FANDOM

Postać miesiąca!
Artykuł ten jest autorstwa Julczydlo1 ,i wygrał no głosowanie na postać miesiąca Grudzień/2018.

Wiedz ,że ten artykuł jest warty przeczytania!

Kenshi jest suczką rasy Pungsan Dog. Jest liderką w zespole Reborn World, w którym także pełni funkcję głównej rapeki i czasem wokalistki. W PP jest policjantką powietrzną.

Wygląd

Kenshi jest dość niska(48cm) i szczupła...a raczej chorobliwie chuda. Ma dość długie, puszyste futro w różnych odcieniach fioletu. W uszach ma kolczyki (zazwyczaj po 3-4). Na misje ma czarną obrożę w kolce, jednak na codzień nosi różne.

Charakter

No cóż... Kenshi jest dość trudna do zrozumienia. Jest ostrożna...tak bynajmniej twierdzi. Wiele osób na nią mówi "Demon Destrukcji" ponieważ często to co dotknie się psuje. Strasznie bałagani. Dla niej utrzymanie czystego biurka przez chociażby dwa dni jest niemożliwe. Ciągle wydaje się, że czegoś jej brakuje. Suczka jest żywa, wesoła oraz ma wielkie poczucie humoru. Ma bardzo dużo niepotrzebnych myśli, których nie może się pozbyć. Przypadkowo może stać się agresywna w zależności od nastroju. W jednej chwili potrafi się smucić, za parę minut się śmiać a potem krzyczeć. uwielbia się wygłupiać a robienie głupich min to jej specjalność. Czasem daje się ponieść emocjom, wydaje się bardzo twarda, ale tak na prawdę łatwo ją zranić, mimo to, nie pokarze tego i będzie jakby nigdy nic stała z "kamienną twarzą". Trzeba przyznać że jest nieufna. Kenshi jest stanowcza i uparta. Zawsze stoi przy swoim. Ciężko ją do czegoś przekonać. Suczka jest bardzo wierna i lojalna. Troszczy się o swoich przyjaciół.  Zawsze dąży do celu. Kocha muzykę, tworzyć ją, pisać teksty i wszystko co z nią związane. Przez jej trudny charakter jest nie raz nazywana "kosmitą". Szanuje innych, jednak nie każdy jest w stanie jej zaimponować. Nie da się ominąć faktu, że jest bardzo inteligenta. Bardzo lubi się uczyć i doskonale jej to idzie. Uwielbia też czytać książki. Mimo że z niektórymi w PP ma gorsze relacje, zawsze stara się być miła, chociaż nie do końca jej to wychodzi. Nikt nawet sobie nie wyobraża że suczka miała taką ciężką przeszłość.

Umiejętności

Mówiąc mało skromnie: suczka jest strasznie utalentowana. Pisze świetne teksty, potrafi niezwykle szybko rapować,   potrafi ładnie śpiewać, tańczyć, szybko biega, wysoko skacze, jest silna. Potrafi się szybko uczyć. Umie mówić biegle w kilku językach: po Koreańsku, Angielsku i Japońsku. Bardzo dobrze jeździ na łyżwach i rolkach.

Pojazd

Na misję: czarne auto terenowe

Mission paw: czarno-czerwone auto terenowe. Niektóre elementy świecą

Sea patrol: czarno-czerwony skuter wodny. Niektóre elementy świecą

Space pup: czarny wachadłowiec

Jungle pup: auto terenowe w czarne moro ze wstawkami czerwonego moro

Winter pup: czarno-czerwony quad

Strój

Na misję:

czarna kamizelka z czerwonymi elementami. Na głowie ma czapkę z daszkiem zazwyczaj założoną tyłem do przodu

Mission paw: czarna kamizelka oraz kask z czerwonymi wstawkami

Air pup: czarna kamizelka oraz hełm.

Sea patrol: ma czarną kamizelkę oraz czapkę z daszkiem z czerwonymi wstawkami. Na misję pod wodą jej hełm jest takich samych kolorów

Space pup: czarno-biały skafander oraz hełm.

Jungle pup: kamizelka w czarne moro ze wstawkami czerwonego moro. Na głowie ma czarną czapkę z daszkiem w czerwone moro.

Winter pup: ma czarno-białą kurtkę oraz czapke w tych samych kolorach

Mighty pup: czarna kamizelka ze wstawkami czerwieni oraz maska w tych samych kolorach. Łapy Kenshi świecą na czarno. Jej mocą jest superszybkość

Biografia

Historia Kenshi nie zalicza się do tych radosnych. Od samego początku interesowała się muzyką, a zwłaszcza rapem. Jak była całkiem malutka próbowała pisać już jakieś teksty. Miała chłopaka-Fiiti'ego...jednak on był pierwszy i ostatni. Zraziła się do miłości. Ojciec Fiiti'ego miał dużą firmę. Chciał ją oddać jemu, a nie jego bratu, który się domagał o chociaż część majątku. Fiitio nie miał najlepszych kontaktów z bartem. Kenshi pewnego dnia wracając do domu zastała jej chłopaka...tyle że martwego...ponieważ ona pierwsza znalazła jego ciało została uznana za mordercę. Rodzina oraz przyjaciele się jej wyparli, zostawili...nawet nie zaprzeczyli że to nie ona. Strasznie odbiło się to na jej psychice. Zachorowała na psychozę schizofreniczną, schizofrenię paranoidalną, nerwicę lękową, neurastenię, zaburzenia obsesyjno-kompulsywne oraz depresję. Przed trafieniem do szpitala psychiatrycznego dokonała pięć prób samobójczych oraz była autoagresywna...aż ciężko uwierzyć że cały czas jest mowa o jednej osobie. W szpitalu nie chciała sobie pomóc. Cały czas milczała, siedziała w koncie, do jedzenia trzeba było ją zmuszać, często była agresywna, gdy ktoś wspomniał lub pytał o jej historię od razu się na niego rzucała...ogólnie trudno było nawiązać z nią kontakt. Na jej wyleczenie szanse były niewielkie, prawie zerowe. Dopiero po długim czasie pojawił się nowy lekarz, przed którym się otworzyła. Inni byli pod wrażeniem, bo nikomu się to do tej pory nie udało. Mimo to była kolejna próba samobójcza, prawie udana...po jakimś czasie dzięki właśnie lekarzowi któremu zaufała udało się rozwiązać sprawę kto zabił Fiiti'ego, okazało się że to był jego brat. Po dość długim czasie po tym wydarzeniu dała sobie pomóc. Zaufała lekarzowi, dzięki czemu doszła do zdrowia. Teraz niektórym ciężko uwierzyć, że była psychopatą, którego pokój musiał być non stop monitorowany, a zbliżenie się do niej to był nie mały wyczyn. No i tak wygląda historia Kenshi W SKRÓCIE.

Ciekawostki

1.Jej zespół jest dla niej jak druga rodzina

2.wszystko co dotkne się psuje

3.Teksty zaczęła pisać jak była malutkim psiakiem

4.Jej ulubioną cyfra to 1, a kolor czarny

5. Ciągle zapomina o rzeczach które pożycza, albo je gubi

6.Pochodzi z Korei Południowej

7.Cierpi na bezsenność

8.Często farbuje sobie grzywkę

Lubi

Rap

Sport

Biegać nocą

Trenować

Jeździć na deskorolce, snowboardzie, a przede wszystkim na rolkach i łyżwach

Pomagać inny

Śnieg

Jeździć na wycieczki

Zabawę

Wygłupy

Adrenalinę

Uczyć się

Koncerty

Nie lubi

Powrotu do jej przeszłości

Miłości

Sprzątania

Nudy

Strach

Że jeszcze kiedyś spotkają ją zdarzenia z przeszłości: trafi do szpitala psychiatrycznego, ktoś ją posądzi o morderstwo itd.

Dubbing

Polski - Pola Rose Oryginalna- NANA

Cytaty

dajcie mi trochę czasu, coś wymyślę xD

Galeria