Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Inga to suczka wieku szczenięcego, rasy Nowofunland. Jest młodszą siostrą Werix. Nie posiada jeszcze zawodu lecz chciała by być modelką.

Rodzina

Werix - starsza siostra

Wygląd

Sunia jest dość szczupła i ładna. Ma czarną sierść z białą łatą na pyszczku. Od jej klatki piersiowej do końca ogona ciągnie się biała łata. Inga posiada kilka piegów w około nosa. Ma jasno niebieskie oczy i różowy nos. Jest dość niska ale pewnie jeszce urośnie. Pewnie jako dorosła będzie bardzo wysoka po swojej matce.

Charakter

Inga to całkowite przeciwieństwo swojej siostry. Wszędzie jej pełno, krzyczy (czasem nawet wrzeszczy) i często jest natrętna chociaż na pierwszy rzut oka tak nie wygląda. Kocha się stroić i bawić z dziećmi w swoim wieku. Zarzeka, że niczego się nie boi ale tak naprawdę boi się mnóstwa rzeczy i nie przepada za chłopięcym zachowaniem u dziewczyn. Bardzo boi się twardzielek dlatego zawsze schodzi im z drogi jeśli tylko pojawią się na horyzoncie. Inga jest bardzo przywiązana do swojej siostry, podziwia ją za odwagę i niezależność. Ciągle ją papuguje w wielu rzeczach co kiedyś skończyło się tym, że złamała łapę po spadnięciu z płotu. Od tamtego czasu trzyma się z daleka od chodzenia po płotach. Można powiedzieć też, że Inga ma słomiany zapał. Chciałaby robić wiele rzeczy ale nigdy nie może wytrzymać w swoich postanowieniach. Jedynym marzeniem, które ,,stara się" realizować jest zostanie modelką. Inga jest też duszą towarzystwa, nie umie przetrwać dnia bez kontaktu z nikim, wiecznie musi mieć jakieś towarzystwo.

Ciekawostki

  1. Jest najmłodsza z rodziny, ma rodziny 16 lutego
  2. Nie lubi chłopaków
  3. Ma alergię na pomidory
  4. Nie lubi czytania
  5. Ma starszą siostrę Werix
  6. Zawsze łazi za siostrą i często kiedy Werix idzie gdzieś ze znajomymi przegania ją aby dała jej spokój.
  7. Zabiera siostrze rzeczy i potem surowo za to płaci.
  8. Jej autorytetem jest Victoria
  9. Prawdopodobnie kiedy dorośnie będzie bardzo wysoka
  10. Jej typ osobowości wacha się miedzy ESFP a ENFP
  11. Często czerpie satysfakcję z wprowadzania swojej siostry na skraj wytrzymałości nerwowej

Hobby

Galeria

Advertisement