FANDOM

Hope (z ang. Nadzieja) suczka rasy Jack Russel Terrier. Z zawodu jest leśniczką. Żona Eco i siostra Darling oraz mama dwóch szceniąt: Daisy i Smokey'a.

Wygląd

Charakter

Hope jest suczką pełną energii. Uwielbia dobrą zabawę i przebywanie w gronie bliskich. Często opowiada żarty, które nie zawsze muszą wszystkich śmieszyć. Jest lojalnym i pracowitym członkiem Psiego Patrolu. Do swojej pracy podchodzi z powagą i odpowiedzialnością. Dobro innych jest dla niej ważniejsze niż własne. Kocha Eco z całego serca i nigdy nie pozwoliłaby by chodził smutny. Jeśli chodzi o wrogów to woli się z nimi nie zadawać jednak jest w stanie stanąć do walki. Co do siostry ma mieszane uczucia. Z jednej strony kocha ją a z drugiej wie, że jest zła i nie chce mieć z nią doczynienia. Kiedy jest zła potrafi powiedzieć coś co nie jest zbyt miłe. Wtedy ma wyrzuty sumienia. Często niepotrzebnie bierze winę na siebie. Nie znosi kłótni.

Biografia

Hope urodziła się na Półwyspie Kornwalijskim. Na świat przyszła wraz ze swoją siostrą. Jej rodzice byli psami księżnej Kornwalii. Razem z nią obejmowali władzę. Gdy dziewczynki podrastały rodzice zaczęli interesować się kto ich w przyszłości zastąpi. Obydwie wykazywały się cechami godnymi księżnych. Jednak siostra Hope - Darling miała ogromne ambicje i nie cofnęła by się przed niczym co mogłoby jej zagrodzić drogę na tron. Kilkanaście lat później Hope wraz z rodzicami udali się w podróż by spotkać się z poddanymi, którzy mieszkali w innych krajach. Darling jednak została. Jak się okazała nie z byle powodu. Wynajęła terrorystów którzy spowodowali katastrofę lotniczą. Samolot, w którym leciała jej rodzina rozbił się. Większość zginęła. W tym rodzice Hope. Sama zaś suczka przeżyła jednak w wyniku urazu straciła pamięć. Księżna doszła do winowajcy i wygnała Darling z królestwa. Hope błąkała się szukając pomocy. Znalazła ją w Paryżu gdzie została przygarnięta przez właścicielkę ogrodu botanicznego. Stąd wzięło się jej zamiłowanie do przyrody. Niedługo potem usłyszała o Psim Patrolu. Chciała się do niego przyłączyć. Wyruszyła więc do Zatoki Przygód. Poprosiła o szansę. Po misji dostała odznakę.

Ciekawostki

  • Suczka potrafi rozmawiać w trzech językach: francuskim, niemieckim i rosyjskim.
  • Na początku jej relacji z Eco uważała pieska za brata. Dopiero później jej uczucie przerodziło się w coś więcej. Obecnie są małżeństwem.
  • Po pokonaniu siostry mogłaby z powrotem zasiąść na tronie jednak wybrała życie w Psim Patrolu.
  • Do odcinka ,,Mission Paw:Charged up Ostateczna bitwa nie wiedziała, że jej siostra jest sojusznikiem Ligii i innych antagonistów."
  • Gdyby jednak została przy władzy, byłaby Księżną Kornwalii. 

Cytaty

Cytat1 Tam gdzie las ,jest i Hope! Cytat2
Regularna misja
Cytat1 W wodzie dbam o koralowce! Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 Czy pod wodą, czy na lądzie, ja w kosmosie też pomogę! Cytat2
Space Pup
Cytat1 Moja siostra jest potworem. Gdybym wtedy pozwoliła jej odejść nie odpuściłaby. Nie mogę pozwolić na to by objęła władzę. Cytat2
W rozmowie z Eco na temat Darling

Dubbing

Oryginalny (Obecny)-Miranda Otto

Polski (Obecng)-Katarzyna Cichopek

Galeria

Dziękuję wszystkim za piękne rysunki!