FANDOM

Opis

Ivy - suczka jest mieszanką Akity Inu i Pudla w wieku szczenięcym. Jest córką Flesh'a i Rity z drugiego miotu. Ma dwóch dorosłych braci - August'a i Oliver'a. Należy do Psiego Patrolu, ale nie jest jeszcze uczniem.

Wygląd

Ivy to nieduża suczka o szczupłej sylwetce i drobnej figurze. Ma krótkie futro w kolorze jasnego kremowego. Ma biały brzuch, spód ogona, łatę na prawym oku i kilka innych łatek na łapach. Ma ciemniejsze plecy, łatę na lewym oku, uszy i łapy. Na nich ma jeszcze brązowe cętki. Jej nos jest brązowy. Ma jasną grzywkę. Jej oczy są w jasno niebieskim kolorze. Ma ciemno czekoladową obrożę, która w środku ma żółty kolor. Na głowie nosi ciemno-szarą opaskę. Na lewej łapie ma dwie bransoletki, a prawej skarpetkę.

Charakter

Ivy jest otwarta, wesoła, pomocna, miła i odważna. Nie jest specjalnie żywiołowa, potrafi utrzymać powagę. Jednak gdy się bawi, nie wyróżnia się od innych. Nie jest strachliwa. Rodzice bardzo dużo dla niej znaczą. Uwielbia z nimi spędzać czas. Czasami ma okazję widywać Oliver'a, ale nie mają bliskich relacji. Widziała raz Augusta, jednak nie rozmawiał z nią. Nie ma o nich zdania. Na codzień Ivy jest pełna szczęścia i optymizmu. Chodzi z uśmiechem, czasami trochę roztrzepana. Jest marzycielska i empatyczna. Stara się aby mieć przyjacielskie relacje ze wszystkimi.Jest wrażliwa. Czasami robi się jej smutno, gdy nie może zyskać sympatii innych przez to że nie lubią szczeniaków. Bardzo troszczy się o swoich przyjaciół. Jest raczej ekstrawertyczką.

Umiejętności

Suczka jest wysportowana i wygimnastykowana. Potrafi nawet dobrze pływać. Jest nawet inteligenta i szybko się uczy nowych rzeczy. Jest odważna. Ma dobry słuch.

Rodzina

Rita - mama

Flesh - tata

Oliver, August - starsi bracia

Odznaka

Nosi zapinaną ciemno-czekoladową obrożę, która od środka ma musztardowy kolor. Na jej zawieszce jest zielony liść bluszczu.

Lubi

  • Spędzać czas z przyjaciółmi
  • Spędzać czas z rodzicami
  • Bawić się
  • Słoneczne dni
  • Ładną pogodę
  • Psi Patrol
  • Święta
  • Wiosnę

Nie Lubi

  • Chłodu
  • Wrogów PP
  • Zła
  • Deszczu
  • Brzydkiej pogody
  • Jesieni
  • Nudy

Hobby

  • Zabawy
  • Przebieranki
  • Gimnastyka
  • Słuchanie muzyki

Strach

  • Węże
  • Pająki
  • Tornado

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza dosłownie "bluszcz"
  • Ma dwóch starszych braci - Oliver'a i August'a
  • Nie jest jeszcze uczniem
  • Nigdy nie miała bezpośredniej rozmowy a August'em

Galeria