Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Loe to młoda suczka rasy Border Collie. Obecnie jest najlepszą przyjaciółką Briny. Nie posiada zawodu. Na co dzień mieszka w Belfaście. Jeśli chodzi o jej przynależność to jest neutralna. Debiutowała po raz pierwszy w odcinku: Pieski poznają dwa nowe pieski.

Wygląd

Loe to suczka o długiej, puszystej sierści. Na górze głowy nosi grzywkę. Jest wysoką przedstawicielką swojej rasy. Ciało ma szczupłe oraz bardzo dobrze wygimnastykowane. Większość jej futra jest w kolorze ciemnobrązowym, który pobada w odcień rudości. Na łapach nosi "skarpetki" w kolorze białym. Na tylnych łapach kolor popada w ciemno-biały. Od ostatniego kosmka grzywki po klatkę piersiową oraz podbrzusze ciągnie się biała łata. Oczy Loe są w kolorze jasnobrązowym.

Charakter

Suczka kipi energią, wszędzie jej pełno. Ciężko wysiedzieć jej w miejscu. Stara się zawsze myśleć optymistycznie. Nie każdemu daje narzucić sobie wolę. Co mogłoby się wydawać absurdalne, Loe jest naiwna. Z jednej strony stara się być lojalna, jednak z drugiej jeśli komuś może zdradzić. Żyje i cieszy się chwilą. Loe cechuje wrażliwość, suczka potrafi bardzo szybko zacząć płakać. Staje się emocjonalna. Łatwo daje się ponieść swoim emocjom. Przez jej energiczność bywa niecierpliwa. Potrafi spontanicznie zacząć żartować. Jeśli nikt nie zacznie jej wyzywać, to jest miłym psem. Uwielbia poznawać nowe psy. Zawsze chce by każdy z nich był jej dobrym znajomym. Nie męczy się towarzystwem innych psów, nawet jeśli spędza dosłownie z nimi czas od świtu do nocy. Loe jest przylepą, co może być bardzo męczące momentami. Jest trochę chłopczycą, trochę kobieca. Nie przeszkadza jej wspinaczka na drzewa czy jakaś przygoda, ale także nie pogardzi swoim czasem by oddać się zabiegom pielęgnacyjnym. Działa spontanicznie, nie znosi planować. Uważa, że to wchodzi jej w drogę. Mimo, że od nielicznych przyjmuje polecenia bez zarzutu, to nie ma zapędów przywódczych ani cech. Często się śmieje, a jej podejście do życia to szczęśliwa postawa. Naprawdę nie jest trudno ją rozśmieszyć. Nienawidzi przebywać w samotności, nie cierpi tego. Zrobi jeśli będzie musiała i pozostanie bez wyjścia, ale nigdy z własnej woli. W obcych miejscach potrafi bez problemu podejść do obcych psów i zacząć z nimi rozmowę. Krótkie rozmowy także jej nie przeszkadzają. Uwielbia nowe doświadczenia, rutyna jest dla niej czymś okropnym. Nigdy nie trzyma się rutyny. Loe jest bardzo tolerancyjna, naprawdę wiele rzeczy jej nie przeszkadza. Żyje chwilą, chce czerpać z życie tyle ile zdoła. Nienawidzi konfliktów, zawsze ją stresują. Aczkolwiek gdy ktoś ją zdenerwuje to paradoksalnie sama potrafi się w takowy wdać. W obcych konfliktach albo przyjmuje postawę rozjemcy lub po prostu stoi z boku i obserwuje. Suczkę cechuje ogromny entuzjazm, bardzo szybko się ekscytuje. Preferuje nietypowość, a także ekstrawagancję. Nietypowe wnętrza przyciągają jej uwagę. Na różnego rodzaju imprezach jest sercem zabawy. Innych stara się także zaciągać do dobrej zabawy. Wychodzi zawsze jako ostatnia z imprezy. Planowanie w ogóle jej nie wychodzi. Nawet jak takowego się podejmuje, to nigdy swoich planów nie realizuje. Psi Patrol jest jej obojętny, nie nienawidzi ich, ani ich nie lubi.

Umiejętności

Loe to bardzo wygimnastykowana oraz giętka suczka. Potrafi wykonywać wiele sztuczek, poprzez stanie na łapach czy szpagaty lub inne tego typu. Dodatkowo jest dość szybka. Gra też na dzwonkach. Loe jest nauczona pływać w różnych stylach.

Rodzina

  • Daria- matka.
  • Jim- ojciec.
  • Amanda- ciocia.

Dubbing

  • Wersja angielska- Katherine Forrester.
  • Wersja polska- Joanna Pach.

Biografia

Suczka urodziła się w mieście, dokładniej w Belfaście. Wymagała dużo uwagi i czasu, zwłaszcza w pierwszych dniach życia. Ze względu, iż nieopodal Zatoki Przygód mieszkała siostra jej matki, to co roku ją odwiedzali. Zazwyczaj było lato, jednak zdarzało się im przyjeżdżać na święta. Gdy przyjechała po raz trzeci poznała Brinę. Obydwie suczki szybko złapały kontakt ze sobą. Co za tym idzie szybko się zaprzyjaźniły. W każde wakacje w jakie Loe przyjeżdżała spędzała czas z jej przyjaciółką rasy Dalsky. W dwa lata od jej poznania zaczęła interesować się gimnastyką i ją uprawiać. Sprawiało jej to dużą przyjemność. W cztery lata później została zapoznana z Eyrą. Obydwie suczki szybko siebie polubiły. Szybko Loe zaczęła preferować towarzystwo Malinois nad Dalsky. Uwielbiała spędzać z nią dnie na różnych zabawach. Trójka suczek tworzyła drużynę. Loe uwielbiała ich różne spotkani, czy nawet przygody. Aczkolwiek często zaczęła wdawać się w konflikt z Briną. Szczenięce i wczesno-nastoletnie lata upływały jej na przyjazdach do cioci oraz powrotach do domu. W swoim domu spotykała się z jeszcze inną grupą przyjaciółek. Suczka znana była z tego, iż bardzo łatwo nawiązuje przyjaźnie. CDN

Lubi

Nie lubi

Hobby

Strach

Ciekawostki

  1. Suczka jest najlepszą przyjaciółką Briny.
  2. Początkowo autorka miała jej nie dodawać na wiki, ani opracowywać designu. Co do ostatniego to się zmieniło podczas wykonywania jednego z rysunków.
  3. Ma 53 cm wzrostu.
  4. Suczka gdy przyjaźniła się z Eyrą przekładała ją nad Brinę. Sama była mocno wpatrzona w suczkę.
  5. Jej ulubiony kolor to błękitny oraz zielony.
  6. Najmniej lubi kolor czerwony.
  7. Jest przeogromną optymistką.
  8. Nie mówi z irlandzkim akcentem, mimo iż się urodziła na terenach Irlandii. Wiąże się to z tym, iż jej rodzina stamtąd nie pochodzi
  9. Typ osobowości Loe to zdecydowanie rasowy ESFP.
  10. Jej enneagram to 7w6. BIG 5 to SLUAN.
  11. Jest homoseksualna i homoromantyczna.
  12. Przez jakiś czas kochała się w Eyrze oraz Brinie.

Galeria Loe

Advertisement