Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Jay to piesek rasy husky i z zawodu jest ratownikiem górskim i strażnikiem gór. Mieszka w bazie, jest jednym z nowszych członków PP. Pochodzi z Finlandii, a konkretnie z obszaru Laponii

Wygląd

Jay ma ciemnorude futro z ciemnoszarym pyskiem. Prawa łapa przednia i lewa tylna są białe, tak jak końcówki uszu. Klatka piersiowa, koniec i spód ogona jest biała. Ma rudą łatę na plecach i górze ogona, ale nie cała góra ogona. Ma niebieskie oczy, czarny nos i nosi granatową obrożę z zawieszką PP. Na niej jest czerwony krzyż, a na nim śnieżynka.

Charakter

Jay to przyjacielski i miły psiak. Skory do pomocy, ma dużą empatię i jest poważny gdy trzeba. Cierpliwy, a cierpliwość do szczeniaków ma wprost anielską. Jest bardzo odważny i odważny i za przyjaciółmi skoczy w ogień. Kocha się bawić, jest towarzyski. Jest altruistą, nie znosi kłamstwa i wykorzystywania. Jest bardziej ekstrawertykiem, ale lubi też być sam. Odpowiedzialny i honorowy. Nie lubi walki, ale nie ma nic przeciwko zapasom z ekipą PP. Trochę uparty, ale w dobrym słowa znaczeniu. Będzie myślał i robił daną rzecz aż będzie pewien, że już bardziej się nie da. Dąży do celu, ale wie kiedy zrobić stop. Jest bardzo entuzjastycznym psiakiem, ale naprawdę ma pełną kontrolę nad emocjami. Irytuje się gdy nie może pomóc. Nigdy nie zostawi kogoś w potrzebie już sam woli się poświęcić. Gdy ma zły dzień jest po prostu smutny, nie chce mu się z nikim gadać. Ma wszystkiego dość. Co do wrogów to gdy oni zrobią coś jego przyjaciołom to mają już zaklepaną konfrontację z nim. Jay jest też uczciwy i ma duże poczucie sprawiedliwości. Opanowany w niebezpiecznych sytuacjach, ale uwielbia się śmiać. Jest dobrym dowódcą. Oddany, za sprawę będzie walczył do końca. Żadko się wścieka, ale jak już jest6w tym stanie to nie można go poznać. Można mu powierzyć wszelką tajemnicę, a on ją zachowa. Często jest powiernikiem piesków. Współczujący. Jay to ten typ pieska, który ma dwie strony: poważną i tę wyluzowaną, radosną. Czuły dla Autumn, jest ona jego całym światem. Kocha ją bardzo, nie zdaje sobie sprawy, że ona to odwzajemnia.

Umiejętności

Piesek jest bardzo szybki, zajmuje 3 pozycję w PP. Jest też silny i ma dobrą orientację w terenie. Sprawnie kieruje innymi, wie wszystko o górach. Dobrze kopie w śniegu. Zna podstawy z ziół i leczenia oraz pierwszej pomocy.

Rodzina

  • Rodziców nie pamięta
  • Rodzeństwa także

Biografia

Jay urodził się na ulicy, ale gdy otworzył oczy nikogo nie było. Wychowywał się sam na ulicach fińskiego miasteczka. Gdy był już dorosły wyjechał do Zatoki Przygód i zaczął obserwować PP. Pewnego dnia PP miał misję, a on niepostrzeżenie pojechał z nimi. Było to w górach. On im pomógł, a Ryder mile zaskoczony jego umiejętnościami zaproponował mu członkowstwo w PP. Jay się zgodził i od tej pory mieszka w bazie i pomoga innym.

Na misje

Regularny - ma biało jaskrawo pomarańczowy pojazd, który jest jak Trackera tylko ma koła jak u pojazdu piesków, który prowadzi Robo- pies na Dino patrol, więc może pokonywać różne nierówności. Tył pojazdu jest zabudowany, jak Rex'a ze show na Dino patrol. a tam ma wyciągarkę, sanie, element skutera śnieżnego, jak u Everest i dron z anteną i ekranem. Z przodu ma linę z hakiem, duży chwytak, lampę, wiertło i otwór skutera śnieżnego, by móc odśnieżać drogi. Nosi ciepłą kamizelkę i kask w takich kolorach jak pojazd. W plecaku ma harpun, linę z hakiem, deskę snowboardową, młotek, megafon, latarkę, koc termiczny, mini łopatę, grzałkę, termos z gorącym piciem, GPS i palnik. Nosi buty z kolcami, a w kasku ma gogle na podczerwień z trybem szukania i kamerę na kasku.

Mission paw- ma skuter który jest czarno granatowy z granatowymi elementami, które świecą. Nosi też taki sam strój. W kasku ma to co na regularny, a w plecaku ma laser, linę z hakiem, bardzo sprężystą, GPS, grzałkę, która może rozpuści dosłownie wszystko, a wibracjami rozkruszy kamień. Ma też nadajnik. W pojeździe ma linę z hakiem, pistolet, nadajniki, dwa duże chwytaki żeby mógł się ,,wspinać'' razem z pojazdem.

Sea patrol -

Air pup-

Jungle pup-

Space pup-

Winter patrol -

Race pup-

Dino patrol-

Jet to the rescue-

Mighty pup-

Cytaty

,, Prosto w góry na ratunek! "- regularny

,, Rawrf! Ten piesek jest gotowy do akcji!" - mission paw i jet to the rescue

,, Gotowy do pełnego/szybkiego zanurzenia /lotu! "- sea patrol lub air pup

,, Kosmos czy nie ja lecieć chcę!" - space pup

,, Ruszamy na śnieżną misję! "- winter patrol

,, Czas na prehistoryczną pracę! "- jungle pup lub Dino patrol

,, Ścigajmy się! "- race pup

,, Te łapy gotowe do pomocy!" - mighty pup

Lubi

  1. Pomagać
  2. Dobro
  3. Śnieg
  4. Zimę
  5. Święta
  6. Puzzle
  7. Gry planszowe
  8. Sport, w tym sporty zimowe
  9. Zimno
  10. Słońce
  11. Gdy Autumn jest szczęśliwa
  12. Przyjaciół
  13. Spokój
  14. Zabawę
  15. Spać

Nie lubi

  1. Klamstwa
  2. Wykorzystywania
  3. Smutku Autumn, gdy coś jej się dzieje
  4. Zła
  5. Upałów
  6. Rozalii
  7. Osób takich jak Rozalia
  8. Złej pogody
  9. Wczesnego wstawania
  10. Horrorów
  11. Nudy
  12. Walki
  13. Wojny
  14. Niesprawiedliwości
  15. Hałasu

Hobby

  1. Sport
  2. Filmy
  3. Układanie puzzli
  4. Gry planszowe

Dubbing

Wersja polska - ? (nie mam pomysła)

Wersja angielska - ?

Strach

  1. Autumn coś się stanie

Ciekawostki

  1. Jego imię znaczy sójka.
  2. Jest strażnikiem gór.
  3. Ma bardzo,, ciepłe " umaszczenie jak na husky.
  4. Pochodzi z Finlandii, a konkretnie z Laponii.
  5. Jest bardzo wysoki, bo ma 70 cm.
  6. Jest przystojny przez co podoba się suczkom, ale jego jedyną jest Autumn.
  7. Nie znosi osób takich jak Rozalia.
  8. Jest mistrzem w układaniu puzzli. 1000 układa w 3 dni.
  9. Uwielbia spać, ale gdy trzeba to wstanie.

Galeria

Advertisement