niebezpieczną pogodę.
  8. Silnych burz.
  9. Nachalnego zachowania
  10. Gdy każdy podbiega do niej na ulicy i prosi ją o autograf
  11. Kiedy ktoś ma focha.
  12. Kiedy ma myśli, że zostanie porzucona

Strach

  1. Nawałnice
  2. Zjawiska paranormalne
  3. Zostanie porzucona
  4. Zostanie wyśmiana

Hobby

  1. Aktorstwo
  2. Biegi
  3. Hop Hop Boogie
  4. Pływanie
  5. Surfing
  6. Piłka nożna
  7. Piłka ręczna
  8. Siatkówka

Ciekawostki

  1. Suczka jest o parę minut młodszą siostrą Granta.
  2. Z całego rodzeństwa, Lumia miała najlepsze relacje właśnie z Grantem.
  3. Jej ulubiony kolor to seledynowy.
  4. Ma 55 cm wzrostu.
  5. Jest rzadką rasą psa, bo to Łajka Zachodniosyberyjska.
  6. W Zatoce Przygód, ku jej zadowoleniu jest bardzo mało osób, psów, które gdy widzą ją na ulicy podbiegają i proszą o autograf.
  7. Sunia gra w teatrze w Zatoce Przygód.
  8. Nigdy nie rozumiała dużej pasji i ekscytacji Granta jeśli chodzi o burzę. Jednak zawsze gdy mówi o tym mówi ze śmiechem. Nie dlatego, że pasja jej brata wywołuje śmiech. Jednak to jak bardzo pod tym względem się różnią.
  9. Jest bardzo energiczna i pewna siebie.
  10. Nie wiadomo skąd wziął się strach u suni przed porzuceniem. Nie miała doświadczenia, że ktoś ją porzucił. Tak samo tyczy się strachu przed wyśmianiem.
  11. Była bardzo podekscytowana i prze szczęśliwa, gdy dowiedziała się, że jej brat jest w związku.
  12. Jej imię zainspirowane było nazwą firmy świeczek. (xD)
  13. Swojego brata darzy ogromnym szacunkiem.

Galeria Lumii