FANDOM

Leoni-starsza siostra Jasmine i młodsza Chase'a. Na początku była antagonistką, jednak później zmieniła zdanie i stała się dobra.

Charakter

Zacznijmy od tego, że Leoni jest na codzień opanowana i spokojna. Nie lubi zbyt dużego hałasu wydawanego przy zabawie szczeniaków, jednak nie przeszkadza jej warkot pojazdu. Do swojej pracy przykłada się z wielką rozwagą o stara się zrobić wszystko jak najlepiej. Nie myśli tylko o sobie, lecz o potrzebach całej bazy. Gdy jest taka potrzeba wstanie w obronie przyjaciela/przyjaciółki. Nie zawacha się ruszyć do walki, chyba że nie zostanie sprowokowana. Do wrogów odzywa się z sarkazmem w głosie, jednak jest co do nich ostrożna. Nie spuści nikogo podejrzanego z oczu choćmy miała go śledzić. Zadaje się tylko z tymi, których dobrze pozna. Co do jej przyjaciół z bazy, jest zabawna i lubi spędzać z nimi czas. Nie nudzi się w ich towarzystwie to pewne. Czasami fakt, zdarzają się kłótnie jednak stara się ich unikać. Dba o swoich przyjaciół. Mimo iż czasami ją denerwują, lubi też bawić się ze szczeniakami. Uważa, że mają w sobie wiele energii i to świadczy o tym, że w przyszłości będą znakomitymi członkami Psiego Patrolu.

Biografia

Biografię poznacie w opowiadaniu ,,Pieski ratują magię świąt"

Umiejętności

Jak sam Chase przyznał, Leoni jest świetnym policjantem. Mimo jej gęstego futra potrafi bardzo sprawnie się poruszać w ciasnych pomieszczeniach. Jest zwinna i szybka. Ma wspaniały węch. Trochę gorzej ze słuchem, jednak nadal go ma. Jest odważna.

Stroje

Ciekawostki

  • Jest dość ładną sunią.
  • Ma charakterystyczną ranę na prawym uchu.

Galeria