FANDOM

Opis

Heya to nastoletnia samica Wilkora. W Psim Patrolu pełni funkcje ratownika nocnego czasem fotografuje zjawiska na niebie. Jest BFF Amayii i dziewczyną Colt’a.

Wygląd

Heya jest cała biała, ma bardzo puszyste futro. Urodziła się też z heterochromią sektorową, czyli ma kawałek koloru brązowego w lewej tęczówce. Jej oczy są złote. Na twarzy ma namalowane dwie czarne kreski

Charakter

Heya jest twardzielką i nie na sobie napluć w twarz! Na co dzień to raczej miła, pogodna, odważna, przyjacielska i lojalna. To także chłopczyca. Niezbyt lubi przebieranki itp, jednak jeżeli naprawdę musi to zrobi to. Umie zadbać o siebie na własną łapę. Dla obcych jest aż zbyt chamska, skryta i nieufna. Jak zyska się jej zaufanie, gratulacje! Jeżeli nie, to lepiej zerwać kontakt i nigdy nie pojawiać się w jej życiu. Ma jednak fazy kiedy lubi się wygłupiać. Bardzo mocno zżyta jest z Psim Patrolem, jak i mu ufa. Chętnie pomaga. Z Amayą mają mega kontakt! Jest dla niej jak siostra. Mówi jej o wszystkim co ją trapi. Jeżeli chodzi o jej chłopaka, to kocha go na zabój, gotowa oddać życie za niego, staje się w jego obecności czuła. Jednak co do wrogów piesków to nie ma zmiłuj! Zawsze ich wykiwa, i nie uchyla się od walki.

Umiejętności

Umie przepięknie śpiewać, choć nie chwali się tym. Potrafi śpiewać śpiewem białym. Umie świetnie walczyć, a co wiąże się z tym jest bardzo silna. Dobrze biega i orientuje się w terenie.

Rodzina

  • Eya- mama.
  • Crow- tata.
  • Ivy- siostra.
  • Noah- brat,
  • Ipsilon - kuzyn.
  • Colt- chłopak.

Dubbing

  • Wersja angielska- Reese Witherspon
  • Wersja polska- Małgorzata Socha

Biografia

Suczka urodziła się jako pierwsza z miotu, w leśnym legowisku w deszczową jesienną noc. Dopóki ona i jej rodzeństwo nie otworzyli oczu i nie nauczyli się chodzić było w miarę spokojnie. Jednak gdy to się stało zawsze lubiła zabawy w przepychanki. Jednak z dużym zainteresowaniem słuchała opowieści rodziców o Wilkorach. Sama się cieszyła będąc jednym z nich. Pewnego dnia ojciec zabrał ich na polowanie. Suczka i jej brat radzili sobie świetnie. Po powrocie ich matka była bardzo dumna. Kiedy podrośli nauczyli się walczyć. Gdy dorosła opuściła rodzinę, dobrze wyszkolona w walce itp. Poznała wtedy jej BFF Amayę i Colta, miłość wadery. Oba wilki zakochały się w sobie od pierwszego wejrzenia. Razem przeżywali przygody. Pewnej nocy ona i Colt wyznali sobie miłość, po czym zostali parą. Kiedy szli pewnej nocy przez las usłyszeli krzyk, biała wadera pognała. Czekoladowo- kremową Cocker Spaniel zaatakował niedźwiedź. Udało się jej go mocno pogryźć, a kiedy dołączyli Colt i Amaya pokonali go. Spanielką okazała się być Annie z Psiego Patrolu. Powiedziała o akcji Ryderowi, po czym dał jej odznakę i została członkiem drużyny i zamieszkała w bazie wraz z jej przyjaciółmi.

Odznaka

Jest to Super Blue Blood Moon na tle nocnego gwieździstego nieba. Pod księżycem widnieje czerwony ratowniczy krzyżyk.

Strój

Regularny i na misje- wtedy nosi fioletową kamizelkę z fioletowym kaskiem.

Mission PAW- nosi wtedy czarno- fioletowy kask oraz czarno-fioletową kamizelkę, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air Pup- wtedy ma fioletowy kask z ciemniejszymi wstawkami oraz fioletowy uniform do latania także z ciemniejszymi wstawkami.

Sea Patrol- wtedy posiada żółto- błękitno- ciemnofioletowy kask oraz żółto- błękitno- ciemnofioletowy skafander do pływania, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space Pup- nosi wtedy ciemnofioletowy hełm z białymi wstawkami, oraz skafander w tych samych kolorach. Buty ma szare, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- wtedy ma ciemnofioletową panamę w bardzo ciemnofioletowe wstawki moro, po środku panamy posiada zielony pasek. Jej kamizelka także jest ciemnofioletowa w jeszcze bardziej ciemne wstawki moro. Nosi wtedy zielone buty na łapkach.

Winter Patrol- nosi wtedy ocieplany hełm od środka. Sam hełm jest ciemnofioletowy z jaśniejszym paskiem po środku. Jej kurtka ma barwę ciemnofioletową, gdzie nie gdzie jest ona bardziej jaśniejsza. Na łapkach nosi wysokie czarne buty z hakami. Zaś na oczach nosi gogle.

Mighty Pup- wtedy jej maska wydaje się postrzępiona z boków. Ma ona jednolity kolor, a nim jest ciemny fiolet. Większość stroju jest ciemnofioletowa. Zaś na klatce piersiowej widnieje Super Blue Blood Moon z gwiazdami dookoła. Obszycie rękawów są jasno fioletowe tak jak i pas na klatce piersiowej, część podbrzusza. Na jej plecach widnieje bardzo ciemnofioletowa plama, na niej znajdują się gwiazdki w postaci małych punkcików. Gdy moc Heyi się uaktywnia, łapy świecą jej na ciemno-fioletowo. Moc suczki to tworzenie czarnych dziur.

Soul Patrol- wtedy jest mieszanką niedźwiedzia polarnego z rysiem. Na czubkach uszu nosi pędzelki, oraz futro ma upstrzone w czarne kropki. Łapy ma zaś jak u niedźwiedzia polarnego.

Pojazd

Regularny i na misje- jeździ wtedy fioletowym Jeep’em. Ma on z tylu miejsce dla pasażera.

Mission PAW- ma wtedy czarno- fioletowy motor z boczną przyczepą dla pasażera, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol-

Space Pup-

Jungle Pup-

Winter Patrol-

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje-

Mission PAW-

Air Pup-

Sea Patrol-

Space Pup-

Jungle Pup-

Winter Patrol-

Cytaty

Lubi

  1. Spędzać czas z Colt’em, Amayą, Psim Patrolem oraz ich przyjaciółmi.
  2. Pomagać.
  3. Adrenalinę.
  4. Dobro.
  5. Boże Narodzenie.
  6. Sylwester.
  7. Walentynki.
  8. Wielkanoc.
  9. Pory roku.
  10. Noc.
  11. Dzień.
  12. Rzadkie zjawiska na niebie.
  13. Wycieczki.
  14. Prawdę.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Zła.
  3. Kłamstwa.
  4. Nudy.
  5. Upałów.
  6. Oszustwa.
  7. Gdy Colt jest smutny.
  8. Gdy Colt jest w niebezpieczeństwie.
  9. Gdy Amaya jest smutna.
  10. Gdy Amaya jest w tarapatach.
  11. Malowania się.
  12. Chodzenia po sklepach ubraniami.
  13. Burmistrza Humdingera.
  14. Kociej Katastrofy.
  15. Kociej Katastrofy 2.

Hobby

  1. Śpiew.
  2. Sztuki walki.
  3. Siłowanie się.
  4. Bieganie.
  5. Orientacja w terenie.

Strach

  1. Strata jej BFF, Colta, Psiego Patrolu.

Ciekawostki

  1. Ma 76 cm wzrostu.
  2. Jest drugim Wilkorem w Psim Patrolu.
  3. Ona i Colt są parą.
  4. Ma heterochromię sektorową.
  5. Na twarzy, od urodzenia ma z każdej strony dwie czarne kreski.
  6. Na jej odznace widnieje Super Blue Blood Moon.
  7. Jest pierwszym nocnym ratownikiem w Psim Patrolu.
  8. Jest najstarsza z jej rodzeństwa.
  9. Jako jedyna z rodzeństwa poznała Psi Patrol.
  10. Pierwszy raz pojawiła się w odcinku Wilczy Księżyc, gdzie opisana jest jej historia.
  11. Ona i Amaya są BFF.
  12. Jest silna.

Galeria Heyi