FANDOM

Uwaga!
Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez : Puppy
Prosimy o nieedytowanie artykuły dopóki ten komunikat nie zniknie..

Suczka należy do ^^ThePuppy^^ na devianart PuppyLoveStar

Charakter

Kilka lat po śmierci Harry'ego , uświadomiła sobie,iż nie może żyć przeszłością. Postanowiła nie dopuścić już nigdy do takiej sytuacji ,dlatego zaczęła ćwiczyć łucznictwo. Bardzo sprawiało jej to przyjemność. Za dnia spacerowała ,że szczęściem ,którym chciała się dzielić przed wszystkimi. Zaś w nocy stróżowała przy granicach Psiegoburga ,aby w każdym razie obronić kogoś lub całe królestwo. Dzisiaj patry na świat z radością z tęczowymi kolorami. Czasami jej optymizm jest denerwujący ,można rzec podobna do Obi'ego ,jednak daleko jej do niego. Żartuje często , uwielbia głaskanie za uchem ,zabawy z innymi. Oprócz łuku zaczęła fascynować się wyścigami. To był jej sposób na odstresowanie się. Śpiewa lub nuci piosenki ,czasem sama je pisze. Mimo to lubi spędzać czas w samotności ,co prawda nie zbyt długo. Denerwuje ją przeszkadzanie na jej treningach lub śledzenie jej. Potrafi wtedy pożądanie nagadać. Odnosi się do innych z szacunkiem...dobra to był żart ,nawet do księżniczki potrafi powiedzieć stara ,lub ziomalska. Luzacka ,i odważna nigdy nie zostawi nikogo w potrzebie. Kocha pomagać szczególnie gdy dzięki niej pojawia się uśmiech. Nie jest zbyt kochliwa jednak ,czasem zdarzy jej się w kimś podkochiwać. Jest tajemnicza ,często ucieka do lasów gdzie czuje się najlepiej. Śpiew ptaków i spacery ją uspokajają i relaksują. Kocha blask księżyca ,gwiazd ogólnie lubi blask światła. Co prawda nie boi się ciemności ,ale zawsze ma ze sobą lamokę od Harry'ego. Lubi się przytulać ,czasami miewa dziwne pomysły ,bardzo dziwne... Lubi być komikiem rozśmieszać innych. Nie ma problemów z założeniem sukienek i innych dziewczęcych spraw. Kocha zabawę!

Suczka za młodości była szczęśliwa i ruchliwa. Niestety po śmierci Harry'ego ,wszystko się zmieniło. Większość czasu spędzała na dworze wpatrując się w miejsce śmierci właściciela. Czasami chodziła na cmentarz aby uciec od wszystkiego i rozpaczać w spokoju. Nieśmiała się ,nie mogła znieść radości ,śmiechu wśród niej. Była zazdrosna ,że inni mogą się cieszyć ,aby nie ona. Zmieniła nastawienie do dzieci. Potrafiła ugryźć ,lecz szybko tego żałowała. Nie wierzyła w marzenia. Oschła dla innych ,odrzucała pomoc. Najbardziej lubiła spędzać czas w samotności. Pogrążona w rutynie niemiła silnej psychiki. Rzucała się na radosne pieski. Nie lubiła spojrzenia innych. Gdy ktoś patrzył w jej oczy ,za chwilę leżał na ziemi z pogryzionym częściami ciała. Odsuwała się od każdego ,nawet rodziny zmarłego.

Umiejętności

Suczka jest bardzo wygimnastykowana. Najszybsza z psiego patrolu ,jednak nie lubi tego okazywać ponieważ boi się ,iż inni mogą pomyśleć ,że się przechwala. Zbyt silna nie jest ale kiedy trzeba potrafi kogoś powalać. Potrafi wspinać się po drzewach ,gdzie spędza większość czasu. Ma mocne pazury potrafiące oderwać skórę. Mimo ,iż jest psem ma tępe zęby. Są długie ale nie potrafiła by przegryźć nawet kości.

Biografia

Kelly jako szczeniak prowadziła dostojne życie. Razem z mamą mieszkały z znanym pisarzem ,i autorem piosenek. Bardzo podobało jej się dzieciństwo.

Niestety kilka lat później jej mama zmarła. To nie był koniec kłopotów. Jej właściciel został zamordowany w ataku terrorystycznym. Sama suczka została uratowana przez Brave. Uciekła do lasu ,i pogrążyła się w żałobie.

Postanowiła nauczyć się strzelać z łuku ,co stało się jej pasją. Uwielbiała ciszę i samotność. Wmawiała sobie ,iż życie innych jest najważniejsze. Dlatego została cichą strażniczką Psiegoburga.

Niedługo po tym jak psi patrol i ona pokonali wrogów w wojnie ,została jedną z nich. Obecnie jest żołnierzem ale w głębi duszy czuje ,że jest łuczniczką. 

Na misje

Regularny

Strój-Jest to jasno różowa kamizelka. Ma szare przyszykowaniu i jaskrawe odblaski. Nosi buty w tym samym kolorze.

Plecak-Plecak jest różowy. Jest w nim:latarka ,szczypce ,lornetka i pistolet.

Pojazd-Jest to najzwyklejszy różowy czołg. Z przodu ma lufę z nabojami. Rzadko nim jeździ ale przydaje się na prawdziwych bitwach.

Air Pup

Strój-Jest to jaskrawo pomarańczowo-różowa kamizelka. Nosi obuwie w tym samym kolorze. Na głowie ma kask z swoją odznaką.

Plecak-Plecak tego samego koloru co kamizelka. Bo bokach ma dwa dopalacze ,które po uniesieniu sie do dołu działają jak wyrzutnie. Jej skrzydła imituje peleryna.

Mission Paw

Strój-Czarno różowa najzwyklejsza kamizelka. Czasami świeci tak jak jej kask. Nie nosi obuwia.

Plecak-Plecak czarny ,ma lampę i pistolet. Czasami można zauważyć laser.

Pojazd-Czarne auto ,które bo bokach ma wyrzutnie.

Sea Patroller

Strój-Jest to różowa kamizelka połączona z kaskiem i obuwiem. Czasem świeci.

Plecak-Jest wyposażony w dwie wyrzutnie ,szczypce oraz latarkę połączoną z lupą.

Pojazd-Nie posiada go.

Pirat

Strój-Jest to łososiowa sukienka. Po bokach ma diamenciki i falbanki. Na głowie łososiowy kapelusz piracki z dwoma piórami.

Cytaty

Dubbing

Wersja Angielska-

Wersja Polska- Pepper Clark (Littlest Pet Shop)

Występowania

Opowiadania

  • Pieski i Festiwal Modrego Księżyca.

Piosenki

  • Uwierz mi.

Inne

Opowiadania

Piosenki

Inne

Galeria

Ciekawostki

Lubi

  • Spokój.
  • Strzelać z łuku.
  • Zabawę.
  • Wyścigi.
  • Noc.
  • Światło księżyca.

Nie Lubi

  • Przeszkadzania jej w treningach.
  • Samolubstwa.
  • Niebezpieczeństwa.

Strach

  • Że kogoś może spotkać to samo co jej pana.
  • Nie uda jej sie kogoś uratować.
  • Jej peleryna może zostać zniszczona.

Hobby

  • Łucznictwo.
  • Ściganie się.

Inne

  • Suczka od zawsze chciała ,aby być Labradorem ,lub Golden Retriever'em.
  • Prawie każdy sądzi ,że jest podobna do papillona ,jednak to nie prawda ze względu np na wzrost.
  • Ma pelerynę ,którą dostała od wiedźmy. Jest ona przeklęta ,i gdy tylko pelerynie coś się stanie suczka osłabnie.
  • Ma pluszaka o imieniu Safarii.
  • Była bardzo związana z tatą ,niestety ten wpadł pod samochód.