FANDOM

Hermiona- a właściwie Hermiona Scarlettson. Najsławniejszy Łowca burz. Jest sunią rasy Hierran Wolfdog. Kuzynka Rusty'ego. Z pochodzenia Brytyjka z Brytyjskim akcentem.

Wygląd

Suczka jest wyższa niż pozostali przedstawiciele tej rasy. Warzy ona tyle ile powinna. O pyszczka aż do ogona ciągnie się kremowa łatka. Ma kremowe "skarpetki" na przednich, jak i tylnich łapkach. Od pleców ciągnie się ciemniejsza łatka. Jej końcówka ogona jest ciemno brązowa. Ma bujną grzywkę. Sunia ma heterochromię. Obecnie nosi niebieski pasek z odznaką, na ltórej jest chmurka i dwa pioruny.

Charakter

Sunia jest opanowana i zdyscyplinowana. Jako mały szczeniak nie przynosiła żadnych problemów wychowawczych. Bardzo zwraca uwagę na to co robi, jest perfekcjonistką i można powiedzieć, że trochę pracocholiczką. Jest cierpliwa i na ogół nie lubi gdy ktoś nie czeka na coś. Jeżeli chodzi o nawiązywanie znajomości to jest to adekwatne do dnia. Jeżeli jest smutna to oczywiście, że z nią nie pogadasz. Jednak gdy ma szczęśliwy dzień, bardzo chętnie się zapozna z innymi. Uwielbia obecność przyjaciół, jednak są dni gdzie szczególnie ceni sobie samotność. W stosunku do przyjaciół to jest miła i żartobliwa. Nigdy nie zostawi kogoś w potrzebie i służy z pomocną łapą. Bardzo dba o swego kuzyna Rusty'ego i bardzo go kocha. Ma świetne relacje z Sally i są najlepszymi przyjaciółkami. Jeżeli chodzi o jej wrogów to ma ich nie wielu, jednak z nimi nie chce utrzymywać kontaktu. Jeżeli się jej nie sprowokuje nie stanie do walki, jednak gdy ją zaczepiasz robi się groźnie. Od razu przystępuje do walki. Co do nieznajomych nie ocenia książki po okładce. Jednak gdy pozna kogoś miłego, staje się super kumpelą, jednak gdy napotka kolejnego wroga, nie jest już taka sympatyczna... Suczka to wulkan energii, codziennie musi się wybiegać. Jest tolerancyjna, jednak nie do wszystkich rzeczy. Lubi posmakować pyszne dania, ale nie jest żarłokiem.

Umiejętności

Sunia dzięki swojej precyzji i mądrości otrzymała miano najsławniejszego łowcy burz. Czasami, jednak nie zawsze jest w stanie przewidzieć gdzie uderzy piorun. Jets dosyć silna i bardzo, ale to bardzo szybka. Dogania Nicolas'a. Potrafi wspinać się na drzewach. Ma piękny głos do śpiewania.

Biografia

Sunia urodziła się w domu z kochającymi ją właścicielami i tatą. Mama zmarła od razurazu po porodzie. Jako szczeniak bardzo zżyła się z tatą. Od małego interesowała się burzami. Nawet pole magnetyczne wytwarzane przez nie nie przeszkadzało jej. Gdy dorosła pochłąneła ją pasj i tak została najsłynniejszym łowcą burz. Pewnego dnia poznała grupe psów i labladora. Bardzo ich zainteresowało to, że mają identyczne znamie na łapkach! Później okazało się, że to kuzyni! I tak przeprowadziła się do pp.

Cytaty

Na misje

Ciekawostki

*Ona i Finbar są parą

Lubi

  • Burze
  • Spędzać czas z przyjaciółmi.

Nie Lubi

  • Gdy nie ma burz.

Strach

  • Brak.

Hobby

  • Burze
  • Bieganie.

Galeria