Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Ice jest pieskiem rasy Tamaskan Dog i z zawodu jest psem pociągowym i ratownikiem górskim. Także jest narzeczonym Nory.

Wygląd

Ice Ma jasnoszarą łatkę na głowie plus biały trójkąt na górze głowy w ciemnoszarej obwódce od tej obwódki ciągną mu się łzy i w okół oczy się kończą tworząc okularki/ Jej klatka piersiowa jest jasnobeżowa, końcówki przednich łap ciemnoszare, plecy szare koniec ogonka ciemnoszary posiada kremową łatkę na brakach, ma jasnobeżowe podbrzusze, jego przednie są ciemnobeżowe, reszta jego ciała jest brązowa. Jego oczy są brązowe.

Charakter

Ice na ogół jest opanowany, stanowczy, odważny, miły, przyjazny, koleżeński, pomocny, silny psychicznie, energiczny i ambitny, nawet jest wesoły i miły. Jednak zdarzają się mu chwile gdy wpadła w szał i staje się bardzo porywczy i agresywny, czasem jest markotny i oschły. Jednak przeważnie dla piesków z Psiego Patrolu jest raczej taki jak powyżej, rzadko kiedy się na nich denerwuje, ale zdarza się mu to. Kocha misje, adrenalinę, ratunki oraz zaprzęgi. Wtedy włącza się w nim chęć ogromnej wygranej i rywalizacji, co czyni go świetnym psem zaprzęgowym. Bardzo lubi ujemne temperatury wtedy czuje się świetnie i jest bardzo żywy. Upały znosi lecz woli zimno. Dla Nory jest potulny, ciepły, romantyczny, gotowy oddać życie, jest wsparciem. Dla wrogów Psiego Patrolu często jest agresywny, oschły, porywczy.

Umiejętności

Ice jest bardzo silny, może nie najsilniejszy, ale bardzo silny. Szybko też biega. Oraz bardzo dobrze robi rzeźby ze śniegu.

Rodzina

  • Nora - narzeczony.
  • Richard- tata.
  • Marlena- mama.

Strój

Regularny i na misje (1)- są to czarno- granatowe szelki zaprzęgowe z indiańskimi wzorami.

Regularny i na misje (2)- jest to czarno- granatowa czapka i czarno- granatowa kurtka.

Mission Paw- posiada czarno- granatowy hełm i czarno- granatowy strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air pup- jest to czarno- granatowy hełm i czarno- granatowy strój.

Sea Patrol- posiada żółto- czarno- granatowy hełm i w tych kolorach skafander, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup- jest to biało- czarno- granatowy hełm i w tych kolorach skafander, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle pup- posiada czarno- granatową panamę i strój z jaśniejszymi wstawkami moro.

Winter pup-  jest to czarno- granatowa czapka i czarno granatowy kurtka z kapturem.

Mighty Pup- CDN

Soul Patrol- CDN

Pojazd

Regularny i na misje (1)- są to sanie drewniane.

Regularny i na misje (2)- jest to granatowy skuter śnieżny.

Mission Paw- jest to czarno- granatowy motor śnieżny, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol- jest to żółto- czarno- granatowy mini łamacz lodu, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup- posiada biało- czarno- granatowy wahadłowiec, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle pup- posiada czarno- granatowego Jeep 'a, który może jeździć po lodzie, jest on w jaśniejsze wstawki moro.

Winter pup- jest to czarno- granatowy pług śnieżny.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje (1)- szelki, glicerynę, buciki.

Regularny i na misje (2)- hak, gogle, termos, koc termiczny, snowboard, wciągarka.

Mission Paw- gogle na ultra fiolet, hak, gogle, termos, koc termiczny, snowboard, wciągarka.

Air pup- ponaddźwiękowe skrzydła, hak, gogle, termos, koc termiczny, snowboard, wciągarka.

Sea Patrol- hiper napęd wodny, hak, gogle, termos, koc termiczny, snowboard, wciągarka.

Space pup- butla z tlenem, jet- pack 700 k/h, przysłona, hak, gogle, termos, koc termiczny, snowboard, wciągarka.

Jungle pup- hak, gogle, termos, koc termiczny, snowboard, wciągarka.

Winter  pup - hak, gogle, termos, koc termiczny, snowboard, wciągarka.

Cytaty

Cytat1.png Biegnę przez śnieg, bo zaprzęg ze mną jest! Cytat2.png
Regularny (1)
Cytat1.png W górach zawsze Ice Ci pomoże! Cytat2.png
Regularny (2)
Cytat1.png Szpiegowska misja ta! Należy do Ice 'a Cytat2.png
Mission Paw
Cytat1.png Prosto w góry, a potem Ice leci w chmury! Cytat2.png
Air pup
Cytat1.png Lodowata woda!? To dla Ice'a nie przeszkoda! Cytat2.png
Sea Patrol
Cytat1.png W kosmicznych górach Ice też pomoc da! Cytat2.png
Space pup
Cytat1.png Na Kilimandżaro pobiegnę, byle by Ci pomoc! Więc w mig biegnę! Cytat2.png
Jungle Pup
Cytat1.png Zima to Ice 'a pora! Na super służbie do wieczora! Cytat2.png
Winter Pup

Dubbing

  • wersja angielska- Orlando Bloom
  • wersja polska- Andrzej Młynarczyk

Biografia

Piesek urodził się na Syberii. Był jedynakiem. Był też bardzo kochany rozpieszczany. Jego tata był psem zaprzęgowym, a mama ratowniczką górską. Pewnego dnia wraz z państwem i rodzicami poszli obejrzeć wyścigi zaprzęgów, w których brał udział jego tata. Wygrał. A małemu szalenie się to spodobało. Dlatego jego tata go szkolił. Tak dorastał gdy już podrósł wystarczająco, by wziąć razem z tatą udział był podekscytowany. Pokochał to i razem z tatą wygrali. Wtedy po zawodach stało się coś strasznego.. Jednego z psów, który wyszedł na górę zasypała lawina. Ice od razu się rzucił na ratunek, wiedział co robić, ponieważ mama go tego uczyła, nie wiedział, że za nim idzie grupa psów. Gdy dotarł na miejsce, raz, dwa odkopał spośród śniegu śliczną suczkę rasy Canaan Dog..... Wziął ją na plecy i zabrał do domu. Gdy się obudziła zobaczyli się i się w sobie zakochali. Sunią okazała się być Nora. Potem piesek dowiedział się, że przed domkiem czeka grupa psów i szybko ich zaprosił do siebie. Chłopak chwalił go do rodziców i właścicieli, wtedy też dał mu odznakę, a tydzień po pożegnał się z rodzinką i pojechał z PP.

Lubi

  1. Spędzać czas z Norą, spędzać czas z pieskami z Psiego Patrolu i ich przyjaciółmi.
  2. Pomagać.
  3. Zaprzęgi.
  4. Misje.
  5. Wyjazdy.
  6. Boże Narodzenie.
  7. Sylwester.
  8. Walentynki.
  9. Wielkanoc.
  10. Wiosnę.
  11. Lato.
  12. Jesień.
  13. Zimę.
  14. Śnieg.
  15. Lód.
  16. Deszcz.
  17. Słońce.
  18. Ujemne temperatury.
  19. Zimno.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Zła.
  3. Kłamstwa.
  4. Chwalenia się.
  5. Gdy Nora jest smutna.
  6. Gdy Nora jest w tarapatach.
  7. Narkotyków.
  8. Oszustwa.

Hobby

  1. Zaprzęg.
  2. Bieganie.
  3. Zapasy.
  4. Pływanie.
  5. Narty.
  6. Nurkowanie.
  7. Koszykówka.
  8. Piłka nożna.
  9. Piłka wodna.
  10. Siatkówka.
  11. Czytanie creepypast Slend.

Strach

  1. Norze coś złego może się stać.

Ciekawostki

  1. Jest bardzo rzadką rasą psa, ponieważ to Tamaskan Dog.
  2. Ma 71 cm wzrostu.
  3. On i Nora są zaręczeni.
  4. Jego obroża jest w indiańskie wzorki.
  5. Lubi bardzo bieganie.
  6. Jest wielkim fanem creepypast Slend.
  7. Świetnie się czuje w chłodzie, ale znosi też nawet i upały.

Galeria Ice 'a

Advertisement