FANDOM

Opis

Ipsilon to nastoletni i jedyny na świecie Wilkor. Należy do grupy Dragons oraz jest dobrym przyjacielem Psiego Patrolu. Jest zakochany po uszy w Alphie.

Wygląd

Samiec ma ciemno-szare w większości futro z dodatkami ciemnej bieli. Ciemnoszare futro ma na głowie, plecach i większej części tułowia oraz górze ogona. Jego końcówki uszu mają kolor czarny. Na barku, górze mordki, i tyle ma podpalane łaty. Jego twarz, spód ogona, podbrzusze, przednie łapy prawie w całości i prawa tylna są ciemno- białe.Do tego ma żółte oczy i pod nimi seledynowe znaki pod oczyma. Na szyi nosi chustkę.

Charakter

Samiec jest zazwyczaj miły, odważny, lojalny, pomocny, jak wymaga waleczny, opanowany i silny psychicznie. Bardzo lubi spędzać czas z jego drużyną, oraz Psim Patrolem i przyjaciółmi Psiego Patrolu. Gdy ma zły dzień to milczy, zachowuje się agresywnie. Co do Alphy to szaleje za nią i zakochany jest w niej po uszy, romantyczny i gotowy jest oddać życie. W walce to urodzony wojownik, bezlitosny a zarazem sprytny i nieustraszony. I niby wydaje się pod względem charakteru idealny to jednakże ma swoje minusy, należą do nich porywczość i zbyt łatwa wybuchowość, nie toleruje chwalipięt i wścibskich osób, piesków! Wrogów traktuje nie poważnie, lubi im dokuczać i wtedy ma bardzo cięty język, chamski, wredny, a kiedy posuną się za daleko pierwszy wyskakuje z zębami tak samo odnosi się do wrogów Psiego Patrolu, których często atakuje, wyskakuje z kłami i wdaje się w bójki.

Umiejętności

Piesek jest bardzo silny! Kwalifikuje się na drugim miejscu. Zgryz ma także silny! Świetnie skacze jak i się wspina. Jednakże biegać, biega wolniej. Psiak tworzy świetne węzły.

Rodzina

  • Nie pamięta tej, z której pochodzi... posiada tylko kuzynkę, którą zna
  • Haya - kuzynka

Dubbing

  • Wersja angielska- Adam Sandler
  • Wersja polska- Marcin Troński

Biografia

Basior urodził się o dziwo w czasach prehistorycznych. Jednakże Wilkory już wtedy były na wymarciu. Na początku wiódł szczęśliwe szczenięce lata. Bawił się z rodzeństwem, uczył się walczyć i polować, jednakże wszystko to się zmieniło kiedy zmieniali tereny ziemia zaczęła się trząść, został w tyle a jego rodzice przywódcy watahy z resztą stada zostali na drugiej stronie. Przez pierwsze godziny próbowali mu pomóc lecz nie daleko było ludzi z pochodniami. Musieli go zostawić. Został sam, z drugiego brzegu widział jak ludzie w oswajają jego współbratymców, gdyż najpierw rozegrała się walka lecz niestety większość członków watahy została ranna, ale trafili na dobrych ludzi i opatrzyli ich rany, a potem oswoili.  Zdala oglądał jak odchodzą w gniewie pomyślał, że powinien być w innym świecie, w przyszłości! I gdy otworzył oczy znalazł się był na pustyni w oddali widział jadące pojazdy na kołach. Nagle poznał suczkę imieniem Alpha oraz Catona. Odrazu zaprzyjaźnili się i z inicjatywy Catona, który wywnioskował i dowiódł że cała trólka ma moce stworzył grupę Dragons. Przy pewnej okazji poznali Psi Patrol.

Moc

Kule - potrafi tworzyć białe kule ognia i słać je w samoobronie.

Światło- potrafi tupnąć łapą i oślepić worga.

Lubi

  1. Spędzać czas z drużyną, Psim Patrolem i przyjaciółmi Psiego Patrolu.
  2. Dobro.
  3. Boże Narodzenie.
  4. Sylwester.
  5. Walentynki.
  6. Wielkanoc.
  7. Pory roku.
  8. Biegać.
  9. Siłować się.
  10. Pomagać.
  11. Oglądać gwiazdy

Nie lubi

  1. Wrogów.
  2. Wrogów Psiego Patrolu.
  3. Zła.
  4. Kłamstwa.
  5. Oszustwa.
  6. Kiedy Alpha jest w kłopotach.
  7. Kiedy Alpha jest smutna.

Hobby

  1. Siłowanie się.
  2. Wspinaczka.
  3. Bieganie.
  4. Skakanie.

Strach

  1. Alphie może stać się coś złego.

Ciekawostki

  1. Jest jedynym wilkorem jak na razie w świecie Psiego Patrolu.
  2. Jest bardzo wysoki ma 101 cm wzorstu.
  3. Jest wilkorem.
  4. Jest zakochany po uszy w Alphie.
  5. Należy do grupy Dragons.
  6. Jego moce to kule i światło.
  7. Nosi chustę.
  8. Jes kuzynem Heyi.

Galeria Ipsilon'a