FANDOM

Postać miesiąca!
Artykuł ten jest autorstwa ^^ToyFreddy^^1 ,i wygrał no głosowanie na postać miesiąca Luty/2020.

Wiedz ,że ten artykuł jest warty przeczytania!

Luka to suczka rasy Owczarek Niemiecki. Z zawodu jest policjantką w oddziale kryminalnym ,a dawniej stróżem zwierząt. Obecnie jest też agentem.

Wygląd

Sunia jest ogólnie cała czarna .Lecz czarny kolor futra powoli do łap przechodzi do beżu . Jej uszy stoją. Nos posiada różowy . Ma granatowe oczy . Jest średnio puszysta.

Charakter

Suczka jest nawet miła. Na co dzień jest raczej mało mówna. Kiedy zmusisz ją do gadania to już zależy od jej nastroju . Jak jest nawet uśmiechnięta to bedziesz mógł z nią pogadać. Lecz gdy ma zły dzień romowa z nią to istna śmierć. Czasem jest roztargniona i przybita. Bywa że jest totalnie ,,zdechła" Wtedy nic się jej nie chce . Gdy ma naprawdę dobry dzień to jest bardzo żywiołowa . Biega i skacze. Chcę się jej żyć . Dla adoraorów nie jest za sympatyczna. Często obraża żeby dali jej spokój . Nie lubi gsy jakiś lowelas do niej flirtuje . Wtedy to totalnie jest agresywna i stara się miarkować . Jest dobrym sojusznikiem i przyjacielem. Potrafi się uśmiechnąć . Do wroga nie ma litości . Wtedy jest pyskata i agresywna . Ogólnie tajemnicza i cicha.

Umiejętności

Suczka jest silna i szybka. Posiada bardzo dobry wzrok. Słuch ma też dobry. Zna również parę języków. Jest wybitnym strategiem. Ma pamięć fotograficzną.

Rodzina

  • Rodziców nie pamięta.

Biografia

Suczka urodziła się na polu. Jej tata zdążył jej powiedzieć że właściciel ich porzucił z powodu że miał za dużo psów. Rodzice musieli żebrać o jedzenie . Gdy miała już 2 latka jej rodzina została zamordowana za kilka innych psów. Ona wtedy była w bezpiecznym miejscu . Gadała do martwych ciał z nadzieją na odpowiedź. Mineło kilka godzin aż znalazł ją pewien lis. Przygarną ją . Wychował ją na dzikiego psa. Pewnego razu gdy była już nastolatką wraz z lisem postanowili zapolować na kury w pobliskim gospodarstwie . Lecz kury miały ochronę . Lis uciekł z łatwością lecz Luka wpadła w pułapkę. Lisica powiedziała że po nia wróci . Nad rankiem znaleźli ją jeden Husky,jeden Spaniel,oraz dwa kundelki z dwoma kotami. Suczka była bardzo nerwowa . Nie ufała im. Lecz wypuścili ją bo obiecała że nie będzie agresywna. Szybko przystosowała się do zwierząt oprócz psów i kotów. Przedstawiła się.Strzegła ich. Jeden z kotów postanowił jej podokuczać. Nie przewidział że ona jest silniejsza. Złapała go za gardło. Został cały poobijany. Usłyszała kroki. To reszta. Zobaczył ją ten Husky . Popatrzali sobie w oczy. Suczka przeskoczyła ogrodzenie i uciekła . Natkneła się na psi patrol który ją przygarną. Kilka lat po została policjantką w wydziale kryminalnym.

Odznaka

Brak,lecz jednak czasem jest to policyjna odznaka .

Strój

(1)-Jest to kamizelka (taka jak do smyczy) z napisem ,,Policja ". Jest ona czarna . Czasem nosi kaszkiet w kolorze szarym.

(2)-Ma kamizelkę w kolorze czarnym z wstawkami zielonego neonu . Posiada kask w tych samych kolorach . Ma też buty

Wyposażenie

(1)- Posiada pistolet,krótkofalówkę oraz odznakę

(2)- Ma ona w posiadaniu gogle wbudowane w kask które przewidują co się stało przed tem. Latarka z dalekim zasięgiem . Przyssawki w butach.Linę na której się przemieszcza.

Pojazd

(1)-Brak

(2)- Suczka posiada podobny wóz do Chase'a ale jest czarny w neonowo zielone wstawki.

Hobby

  1. Siłowanie się
  2. Biegi
  3. Fotografia
  4. Nieraz dręczenie innych
  5. Polowania
  6. Pływanie
  7. Sport
  8. Podchody
  9. Tropienie
  10. Zagadki

Dubbing

  • Polska-??
  • Orginalna - ???

Strach

  • Jej chore wizję

Ciekawostki

  • Rodzice suczki zostali zamordowani ,a wychowywała ją lisica
  • Suczka jest policjantką w wydziale kryminalnym ,ma stopień komisarza
  • Jest też agentką
  • Uwielbia szukać jakiś ciekawych miejsc wraz z swoją najlepszą przyjacióką Nuttie
  • Jej najlepszymi przyjaciółkami są Domingo i Nuttie
  • Całkiem nie dawno miała chore wizję . Mianowicie widzi różne rzeczy. Po zjawy po nawet zwłoki
  • Nie idzie jej zdobywanie nowych zajmości
  • Uwielbia fast foody, w szczególności pizzę i nugetsy
  • Zna bardzo dobrze hiszpański i francuski

Galeria