FANDOM

Opis

Kaliana to wysoka jak na swoją rasę suczka. W PP pełni rolę krawca.

Wygląd

Kaliana jest wysoka jak na swoją rasę, mimo to jest dość niska w porównaniu do innych piesków. Ma zielone oczy i obrożę. Jej pyszczek, końcówki uszu, koniec grzywki, przednie łapy i koniec ogona są jasno brązowe. Wokół pyszczka końcówek uszu, grzywki, ogona, na tylnej łapie i na górze łap ma podpalany brąz. Reszta jest żółto-brązową.

Charakter

Suczka jest bardzo wesoła, miła, uprzejma, kulturalna i grzeczna. Bardzo pomocna dla przyjaciół jest też im wierna. Jest bardzo pojętna i mądra (no naukowiec nie tylko że głupia nie jest). Dla wrogów jest nawet pyskata i wredna, całkowicie się różni od jej zazwyczaj. Może nie jest śmiertelnie niebezpieczna, ale potrafi ugryźć i podrapać. Dla nieznajomych nie jest specjalnie miła, ale spokojna. Nie ufna dla zdrajców, czy kłamców.

Umiejętności

Fizyczne

Nie jest śmiertelnie niebezpieczna, lecz jak na jej wzrost jest nawet groźna. Potrafi kogoś pogryźć czy za jednym razem zadrapać do krwi. Niestety nie może kogoś powalić, bo jest za niska. No chyba że ktoś jest jej wzrostu...

Psychiczne

Jest silna psychicznie oraz spokojna. Bardzo szybko może wymyślić dobry plan. Cięte riposty przychodzą jej OD TAK!

Rodzina

Mama - Mirii

Tata - Cordy

Brat - Koris starszy brat

Biografia

Kaliana urodziła się w zwykłym domu, uwaga była podzielona na nią i jej brata. Pewnego dnia poszła nad rzekę, z tyłu ktoś nadszedł. Przestraszona wpadła do wody. Straciła przytomność obudziła się na płyciźnie. Nadszedł ktoś z PP i zabrał ją do bazy. Gdy doszła do siebie Ryder zaproponował jej dołączenie do PP, zgodziła siei z nimi zamieszkała.

Lubi

  • Spokój
  • Przyjaciół
  • Pomagać
  • CDN

Nie Lubi

  • Kłopotów
  • Wrogów PP
  • Nudy
  • CDN

Strach

  • Nie, że jest nieustraszona, ale jakoś nie ma strachu takiego że jak choć o tym pomyśli to ma ciary

Pojazd

CDN

Cytaty

CDN

Ciekawostki

  • Jest wysoka jak na swoja rasę, ale niska w porównaniu do innych piesków
  • CDN

Hobby

CDN

Galeria