FANDOM

Opis

Jaskier to pies kundla. Pracuje w wojsku gdzie jest kapralem. Jest po uszy zakochany w Aishy. Jego właścicielem jest Brajan.

Wygląd

Jest bardzo chudym, rudym, niezbyt wysokim psem o zielonych oczach. Ma grzywkę i krótki ogon. Jego uszy są oklapnięte. Posiada gęste, średniej długości futro, bliznę za lewym uchem i czarny nos.

Charakter

Pies jest małomówny, tajemniczy, nieśmiały i zamknięty w sobie. Bardzo kocha Aishe, ale boi się jej o tym powiedzieć. Mimo stosunkowo młodego wieku jest poważny i wydoroślały. Jest też odpowiedzialny, sprawiedliwy i sprytny. Jednak kocha to co robi i jest bezwzględnie lojalny swojemu właścicielowi, któremu jest bardzo posłuszny. Lubi spędzać czas na świeżym powietrzu i ścigać się.

Umiejętności

Jest zwinny, szybki, bystry i zwrotny. Ma świetny węch i wzrok gorzej ze słuchem. Potrafi wysoko skakać, wspinać i pływać. Umie też dużo sztuczek.

Rodzina

Ivan-ojciec,

Raina- matka

Relacje

Rodzice

Nie zna ich. Nie pamięta nawet chociażby ich zapachu.

Ante

Ma do niego dystans. Boi się go gdy jest zły. Głównie przez niego boi się wyznać Aishy miłość.

Aisha

Pies bardzo ją kocha. Stara tego nie okazywać, ale wychodzi różnie.

Biografia

Jaskier rodzi się pewnej mroźnej nocy. Matkę wzięło schronisko nie wiedząc, że miała szczeniaka. Przygarnął go 18 letni chłopak imieniem Brajan. Utworzyła się między nimi bardzo silna więź. Gdy nieco podrósł psiak zaczął interesować się wojskiem. Później wstąpił do niego i po niedługim czasie awansował na stanowisko kaprala. Zaczyna też podkochiwać się w Aishy.

Odznaka

Jest to godło polski zawieszone na biało-czerwonej obroży.

Strój

Jest to ciemnozielony mundur z wojskową czapką. Ma też pasek, na którym zawsze nosi pistolet.

Wyposażenie

Pistolet, wiatrówka, skaner, noktowizor

Pojazd

Jest to wojskowy samochód terenowy.

Starch

Hobby

  • Strzelanie z pistoletu
  • jazda na deskorolce
  • jazda na snowboard
  • breakdance
  • shuffle dance

Ciekawostki

  1. Bardzo dobrze umie tańczyć shuffle dance
  2. Jest chudszy niż Picolo.
  3. Jest prawie o 20 cm niższy od Aishy… ups! Wypadek przy pracy XD