Psi Patrol Według Fanów Wiki
Psi Patrol Według Fanów Wiki

Giovanna to suczka mieszańca owczarka szwajcarskiego oraz labradora. Z pochodzenia jest włoszką i we Włoszech spędziła dzieciństwo. Jest dziennikarką. Obecnie mieszka w bazie. Jest najlepszą przyjaciółką Leny

Wygląd

Jest dość niska, zapewne po swojej matce. Jej futerko jest w kolorach beżu. Te też jest miękkie i lśniące. Jej oczy są w kolorze niebieskim. Nos ma brązowy a pod nim ma piegi. Na głowie nosi kapelusz w kolorze brązowym. Do niego przyczepione ma dwa piórka. Zielone i niebieskie

Charakter

Bije od niej mnóstwo dobrej oraz pozytywnej energii. Inni mówią że jest jak inni Włosi. Czyli radosna i pogodna. Zawsze można poprosić ją o radę. Jest w tym bardzo dobra. Można też porozmawiać z nią na różne tematy. Jest otwarta na nowe znajomości i bardzo łatwo jej to przychodzi przez jej uprzejmy i towarzyski charakter. Najlepiej dogaduję się z Leną. Mimo odmiennych osobowości to są najlepszymi przyjaciółkami. Giovanna i ona spędzają ze sobą mnóstwo czasu. Kiedy Lena jest zła, co za sobą idzie agresywna, to jako jedna z nielicznych potrafi ją momentalnie uspokoić i przypilnować aby nikomu nie zrobiła krzywdy. Jako dziennikarka jest zawsze neutralna i obiektywna w każdej sprawie. Wykonuję swoją robotę należycie i nie jest to problem bo uwielbia dziennikarstwo. Uważa że dzielenie się informacjami z innymi to jej obowiązek. Bywa czasem że jest uparta lecz to tylko wtedy gdy musi. W przeciwnym razie taka nie jest. Jest lojalna w stosunku do szefów. Od razu wykonuje polecenia które dostaje. Nie jest pewna co do zakochiwania się. Raz tak się stało i to było z Mickey'm. Naprawdę go kochała jednak ich związek nie przetrwał gdy on wyjechał. Do teraz czują się niezręcznie w swoim towarzystwie. Mickey jednak wciąż ma za złe Giovannie wydarzenia ze ich wspólnej przeszłości. W stosunku do osób które je zaczepiają po prostu ich ignoruję. Czuję zażenowanie całą sytuacją. Jest spokojna.

Umiejętności

Ma bardzo dobrą dykcję. Potrafi również szybko zapisywać. Umie wygłaszać mowy. Z cech fizycznych jest bardzo zręczna i szybka. Umie unikać ataków. A jej szybkość pozwala prędko uciec.

Biografia

Suczka przyszła na świat we Włoszech. Na Sycylii... cdn

Cytaty

Dubbing

Ciekawostki

  • Jest zagorzałą fanką piłki nożnej i włoskiej kuchni
  • Chodziła z Mickey'm
  • Przyjaźni się bardzo z Marcelo i Lorenzo

Galeria