FANDOM

Jade(czyt.Dżejd)- Suczka rasy Koolie. Jest środkową napastniczką i kapitanem drużyny Hiszpanii. Jedna z najlepszych piłkarek na świecie.

Wygląd

Sunia jest dość wysoka, i ma normalną wagę jak swoja rasa. Jej sierść jest w miare puszysta i śnieżno biała. Ma wielką czarną łatkę na plecach. Dwie mniejsze na podbrzuszu. Jej przednie łapy mają czarne "skarpetki". Ma długi puszysty ogon co jest niepodobne do tej rasy z czarną końcówką, i ceimno szarymi łatkami. Sunia ma heterochromię jej lewe oko jest srebrne a prawe jasno szare. Obok prawego oka ma łatkiw kolorze czarnym. Uszy ma długie i czarne w białe łatki. Niektórzy mówią, że jej uszy wyglądają jak pandy. Nosi obroże w kolorze szarym ze złotą przypinką. Z tyłu przypinki ma grawerowane jej dane tj:imię, wiek, właściciel i do jakiego klubu nalerzy. Jej nosek jest brudnawo-różwy w czarną łatkę.

Charakter

Suczka jest na codzień opanowana i skupia się wyłącznie na treningach. Nie ochodzą ją takie rzeczy jak: makijaż, ubrania i inne takie bzdety. Jeżeli chodzi o przyjaciół z jej drużyny to dobrze się z nimi dogaduhe ale nie każdemu ufa!

Umiejętności

Jest bardzo dobra w piłkę nożną jedną z najlepszych na świecie. Jest szybka, ale sama się do tego przyznaje, że nie najszybsza w drużynie jest na 3 miejscu. Ma dobry słuch i dobrą orientację w terenie. Jest wytrzymała na ból.

Biografia

Jade urodziła się w zchronisku. Tam została adoptowana przez Diega. Bardzo spodobało jej się jak jej pan trenuje dlatefo postanowiła poświęcić swoje życie piłce nożnej, którą kocha.

Ciekawostki

  • Jest dość rzadką rasą psa.

Galeria