FANDOM

Leilani - suczka rasy Aussie. Nie posiada zawodu jednak mieszka w Łapkowicach. Pracuje jako projektantka w butiku Briany.

Wygląd

Charakter

Leilani to prze miła i przyjacielska psina. Uwielbia poznawać nowe osoby. Można o nią szczerze pogadać na prawie każdy temat. Kocha się uśmiechać i śmiać. Jest bardzo pomocna i szczodra. Czasami woli oddać coś komuś niż zatrzymać dla siebie. Zabawa jest dla niej codziennością. Nie lubi siedzieć w domu. Woli podróżować i korzystać z życia jak się tylko da. Kiedy jest smutna nie da tego poznać po sobie. Nie lubi gdy ktoś się o nią martwi. Jest bardzo pracowita. Czasami bierze na siebie więcej niż może zrobić. Lubi dobrze się prezentować. Gdy ktoś z wrogów stoi jej na przeciwko jest w stanie się obronić. Ale nie lubi tego robić. Jest dobrą opiekunką dla szczeniaków. Wymyśla im często różnego typu zabawy. Nie to co Ray... Ogólnie jest bardzo przyjacielską dobrą suczką.

Biografia

Leilani urodziła się w hodowli psów rasy aussie w Hilo. Stamtąd zabrała ją młoda kobieta. Miała na imię Minegret i pochodziła z francji. Niedawno sprowadziła się na Hawaje. Minegret uczęszczała do szkoły krawieckiej. Bardzo chciała w przyszłości zostać znaną projektantką. Mała Leilani również zaciekawiła się modą. Bardzo podobały jej się lokalne stroje. Gdy tylko Minegret skończyła naukę razem wyruszyły w podróż dookoła świata w poszukiwaniu inspiracji na nowe stroje. Tak oto suczka zwiedziła takie kraje jak: Japonia, Francja, Chiny, Niemcy, Węgry czy Włochy. Ich następną przystanią miała być Zatoka Przygód. Podczas pobytu tam Leilani poznała psi patrol. Bardzo go polubiła. Gdy dowiedziała się o butiku od razu chciała tam pracować. Obecnie aussie mieszka w Łapkowicach a Minegret podróżuje dalej i czasami odwiedza swojego pupila.

Cytaty

Cytat1 Oczywiście, że dam radę! Cytat2
Nie da rady

Ciekawostki

  • Niezbyt lubią się z Ray

Galeria

Dziękuję wszystkim za cudowne rysunki!