FANDOM

Opis

Lilly to sunia geberian shpesky, córka Chase'a i Everest, oraz starsza o kilka minut siostra Millie. Jest bliźniaczką jednojajową. Mieszka w psim patrolu. Jest uczennicą Mindy

Wygląd

Suczka jest średniego wzrostu jak na swoj wiek. Ma piękne jasno fioletowe futerko. Jej pyszczek ma łatke podobną do Chase'a która ciągnie się do podbrzusza. Ma skarpetki o ciemniejszym kolorze fioletowego oraz uszach. Ma piękne fioletowe oczy. Nosi obroże z przypinką w krztałcie serca. Na głowie nosi diadem.

Charakter

Lily jest optymistką. Jest miła, synpatyczna i promieniuje od niej radość. Rzadko kiedy płacze, cieszy się nawet przy największych problemach. Czasami denerwuje swoją energią, ponieważ mogłaby biegać cały dzień. Jednak są dni i to nawet wiele, gdy woli posiedzieć spokojnie w jednym miejscu. Bardzo lubi przebieranki, jednak o dziwo nie znosi makijażu. To znaczy nie nosiłaby go codziennie. Jest posłuszna i bardzo przykłada się do pracy czy do szkolenia. Bardzo kocha swoją rodzinę. Co do wrogów trzyma się od nich z daleka, jednak tak naprawdę jakby była większa rozszarpałaby ich na strzępy! Zdarzają się dni gdy jest chamska i opryskliwa.  Nie lubi gdy ktoś nazywa ją strachajłą! Uważa wtedy, że uraża to jej dumę. Jest odważna i chętnie poznaje nowe pieski, jednak aby nie robić kłopotów, najpierw powoli poznaje nowe osobistości.

Umiejętności

Suczka ma prześliczny głos. Kocha śpiewać. Jest też dość ładna. Ma bardzo dobry słuch i zwrok. Jest silna. Potrafi wspinać się na drzewa. Potrafi rysować.

Dubbing

Wersja Polska-

Wersja Oryginalna-

Biografia

Strój

Nosi fioletowo-białą kamizelkę. Ma ona drobiny brokatu, oraz dwie śnieżynki. Ma również białe futerko. NosiA fioletowo-biały kask z okularami termowizyjnymi.

Cytaty

Pojazd

Pojazd suczki to fiolwtowy płóg śnieżny, podobny do tego co ma Everest, jednak ma z przodu dodatkową łopatę. Z tyły wyposażona jest w harpun oraz światłami. Koła są białe.

Wyposażenie plecaka

  • Linka
  • Łopata
  • Szczypce
  • Termometr

Lubi

  • Zabawy w śniegu
  • Zabawa z przyjaciółmi
  • Gra w hop hop boogie
  • Jazda na wrotkach
  • Rysowanie
  • Śpiewanie

Nie lubi

  • Gdy jej rodzina i przyjaciele jest w niebezpieczeństwie
  • Dokuczania innych

Hobby

  • Śpiewanie
  • Ćwiczenia
  • Jazda na wrotkach

Strach

  • Jej rodzinie stanie się coś złego
  • Coś jej nie wyjdzie podczas ratunku.

Ciekawostki

Galeria Lily