FANDOM

Opis

Hilda to suczka w wieku szczenięcym rasy Owczarek Belgijski Malinois, jest najmłodszą i najmniejszą córką Sabry i Johnboy'a. Ma także dwójkę rodzeństwa Barsę i Hil'a.

Wygląd

Hilda to suczka drobnej budowy. Ma bardzo delikatnie i mięciutkie futerko. Jest dość niska i mała. Jej futro jest rudawo- brązowe przy jej barkach na niewielki odcinek ma ciemniejszy kolor. Podbrzusze i spód ogona są beżowe. Na głowie u góry ma szarawą łatkę która przypomina trochę strzałkę. Uszy ma czarne, pysio ma czarny, tak jak klatkę piersiową i tył jej łap. Czarne ma zakończenie ogona, z obu stron na jej twarzy ma czarne pieprzyki. Jej pyszczek trochę rudzieje. Oczy Hildy są brązowe.

Charakter

Hilda to na co dzień energiczna i wesoła suczka. Czasem ma swoje humory, zwłaszcza jak ma zły dzień, że pokaże kiełki. Lubi bawić się i spędzać czas z jej bliskimi. Suczka myśli żołądkiem, i bardzo chętnie zjada podane jej potrawy. Nie jest damska, ani męska. Nie lubi się stroić, ale jak trzeba coś założyć, to z niesmakiem ale to zrobi. Bardzo lubi bawić się na dworze, a zwłaszcza w błocie i wodzie. Lubi spacery w lesie i nad wodą. Kocha jej rodzeństwo, mimo że czasem nie dogadują się. Zza jej rodzinę i Psi Patrol mogłaby oddać życie. Jak ktoś zalezie jej za skórę, to go zapamięta. W takich sytuacjach nie boi się walki, mimo szczenięcego wieku. Wszędzie jej pełno, jest bardzo śmieszną suczką, a zarazem kochaną. Podczas złych dni chodzi osowiała, i unika z każdym kontaktu. Jak ktoś będzie chciał pogadać, a ona tego nie będzie chciała to po prostu wystawi ząbki.

Umiejętności

Suczka szybko biega i dobrze skacze. Jest dość silna. Ciężko ją zmęczyć. Ma także dobry słuch jak i węch.

Rodzina

Dubbing

  • Wersja angielska- Michelle Horn
  • Wersja polska- Joanna Jabłyczyńska

Biografia

Suczka urodziła się w marcową noc, jako ostatnia z jej miotu. Z początku gdy nie umiała chodzić zostawała w bazie, jednak gdy nauczyła się chętnie wraz z jej rodzeństwem zaczęła poznawać świat. Wychodzili na dwór, bawili się ze sobą to z resztą szczeniąt. Od tamtej pory dość energicznie spędza jej dni.

Lubi

  1. Spędzać czas z rodziną.
  2. Spędzać czas z Psim Patrolem i ich przyjaciółmi.
  3. Bawić się.
  4. Dobro
  5. Boże Narodzenie
  6. Sylwester
  7. Walentynki
  8. Wielkanoc
  9. Jedzenie
  10. Pomagać
  11. Kiedy coś się dzieje
  12. Jeździć na wycieczki
  13. Piłki
  14. Głaskanie ją po karku
  15. Jeść

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Wchodzenia jej na głowę kiedy ma złe dni.
  3. Zła
  4. Nudy
  5. Kiedy nie ma sposobności jak zjeść
  6. Gdy ktoś ją niepotrzebnie zaczepia
  7. Upałów
  8. Kiedy jej rodzinie coś grozie
  9. Kiedy jej rodzina jest smutna
  10. Kiedy coś grozi Psiemu Patrolowi
  11. Kiedy Psi Patrol jest smutny
  12. Gdy jest głodna

Hobby

  1. Zabawa
  2. Skoki
  3. Hop Hop Boogie
  4. Bieganie
  5. Zabawy w szukanie

Strach

  1. Że straci jej rodzinę i Psi Patrol

Ciekawostki

  1. Jest puppyfikacją mojej suczki.
  2. Jest najmniejsza i najmłodsza z jej miotu.
  3. Jest córką Sabry i Johnboy'a.
  4. Ma dwójkę rodzeństwa: Barsę i Hil'a.
  5. Jej wygląd inspirowany jest na mojej suni.
  6. Ma 26 cm wzrostu.
  7. Często myśli żołądkiem i lubi jeść. Mimo to, nie jest gruba, wręcz przeciwnie jest szczupła.
  8. Bardzo lubi zabawy z piłkami.
  9. Suczka bardzo lubi jedzenie i zazwyczaj nie wybrzydza.

Galeria Hildy