FANDOM

Opis

Grafity - Suczka rasy Alaskan Malamute. Jest animatorką i youtuberką, choć czasem uczestniczy w pościgach. Mieszka z psim patrolu.

Wygląd

Suczka jest chuda i zgrabna. Jej futro jest różnych odcieniach szarości. Ma długą grzywkę, często zasłaniającą jej jedno oko.Jej prawe oko jest różowe, a lewe niebieskie.Ma kolczyki w uszach. Zwykle jest "Upaprana" w farbie.

Charakter

Grafity jest żywiołowa, wesoła i pewna siebie. Jest empatyczna, ale czasem jednak lubi trochę posiedzieć w spokoju, i samotności... Ale to nie znaczy w ciszy! Uwielbia słuchać muzyki POP, Rocka, choć raczej niemetalu czy techno, nie lubi też klasycznej i disco polo, zdarza też czasem słuchać cantry. Uwielbia ryzyko, i to do przesady. Dla wrogów jest niebezpieczna, ale nie jak większość twardzielek. No, i z tą twardzielką, to tak średnio, lubi brudzić futro, nie zbyt uwielbia się stroić, ale nie jest w 100% twardzielkką.

Umiejętności

Jest dość szybka, ale nie naj szybsza, są pieski dużo szybsze. Nie jest głupia, ale daaaaleko jej do naukowca.

jest utalentowana artystycznie, rysuje na kartkach, murach, ale i paintach. Zna się na informatyce, Od paru lat Tworzy animacje. Suczka jest też kreatywna.

Biografia

Cdn

Strój

Regularny - Kamizelka w odcieniach niebieskiego i Różowego.

Do malowania graffiti - Biało niebieska kamizelka, trampki, maskę, gogle.

Cytaty

Cdn

Lubi

  • AKCJĘ
  • Bazgrać
  • Dzień
  • Pomagać przyjaciołom
  • słuchać muzyki
  • Cdn

Nie lubi

  • nudy
  • Ciemnoty XD (ciemności)
  • Cdn

Hobby

  • Słuchanie muzyki
  • Malowanie
  • YouTube
  • Sport
  • Pomaganie

Strach

  • Raczej Brak

Ciekawostki

  • Jest animatorką i youtube'rką
  • Czasem uczestniczy w pościgach
  • Lubi bazgrać
  • Prawie zawsze jest "upaprana" w farbie

Galeria