FANDOM

Opis

Kora to suczka Malinoisa . W Psim Patrolu jest tropicielką . Wraz z swoją właścicielem Carlos'em i z swoim kumplem Tracker'em.

Wygląd

Sunia jest cała brązowa i ma czarną twarz,brzuch,łapy i końcówkę ogona . Ma czarny nos i zielone oczy . Posiada grzywkę i długi cienki ogon.

Charakter

Kora jest bardzo entuzjastyczną suczką . Kocha charce i zabawy . Jest rozbrykana i bardzo żywiołowa. Uwielbia robić dowcipy . Ma bardzo ale to bardzo energii .Nie usiedzi w miejscu . Zawsze lata jak szalona . Korzysta z życia jak może . Raz to zawet ja małpa po lljanach wspinała. Radzi sobie dobrze z naturą i trudnymi warunkami . Kocha wręcz święta i wszystkie większe wydarzenia . Bardzo wesoła suczka. Rzadko bywa że chodzi przygnębiona . Bardzo kocha swojego męża . Z Kodą robi się spokojniejsza i bardziej czuła . Bardzo mocno go kocha . Tak samo jak swoje dzieci . Potafi być agresywna . Zazwyczaj ignoruje wyzywki . Uwielbia wszelakie horrory.

Umiejętności

Jest mega szybka. Jedna z najszybszych . Umie się wspinać . Ma wyostrzone zmysły . Umie się wyśmienicie wspinać . Wysoko skacze ,jak na swoją rase przystało. Jest mega zwinna . Podsumowując ,ideał tropiciela.

Rodzina

Biografia

Odznaka

Posiada łańcuch jako obroże ,a jej odnznaką jest jasno-zielona łapka na czarnym tle .

Strój

ZWYKŁA MISJA ~

MISSON PAW ~

AIR PUP ~

SEA PATROL ~

WINTER PATROL ~

Pojazd

ZWYKŁA MISJA ~

MISSON PAW ~

AIR PUP ~

SEA PATROL ~

WINTER PATROL ~

Wyposażenie

ZWYKŁA MISJA ~

MISSON PAW ~

AIR PUP ~

SEA PATROL ~

WINTER PATROL ~

Dubbing

  • Polska Wersja -
  • Angielska Wersja -

Strach

  • Nie ma

Hobby

Ciekawostki

Galeria Kory