FANDOM

Opis

Kaiden w Psim Patrolu pełni funkcje szpiega (po ojcu) i agenta. Jest pieskiem rasy Gerberian Shepsky. Piesek to chłopak Tiger Belle. Ma szesnaście lat. W Psim Patrolu to agent 004.

Wygląd

Kaiden to dobrze zbudowany, szczupły i w miarę wysoki piesek. Upodobnił się on do swojego taty. Układ łat jest taki sam, a nawet kolorystycznie bardzo podobny. Uszy, boki głowy z futrem na policzkach a także pas od czoła po nos są ciemnobrązowe. Tak samo jak łapy, ciało i górną część ogona. Na twarzy ma dużą łatę, która jest ciemnożółta, ciągnie się ona przez szyję, klatkę piersiową, podbrzusze i spód ogona. Na łapkach ma "skarpety" w tym samym kolorze. Oczy Kaiden'a są jasnoniebieskie wpadając w odcień lodowy.

Charakter

Na co dzień Kaiden to silny psychicznie, odważny, ambitny, lojalny i posłuszny członek Psiego Patrolu. Chętnie służy swoją pomocą. Mimo, że lubi adrenalinę to jest rozsądny i zna umiar. Jeśli ktoś się chce mu zwierzyć potrafi być wyrozumiały. Kaiden to także bardzo sprytny psiak, który jest uparty. Ta cecha jest przydatna na misjach, gdyż pies nie podda się, ale gdy ma zły dzień może być i uciążliwa. Z dużą radością wykonuje powierzone mu zadania. Mając złe dni pies jest chłodny i nerwowy. Bywa nadopiekuńczy w stosunku do jego sióstr, mimo, że z braci jest najmłodszy. Gdy wymaga sytuacja zachowuje bezwzględną powagę. Jest bardzo oddany i kochający w stosunku do jego rodziny. Mocno kocha także Timber, do której zawsze jest czuły, pełen współczucia, romantyczny. Gotowy jest zginąć za swoją ukochaną. Bardzo się martwi gdy coś jej grozi. Jeżeli chodzi o wrogów Psiego Patrolu to zawsze im nie ufa, jest gotowy do walki. Mimo to dopóki oni nie zaatakują, albo nie będzie polecenia zachowa zimną krew. Jednak w walce z nimi Kaiden to bardzo zażarty oponent.

Umiejętności

Jest bardzo silny jak i szybki. Ma wybitny wzrok, słuch i węch co ułatwia mu pracę. W wolnym czasie Kaiden jest dobrym surferem a także snowboarderem. Potrafi grać w Hop Hop Boogie. Dobrze jeździ na łyżwach i gra w różne sporty związane z piłką.

Rodzina

  • tata - Chase
  • mama - Everest
  • starszy brat- Gray
  • starsza siostra - Brooklyn
  • starszy brat - Dylan
  • starszy brat - Heks
  • starsza siostra - Amber
  • siostra - Snowy
  • młodsza siostra - Lily
  • najmłodsza siostra - Millie
  • dziewczyna- Tiger Belle
  • bratowa (żona Gray'a) - Victoria
  • bratanek (syn Gray'a) - Scott
  • bratanica (córka Gray'a) - Scotty
  • bratanica (córka Gray'a) - Mufin
  • bratanek (syn Gray'a) - Blaise
  • (przyszły) szwagier, chłopak Brooklyn - Volvo.
  • bratowa (żona Dylana) - Briana
  • bratania (córka Dylana) - Spring
  • bratanica (córka Dylana) - Summer
  • bratanek (syn Dylana)- Ash
  • bratanek (syn Dylana)- Jackie
  • bratowa (żona Heksa) - Jessie
  • (przyszły) szwagier. Chłopak Amber - Viggo.
  • (Przyszły) szwagier- Ernest.
  • babcia - Jessica
  • dziadek - Snowtuft
  • ciocia ze strony taty- Leoni
  • ciocia ze strony taty- Jasmine
  • wujek ze strony mamy - Snowstorm
  • daleka ciocia (kuzynka taty) - Cloe
  • siostra cioteczna - Winter  

Pojazd

Regularny i na misje- Kaiden wtedy ma Jeep'a w kolorze brązowym, ma on też jasnoniebieskie pasy. Na dachu ma radar szpiegowski. Dodatkowo na tablicy rozdzielczej ma guzik, aby stał się niewidzialny.

Mission Paw - jest to czarno-niebieski wóz terenowy, który może być nie widzialny a także nie wykrywalny na radarze, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol - jest to niebiesko- zielona motorówka w żółte wstawki, może stać się niewidzialna, z tyłu ma radar jej niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - jest to biało-niebiesko- zielony wahadłowiec, niektóre elementy świecą w ciemności może on być nad świetlny.

Jungle Pup- Kaiden ma wtedy niebieski quad w ciemnozielone oraz granatowe wstawki moro, z tyłu ma on radar.

Winter Patrol- wtedy pojazd pieska to niebiesko-zielony motocykl śnieżny, z tyłu ma on radar, zaś jego zielone pasy mogą świecić w ciemności.

Odznaka

Kaiden nosi czarną obrożę, do której przypięta jest odznaka. Na odznace widnieje ciemnoniebieskie tło, na którym jest żółta pięcioramienna gwiazda, która ma zielone obrysowanie.

Dubbing

  • wersja angielska (szczeniak) - Alex Throne
  • wersja polska - Beata Wybrąkiewicz
  • wersja angielska (obecnie i dorosły) - Chris Evans
  • wersja polska - Krzysztof Banaszyk

Strach

  1. Timber i jego rodzinie może coś się stać

Biografia

Kaiden urodził się jako pierwszy ze swojego miotu, który liczył dwójkę szczeniąt wraz z nim. Był to ciemny, jesienny wieczór. Na dworze była mgła. Ryder był ponownie bardzo dumny z Chase'a i Everest. Po kwadransie na świat przyszła siostra pieska, Snowy. Jego rodzice ponownie spisywali się celująco. Gdy Kaiden otworzył oczy oraz nauczył się chodzić zawsze lgnął do swojego taty, gdy tylko nie bawił się ze swoim starszym rodzeństwem lub siostrą. Pierwszymi słowami wypowiedzianym przez malucha nawet było:"Tata Case (czyt. Cejs)". Podziwiał jego ojca zwłaszcza gdy wykonywał misję w swoim szpiegowskim stylu. Potem druga praca Chase'a przekładała się na zabawy Kaiden'a, gdzie on zawsze grał tajnego szpiega i agenta. To były jego ulubione zabawy. Chase dostrzegał to i gdy maluch gotowy był by zostać uczniem został uczniem swojego taty. Było to spełnienie jego marzeń, gdyż następnego dnia miał oznajmić ojcu, że chce zostać szpiegiem. Szkolenie zajęło trochę czasu, ale było jedną z ulubionych czynności młodego psa. Dostawał dużo wsparcia od rodziny, Rydera i reszty Psiego Patrolu. Gdy wystarczająco dorósł zakończył szkolenie i stał się oficjalnym członkiem Psiego Patrolu.

Nie lubi

  1. Kłótni
  2. Piór i kociej sierści
  3. Kociej Katastrofy 2
  4. Wrogów Psiego Patrolu
  5. Timber w kłopotach.
  6. Gdy Timber jest smutna.
  7. Oszustów
  8. Kłamców
  9. Zła
  10. Nudy
  11. Przechwalania się
  12. Lodów o smaku pomarańczy

Lubi

  1. Spędzać czas z Tiger Belle, rodziną oraz resztą Psiego Patrolu i ich przyjaciół.
  2. Ciężkie zadania
  3. Biegać
  4. Misje.
  5. Pomagać.
  6. Święta Bożego Narodzenia.
  7. Wielkanoc.
  8. Sylwester.
  9. Walentynki.
  10. Ćwiczyć.
  11. Wiosnę.
  12. Lato.
  13. Jesień.
  14. Zimę.
  15. Śnieg.
  16. Słońce.
  17. Wyjazdy.
  18. Łamigłówki.
  19. Nocne spacery.
  20. Lody o smaku owoców leśnych.
  21. Psie chrupki o smaku bekonu.
  22. Psie chrupki o smaku wątróbki.

Hobby

  1. Bieganie.
  2. Ćwiczenia w terenie.
  3. Surfing.
  4. Snowboard.
  5. Zapasy.
  6. Oglądanie filmów.
  7. Pływanie
  8. Nurkowanie.
  9. Piłka nożna.
  10. Siatkówka.
  11. Koszykówka.
  12. Łyżwiarstwo.
  13. Piłka plażowa.
  14. Piłka wodna.

Ciekawostki

  1. Razem z Victorem są nazywani Jamesami Bondami Psiego Patrolu.
  2. Jest najmłodszym synem Chase'a i Everest, ale nie najmłodszym ich dzieckiem .
  3. Jego auto może być niewidzialne.
  4. On i Tiger Belle są parą.
  5. Na Mission PAW ma najlepsze gogle szpiegowskie na świecie.
  6. Ma 63,5 cm wzrostu.
  7. Na Walentynki dostał od Tiger Belle Lamborghini.
  8. W Psim Patrolu jest agentem 004..
  9. Wdał się w swego tatę tyle, że ma kolor oczu po mamie i jest ciut ciemniejszy.
  10. Jest pierwszym moim OC na tej wiki.
  11. Kaiden to mój najstarszy OC z Fandomu o Psim Patrolu. Jego koncept powstał już w Sylwestra 2015.
  12. Tak jak jego brat Kaiden był także uczniem swojego taty.

Cytaty

Cytat1 Raz, dwa do akcji gotów jestem ja! Cytat2
Regularny i na misje
Cytat1 Kaiden pomoc da! Cytat2
Regularny i na misje (2)
Cytat1 Mam tą zagadkę! Cytat2
Mission PAW
Cytat1 Kaiden lata! Cytat2
Air Pup
Cytat1 Już czas zanurzyć się w tym morzu zagadek. Cytat2
Sea Patrol

Cytat1 Kaiden, szuka w kosmosie! Cytat2
Space Pup
Cytat1 W ciemnej gęstej dżungli nic nie skryje się przed szpiegiem Kaiden'em! Cytat2
Jungle Pup
Cytat1 Z góry w dół! Kaiden do morza tajemnic skacze w dół! Cytat2
Winter Patrol
Cytat1 Te potężne łapy zaraz staną się super ciche i niewidzialne! Cytat2
Mighty Pup
Cytat1 Alebrije Kaiden do tajnej akcji zgłasza się w mik! Cytat2
Soul Patrol

Strój

Regularny i na misje- nosi strój wręcz identyczny do tego co nosi szpieg Chase. Hełm ma ciemnoniebieski z zielonym pasem u góry, który zakrawa o średnią zieleń. Od dołu ma obramowanie czarne, oraz pas z srebrną klamrą, która go zapina. Kamizelka także jest ciemno niebieska w zielony pas, oraz czarne obicia po bokach. Ma wtedy czarne buty na łapach.

Mission PAW- wtedy Kaiden ma ciemnoniebieski hełm z czarnym pasem u góry oraz trzema mniejszymi po bokach. Ma też on średnio-zielony pas. Kamizelka jest czarno-ciemnoniebieska. Na łapach nosi czarno ciemnoniebieskie buty z przyssawkami. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Air Pup- Nosi ciemnoniebiesko-zielony strój. Jego wzór z tyłu hełmu zakończony jest zieloną gwiazdą. Skafander jest także ciemnoniebieski w zielone pasy. Na swoich łapach nosi czarne buty.

Sea Patrol- nosi ciemnoniebiesko-zielono- żółty hełm z błękitnymi wstawkami. W tych samych kolorach ma skafander do pływania. Niektóre elementy stroju świecą w ciemności. Na łapkach ma czarne buty, które mogą zamienić się w płetwy do nurkowania.

Space Pup- wtedy Kaiden ma biało-ciemnoniebiesko-zielony hełm z przysłoną. Skafander Kaidena także jest biało-ciemnoniebiesko-zielony, niektóre elementy stroju świecą w ciemności.

Jungle Pup- na tego rodzaju misje Kaiden ma ciemnoniebieski kaszkiet przewiązany zielonym pasem, ma on granatowe wstawki moro. Na szczeknięcie z góry kaszkietu mogą wysunąć się gogle szpiegowskie. Piesek ma ciemnoniebieską kamizelkę w granatowe wstawki moro, a na łapkach nosi zielone buty.

Winter Patrol- nosi wtedy ciemnoniebieski kask w czarne pasy, który od środka jest ocieplany. Dodatkowo nosi w tych samych kolorach kurtkę mającą zielone pasy. Na łapkach Kaiden ma buty z hakiem.

Mighty Pup- nosi wtedy maskę, która zakrywa tylko jego oczy, ma ona dwie warstwy obszyć. Od zewnątrz jest to zielone obszycie, zaś tuż za nim czarne. Maska ma lekki połysk. Nosi też ciemnoniebieski kostium z jaśniejszym pasem niebieskiego na podbrzuszu. Na klatce piersiowej ma trzy zielone pasy, a po środku czarny znak zapytania. Obszycia wokół łap są czarne. Na plecach ma czarny pas z zielonym obszyciem. Gdy aktywuje się moc Kaidena łapy świecą na kolor ciemnoniebieski, zaś mocą psa jest wyostrzenie wzroku, węchu i słuchu.

Soul Patrol- Kaiden jest wtedy mieszanką sokoła, geparda oraz Wilka. Wzrok oraz skrzydła ma sokole, nogi geparda a ciało Wilka. Na twarzy oraz ciele nosi jaskrawo niebieskie wzory kości.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje- nosi wtedy linę, linę z hakiem, linę z przyssawką, radar, skaner, szypce do pobrania materiału do próbówki, nadajnik, w hełmie zaś ma gogle do wykrywania śladów a także na noktowizje.

Mission PAW- wtedy posiada w hełmie gogle z możliwością wykrywania śladów, a także z funkcją pod czerwieni, noktowizji i ultra fioletu, w plecaku zaś nadajniki szpiegowskie, które są bardzo małej wielkości, linę z hakiem, laser, pistolet laserowy, radar, linę z przyssawką.

Air Pup- w hełmie ma gogle do wykrywania śladów oraz termowizyjne, w plecaku ma hiper ponad dźwiękowe skrzydła, zagłuszacz radarów, linę, szypce do pobrań materiałów do próbówki, nożyce.

Sea Patrol- butla z tlenem, turbo napęd wodny, sieć laserową, sonar, nadajniki, w hełmie zaś gogle mające możliwość bycia sonarem.

Space Pup- jet-pack naddźwiękowy, butla z tlenem, sieć laserowa, szypce do pobrania materiały do próbówki, lina, lina z przyssawką magnetyczną.

Jungle Pup- lina z przyssawką, lotnia, radar, szypce do pobrania materiałów do próbówek, hak, laser, nożyk, noktowizyjne gogle w hełmie,

Winter Patrol- w hełmie ma gogle na pod czerwień, w plecaku termos, koce termiczne, linę z hakiem, hak, laser, ogrzewacz, lampę do rozpuszczania lodu, skaner śladów.

Wygląd domu w Łapkowicach

Domek pieska na zewnątrz ma ciemnoszare ściany, wraz z domem dobudowany jest garaż, gdzie stoi tam jego Jeep. Ma on nawet werandę. Kaiden w przedpokoju ma wyłożoną granatową wykładzinę podświetlaną po bokach. Ściany są jasnoniebieskie. Na wprost jest łazienka wyłożona białymi kafelkami. Na podłodze zaś są białe płytki podświetlane niebieskimi leadami. Po prawej stronie ma duży salon o ciemnoniebieskich ścianach z czarną sofą oraz zawieszonym na ścianie telewizorem. Na podłodze są panele podświetlane przy krawędziach leadami. Ma też dwa duże okna. Na przeciw salonu znajduje się sypialnia pieska, tam ma swoje posłanie wyściełane niebieskim kocem. Przed nim na drewnianej podłodze lezy granatowy dywanik. Ściany także są ciemnoniebieskie. Po bokach ma szafki nocne. Na lewo od łazienki znajduje się kuchnia Kaiden'a, gdzie ściany są granatowe, panele przemalowane są na biały kolor tak jak i meble. Podświetlane są od góry lampkami ledowymi.

Galeria Kaidena