Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Postać miesiąca!
Artykuł ten jest autorstwa Chye , Marevest FOREVER ,i wygrał on głosowanie na postać miesiąca Maj/2021.

Wiedz ,że ten artykuł jest warty przeczytania!

Opis

Kieran to pies rasy Owczarek Belgijski Malinois. Należy do przyjaciół Psiego Patrolu. Mieszka tuż pod Zatoką Przygód. Debiutował w odcinku: Pieski poznają dwa nowe pieski.

Wygląd

Kieran to wysoki przedstawiciel swojej rasy. Kolorystycznie bardziej przypomina Malinois. Jego futro jest oczywiście krótkie, ale miękkie w dotyku. Jego sylwetka jest dobrze zbudowana i trochę masywna. Większość futra u psa jest brązowa, która popada w brązowo-szary. Jego podbrzusze i spód ogona są beżowe. Futro na klatce piersiowej jest ciemnoszare tak samo jak na końcu ogona oraz na końcówkach grzywki. Na pysku ma szarą łatę. Uszy ma czarne, zaś oczy są niebieskie. Nosi ciemno-zgniło-zieloną obrożę.

Charakter

Kieran to na co dzień cichy pies, który pod wpływem ogromnego stresu może ulec emocjom, którymi na co dzień się nie kieruje. Preferuje myśl nad uczucie i racjonalne wyjaśnienia. Swoje zadania wykonuje nader należycie i solidnie. Daje z siebie sto procent. Do znajomości podchodzi z rezerwą. Lubi pracować samodzielnie, mimo, że jest dość dobrym liderem. Jednakże będzie za kimś podążał, jeśli znajdzie się silniejsza od niego osobowość. Tak jak jego siostra Kieran jest cholerykiem. Bardzo łatwo traci kontrolę nad swoim gniewem i gdy ktoś wyprowadzi go z równowagi staje się mocno wybuchowy. Mocno ceni sobie tradycję oraz lojalność. Kierana cechuje duża pracowitość oraz szczerość. Szybko przyswaja nowe informacje. Dodatkowo jest praktyczny oraz dobry w kształtowaniu zasad. Można na nim polegać. Podąża ściśle za różnymi zasadami oraz tradycjami. Czuje się bardzo niekomfortowo, gdy ma do czynienia z niekonwencjonalnym rozwiązaniem. Malinois jest schludny, ma poczucie organizacji oraz podtrzymywania zasad i ładu. Lubi wykonywać wszystko zgodnie z procedurą. Jeśli trzeba to w grupie jest bardzo produktywnym liderem bądź członkiem. Woli produktywność niż kreatywność. Uczy się na błędach z przeszłości i kieruje się nimi w życiu. Pracuje ciężko i nieustępliwie, gdy dąży do celu. Jego uwagę przykuwają detale. Dobrze planuje. Jest bardzo lojalny, jeśli na kimś mu zależy będzie się go trzymał takiego psa. Ma wtedy poczucie ochrony i opieki nad takimi psami. Do jego negatywnych cech należy upartość. Dużo psów powie, że jest uparty, czasem wręcz do bólu. Minusem Kierana jest brak cierpliwości oraz ścisłe trzymanie się reguł. Kieran to skryty pies, który bywa nieufny. Gdy dojdzie do porażki, będzie się za nią obwiniał. Nie jest też wylewny w okazywaniu uczuć. Bardzo rzadko kiedy je okazuje. Wyjątkiem jest złość, której często daje się ponieść. Jego kolejną negatywną cechą jest też osądzanie. Czasami ma problemy z pewnością siebie. Kieran to porywczy pies. Spontaniczność nie jest jego mocną stroną. Pies rasy Malinois inteligentny. Zasad nigdy nie będzie kwestionował. Do mocnych cech psa zdecydowanie można zaliczyć dużą wytrwałość. Jest także bardzo honorowy. Jest świetnym słuchaczem. Dobrze znosi konstruktywną krytykę. Kierana cechuje duża odpowiedzialność. Większość sytuacji umie znieść bez emocji. Psiak jest realistą. Jego skrytym priorytetem jest zdobycie tej jedynej. Jeśli chodzi o jego relacje z Eyrą to są dynamiczne. Stadion wypełniony kibolami to bardziej przyjazne miejsce niż gdy ta dwójka jest razem w pomieszczeniu. Eyra nazywa go jej personalnym workiem do trenowania docinek. Sarkazm i docinki to codzienność. Werbalne wymiany pocisków są na porządku dziennym. I nigdy nie ma wygra-wygra. Rywalizacja między dwójką rodzeństwa jest ogromna. Suczka chętnie podkreśla, że intelektualnie jej nie dorównuje. Odłożyć animozje to tworzą serio dobre duo. Obydwoje mają czynnik myśli nad uczuciami, co pomaga im się dogadać. Ale zaraz wyskakuje, że Kieran chce trzymać się zasad a Eyra chce innowacji. Mimo to dobrze współpracują, jeśli odłoży się wszystko na bok. Raz na ruski rok mają: "dzień na tworzenie jakiejś więzi". W kwestiach kulinarnych różnią się. W tym aspekcie nie ma kłótni, że ktoś coś zabrał. Jeśli Kieran nie zacznie zapuszczać oka na kimś z przyjaciół Eyry to życie miłosne jego jest jej obojętne. Eyra umie doradzić pod kątem psychologicznym czy obiekt westchnień jest wart uwagi. Nie ma też nadopiekuńczych relacji. Dawno zaznaczyła, że sama potrafi o siebie zadbać. Pomogą gdy drugie jest serio w poważnych tarapatach, ale bez jakiś wylewności. Jako szczeniaki sarkazm już wtedy istniał, ale w erze żartów często robiła coś by go podkurzyć. Raz w nocy wlazła pod łóżko i zabrudziła podłogę syropem wiśniowym udając, że to krew, a ona jest widmem. Zwracają się to siebie raczej po imieniu, lub nazywania "Kieranek" (ze strony jego młodszej siostry). Pies często służy siostrze za oponenta gdy chce jej się grać w strategie. Raczej się nie przytulają, ale potrafią przybić piątkę. Mimo wszystkiego są lojalni względem siebie. Obydwoje mają tendencje do rozmowy: wygra-przegra, dlatego dochodzi do nieporozumień. Mimo to zawsze w miarę umiejętności będą przy drugim jeśli któreś będzie potrzebowało wsparcia. Dwoje choleryków. Mają różne zainteresowania i różne talenty. Kochają się mimo wszystkich różnic/poróżnień, jednakże tego nie okazują na zewnątrz. Swój wolny czas wykorzystuje bardzo rozważnie. Ma dużo motywacji do działania. Kieran jest introwertykiem. Nie znosi dużych spędów, które uważa za bezsensowne. Jeśli pójdzie na takowy to tylko z przymusu. Lubi być w samotności, ale nie pogardzi towarzystwem bliskich. Psi Patrol traktuje z dużym szacunkiem. Nie kontaktuje się z nimi zbyt często. Zna ich przez Eyrę, ale orientuje się kto jest kim. Sam zachodzi głęboko w myśl, jak mogą z nią żyć. Bardzo ich odwiedza, jednak gdy to robi to wtedy stara się zachowywać jak największy szacunek. Z siostrą wchodzi w interakcję w jej lun jego czasie wolnym, lub gdy odwiedzają dom rodzinny. Wrogów Psiego Patrolu zna tylko z relacji, ale nie pała do ich entuzjazmem. Nie lubi ich, ma wyrobione zdanie na ich temat.

Umiejętności

Do jego umiejętności można zdecydowanie zaliczyć dość dobre strategiczne myślenie. Cechuje go też myślenie logiczne. Bardzo szybko przyswaja sobie nowe informacje. Do umiejętności Kierana zaliczyć trzeba praktyczność. Potrafi grać w tenisa oraz ping-ponga. Potrafi gotować. Umie pływać. Ma także bardzo dobrą pamięć. Kieran jest silny fizycznie. Dodatkowo jest inteligenty.

Rodzina

  • Mart- tata.
  • Kardi- mama.
  • Eyra- młodsza siostra.
  • Arno- wujek.
  • Diamond- kuzynka.

Dubbing

  • Wersja angielska- Richard Madden
  • Wersja Polska- Zbigniew Zamachowski

Biografia

Kieran urodził się wczesnym latem. Mieszkał on w małej wsi, znajdującej się blisko puszczy górskiej. Była oddalona od Zatoki Przygód o cztery godziny. Początkowo był oczkiem w głowie rodziny. Każdy podkreślał jego podobieństwo do jego mamy. W początkowych planach miał być odziedziczyć firmę. Bawił się i poznawał świat. Jego pierwsze święta były wypełnione radością. Lato początkowo miało uwzględniać wyjazd jednakże nie nastąpił on. Po lecie narodziła się jego młodsza siostra- Eyra. Rodzina podkreślała jej podobieństwo do ich taty. Ze względu, że teraz ona wymagała więcej uwagi to uwaga poświęcana psu spadła. W wieku 8 miesięcy nauczyła się mówić. Kieran zaś w wieku 15 miesięcy. Rywalizacja między nimi bardzo szybko wyrosła. Były momenty gdy bawili się razem. Plusem dla psa było, że mógł bawić się z nią w to w co nie mógłby z innymi suczkami. Były to zabawy w walki, lub zabawy w dinozaury, których nie wspomina zbyt radośnie. Suczka nauczyła się czytać w wieku czterech lat, on w wieku sześciu. Bardzo szybko nauczyła się też tabliczki mnożenia i dzielenia. Pies starał się z wszystkich sił, ale im bardziej się starał tym miał wrażenie, że coraz gorzej mu idzie. Wkrótce został zapisany na zajęcia z ping-ponga. Suczka była chwalona przez członków rodziny za osiągnięcia, a Mart mało co nie pękał z dumy. Po jakimś czasie zapoznał się z ówczesnymi przyjaciółkami jego siostry. W dniu gdy zdradziły Eyrę postanowił być przy niej gdy płakała ku jego dużemu zdziwieniu. Suczka potem bardzo miała mu za złe, że widział ją w stanie gdy okazała słabość. Kieran uznał, że musiał zrobić to co wtedy musiał zrobić. Poznał także nową przyjaciółkę suczki, która przez pewien okres czasu bardzo mu się podobała. Podrósł trochę i postanowił pójść do wojska. Miało to miejsce rok wcześniej zanim Eyra poszła do szkoły lotniczej. Wyjechała ona z swojej wsi i przeprowadziła się z jej przyjaciółką do Zatoki Przygód. Kieran potem dowiedział się o Psim Patrolu. Po pewnym czasie postanowił ich odwiedzić. Zrobił to gdy zakończył naukę w szkole wojskowej. Od tego momentu zapoznał drużynę Psiego Patrolu.

Cytaty

Cytat1.png Bardzo chętnie pomogę! Kieran zwarty i gotowy do działania! Cytat2.png
Gdy pomaga Psiemu Patrolowi
Cytat1.png Za jakie grzechy muszę się z Tobą użerać?! Cytat2.png
Do Eyry
Cytat1.png Ja nie wiem co mam robić! Nie chcę siebie zblamować! Tyle będzie obcych psów. Ja będę musiał coś mówić! A jak stres zablokuje myślenie to będzie klapa! Ono jest bardzo ważne! Pomóż mi! Cytat2.png
Prosząc swoją siostrę o radę, przed spotkaniem na które mieli pojechać następnego dnia
Cytat1.png Czego Eyra nie możesz być jak inne suczki? Cytat2.png
Cytat1.png Zasad trzeba się trzymać! To nie jest aż tak ciężka logika! Cytat2.png
Gdy ktoś podważa zasady

Cytat1.png Oczywiście...pani idealna... Cytat2.png
Jego rozmyślania na temat Eyry, bądź też gdy Eyra porównuje ich do siebie.
Cytat1.png Nie wiem czego to ja muszę to wstawić, skoro nie robiłem zdjęcia. Cytat2.png
Jego dopiska do pewnego posta na jego koncie na IG.

Lubi

  1. Spokój.
  2. Gorzkie smaki.
  3. Słodkie smaki.
  4. Pikantne smaki.
  5. Możliwość pobytu w samotności.
  6. Gdy coś wychodzi mu dobrze.
  7. Porządek.
  8. Gdy nie musi wchodzić w interakcje z Eyrą.
  9. Ciepłe dni.
  10. Wiosnę.
  11. Lato.
  12. Kompetentność.
  13. Odwiedzać Psi Patrol.
  14. Wydajność.
  15. Dobro.
  16. Gdy może wykonać coś w spokoju.
  17. Ciche okolice.
  18. Kolor zgniło-zielony.
  19. Czarny.
  20. Szary.

Nie lubi

  1. Docinek Eyry.
  2. Zła.
  3. Braku wydajności.
  4. Chaosu.
  5. Lenistwa.
  6. Kłamstwa.
  7. Gdy nie może czegoś wykonać według schematu.
  8. Ociągania się.
  9. Kwaśnych smaków.
  10. Orzechów.
  11. Żółtego.
  12. Jaskrawo-zielonego.
  13. Wrogów Psiego Patrolu.
  14. Jaskrawości.

Hobby

  1. Ping-pong.
  2. Tenis.
  3. Pływanie.
  4. Bieganie.
  5. Biegi na orientację.
  6. Gotowanie.
  7. Ćwiczenia umysłowe.
  8. Granie w gry planszowe.

Strach

  1. Zawiedzie bliskich.
  2. Śmierć bliskich.
  3. Nie będzie wystarczająco dobry.

Ciekawostki

  1. Autorka stworzyła tą postać mimo, że w realu nie istnieje i jest niczyją Puppyfikacją. Powodem stworzenia była motywacja, że sam koncept będzie ciekawy oraz by stworzyć bardzo dynamiczną relację.
  2. Ma 65 cm wzrostu.
  3. Jest starszym bratem Eyry o półtora roku.
  4. Nazywany jest przez swoją siostrę: "Kierankiem". Nie lubi tego.
  5. Jest przyjacielem Psiego Patrolu, ale samą drużynę piesków odwiedza bardzo rzadko.
  6. Z wyglądu wdał się w matkę.
  7. Jego typ osobowości to: ISTJ.
  8. Jego ulubiony kolor to zgniło-zielony.
  9. Głównym powodem czego nie wspomina najmilej zabaw dinozaurami z jego siostrą to fakt, że zawsze miał roślinożerne, które potem były ofiarami mięsożernych.
  10. Jego nazwisko to Villarreal.
  11. Ma stopień pułkownika.
  12. Jego IQ wynosi 125.
  13. Mary jest jego kumpelką z wojska.
  14. Urodziny ma 10 czerwca.
  15. Jego enneagram to 6w5.
  16. Jego tritype to 635.
  17. Jego ulubiona potrawa to ryż z sosem meksykańskim. Lubi ją m.in. ze względu na jej pikantność. Sam speclalizuje się w jej przygotowaniu.
  18. Kochał się w Ray przez jakiś czas.
  19. Jego typ Big 5 to RLOEN. Socionics to: ESI; attitudinal psyche to LFVE, a instinctual variant to sp/sx.
  20. Lubi w wolnym czasie sklejać modele. Przeznaczył nawet na to gablotę.

Galeria Kierana

Advertisement