FANDOM

OPIS

Kirse to suczka rasy kundel. W PP oełni funkję medyka. Suczka jest moją pupyfikacją.

WYGLĄD

Suczka ma brązową sierść i szaroniebieskie oczy. Ma długą grzywkę. Na łapkach ma nieco ciemniejsze ,,skarpetki". W dodatku od grzbietu aż do końca ogona ciągnie się ciemnobrązowa pręga.

CHARAKTER

Jej charakter trudno jest opisać. Uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi pomimo, że lubi być sama. Często siedzi sama w pokoju. Lubi pomagać. Kocha szczeniaki! Uważ, że są prze urocze! Nie jest panienką, ale też nie za bardzo chłopczycą. Sukienke założy oraz się umaluje i nie sprawia jej to większego problemu, ale nie robi tego za często. Lubi być na dworze i się bawić. Stara się i jest wesoła,chociaż często jej pyszczek nie wyraża emocji i przez to nie którzy myślą, ż jest smutna. Ale tak nie jest. Momentami się boi, ale nie okarze tego dosyć otwarcie. Owszem krzyknie jak ktoś ją zaatakuje, ale jeśli zagrożnie jest mniejsze nie przyzna się do strachu. Jednak potrafi się zmobilizować i zaatakować. Może po jej uderzeniu zostać siniak. Ale na co dzień jest jednak miła, pomocna i otwarta na nowe znajomości. Lowelasów nie znosi. Chętnie by zaatakowała, często (a raczej prawe zawsze) odpuszcza i odchodzi. Do nieznajomych jest raczej mało mówna i nie ufna. Gdy ma zły dzień jest marudna i chamska. Mało się w tedy odzywa.

UMIEJĘTNOŚCI

STRÓJ

POJAZD

WYPOSAŻENIE

RODZINA

Hasule - mama

Sokirso - tata

Lodia - młodsza siostra

CYTATY

Cytat1 Radzę ci wziąć sobie teraz, bo za mniej niż pięć minut może ich już nie być Cytat2
Jak chce poczęstować kogoś orzeszkami ziemnymi

STRACH

BIOGRAFIA

LUBI

  • lody
  • święty spokuj
  • ciszę
  • słodycze
  • owoce
  • warzywa
  • fast foody
  • Szczeniaki
  • Orzeszki ziemne

NIE LUBI

  • Midnight
  • Urazy
  • hamburgerów
  • Dymu i zapachu papierosów
  • Narkotyków
  • Dilerów

HOBBY

CIEKAWOSTKI

  • Suczka jest moją pupyfikacją
  • Jej ulubionym kolorem jest niebieski
  • Nie którzy mówią, że jest dziwna
  • Mimo że lubi być sama, to uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi
  • Uwielbia szczeniaki
  • LOFCIA ORZESZKI ZIEMNE!

GALERIA