FANDOM

Opis

Suczka rasy Lablador Retriever czekoladowy. W Psim
Ima
Patrolu jest ratowniczką wodną ,jednak poza misjami uczestniczy w zajęciach łuczniczych.

Wygląd

Suczka ma ok.60 cm wzrostu i waży 23 kilogramy. Jej sierść jest koloru brązowego ,jednak pyszczek i trochę podbrzusze sa jaśniejsze. Ma długi ogon z białą końcówką. Nosi zielona obroże z odznaka ,na której jest zielona rybka w kole ratunkowym na zielonym tle.

Charakter

Ima jest suczką o chłopięcym charakterze. Uwielbia uczestniczyć w zawodach i uprawiać sport. Nieinteresuje się modą ,to nie w jej stylu. Bardzo drażnią ją bezsensowne bujki ,mimo iż często sama się w nie wdaje. Jest bardzo odważna i kocha przygody. Na codzień jest opanowana ,ale gdy tylko się zdenerwuje nie zawacha się pokazać kięków. Dla przyjaciół jest raczej miła ,ale unika kontaktu z damami ,i innymi dziewczynami zapatrzonych w modę. Dla obcych jest bezlitosna i oschła ,odpowiada sakrazmem. Nad wrogami PP chce sprawić wrażenie ,jakby to ona była tu przywódcą. Potrafi zapanować nad każdym.

Co potrafi

Ima jest suczką bardzo silną ,i wytrzymałą na wszelkiego rodzaju ciosy lub rany. Samodzielnie potrafi w kilka minur wymyślec dobry plan. Ma genialny wzrok ,no słuch też jej nie zawodzi. Ma czarny pas w psiu fu ,jednak długo ćwiczyła aby go dostać dlatego jest mistrzynią w tej sztuce. Ma w sumie mocny zgryz ,ale jej atutem są jej kły ,ostre jak brzytwa które przegryzą wszystko co napotkają na swojej drodze. Wysoko skacze jej rekord to 2m.

Czego nie potrafi

Suczka przez problemy z sercem nie może i nie potrafi zbyt szybko biegać. Jest to jej największa słabość. Oprócz tego ma tępe pazury przez co często je podcina. Niestety ale odziedzczyła po ojcu zanik niektórych mięśni ,u niej są to mięśnie odpowiadające machaniu ogonem i ruszaniu głową. Co prawda nauczyła się już jak w miare szybko obracać głową ,jednak z ogonem u niej ciężka dlatego niektórzy myślą ,że śmieje się nieszczerze ,lub często jest smutna.

Ciekawostki

  • Suczka ma problemy z sercem ,jednak dzięki specjalnemy rozrusznikowi ,radzi sobie z tym ,jednak jedyne co może wywołać u niej negatywne skutki to bieg.
  • Ma zanik niektórych mięśni ,odziedziczonych po ojcu.
  • Od zawsze marzyła ,aby pójść do wojska ,jednak rodzice nigdy jej na to niepozwolili ,ze względu na to ,iż jej kuzynka zginełą podczas jednej z bitw.

Wersja Językowa

Galeria