Opis

Jolene to suczka rasy springer spaniel angielski. Jest piosenkarką i gitarzystką. Należy do girls bandu wraz z Crimson,Musicą, Melanie, Michelle, Evelyn, Yaxi CDN.

Wygląd

Jolene jest wysoką suczką z długim futrem i oklapłymi uszami. Ma szczupłą sylwetkę. Jej futro jest w większości białe z szarymi łatami na uszach, pysku, łapach, plecach i ogonie. Jej sierść jest również nakrapiana. Oczy suczki są w czerwonym kolorze. Jej nos jest czarny. Nosi bordową obrożę, która po bokach przechodzi w ciepłe kolory. Na niej jest zawieszony dzwonek. Na głowie i przednich łapach ma zawiązane kokardy w tych samych kolorach z białymi wzorami.

Charakter

Suczka jest raczej cicha i spokojna. Nie mówi wiele, zazwyczaj siedzi w zamyśleniu. Nie lubi mówić o sobie, ale chętnie słucha opowieści innych. Jest rozsądna, cierpliwa i opanowana. Suczka jest dosyć flegmatyczna, można powiedzieć, że wiecznie zmęczona i zazwyczaj tak wygląda. Również mówi i porusza się wolno. Jest typem damy i lubi gdy traktuje się ją z szacunkiem. Jest raczej pozytywnie nastawionym do życia pieskiem. Jolene jest bardzo mądra i błyskotliwa. Jest również sprytna. Czasami gdy jest w złym nastroju, chociaż nie jest raczej humorzasta, może kogoś ignorować, jest wtedy leniwa. Czasami spanielka lubi używać archaizmów lub skomplikowanych i trudnych słów, bywa też, że mówi w różne dziwne sposoby. Ma wymagające poczucie humoru i rzadko się śmieje. Nie przyjmuje na siebie roli przywódczych, woli wykonywać rozkazy i takie rzeczy najczęściej zostawia Crimson.

Umiejętości

Jolene jest uzdolniona muzycznie, jest naprawdę dobra w śpiewaniu jak i grze na gitarze. Nie jest wysportowana, ale bardzo interesuje się nauką zwłaszcza antropologią, jest to jej ulubiona dziedzina. Suczka jest bardzo inteligentna.

Lubi

  • Spędzać czas z Psim Patrolem
  • Spędzać czas z jej grupą
  • Śpiewać
  • Grać na gitarze
  • Słuchać muzyki
  • Spać
  • Czytać książki
  • Antropologię
  • Słuchać opowieści
  • Programy kryminalne
  • Legendy miejskie
  • Owady
  • Czerwony
  • Oglądać księżyc w pełni
  • Elegancję

Nie Lubi

  • Gdy jest pospieszana
  • Wody
  • Deszczu
  • Burz
  • Przeszkadzania jej

Hobby

  • Śpiew
  • Muzyka
  • Gra na gitarze
  • Czytanie książek
  • Słuchanie opowieści i legend
  • Nauki humanistyczne

Strach

  • Brak

Ciekawostki

  • Należy do girls bandu Crimson
  • Nie potrafi pływać
  • Nie lubi tańczyć
  • Potrafi łacinę
  • Jej ulubionym zjawiskiem jest księżyc w pełni
  • Często mamrocze coś do siebie
  • Tak jak Crimson potrafi grać na gitarze elektrycznej

Galeria