FANDOM

Opis

Frederick to piesek rasy Wilczak Saarloosa. Jest księciem Edynburga. Psiak to także narzeczony Dinah oraz przyjaciel Psiego Patrolu.

Wygląd

Psiak jest dobrze zbudowany, wysoki i przystojny. Zacznijmy od tego, że jego nosek ma kolor ciemno-szarawo różowawy. Głowę ma w dwóch kolorach od góry brązowy od dołu jasnobeżowy. Ma grzywkę. Między tymi dwoma kolorami na głowie widać delikatne przejście. Uszy ma w kolorze jasnobrązowym, gdzie ich wypełnienia u góry jest jasnoróżowe a od dołu ciemniejsze. Klatkę piersiową ma w kolorze jasnobeżowym. Tylko od dołu ma z boków dwie jasnobrązowe łatki. Łapy, podbrzusze ma jasnobeżowe. Na przednich łapach do środkowego momentu ma ciemnobrązowe łatę, która zaczyna się na plecach, aż do jego barków. Pod tą łatą ma większą i o pół tonu jaśniejszą, która na tylnych łapach zahacza więcej. Ogon ma w trzech kolorach, od dołu jasnobeżowy, po środku brązowy, sam koniec ogona jest bardzo ciemnobrązowy. Oczy Fredericka są ciemnożółte.

Charakter

Frederick to odważny, mądry i sympatyczny piesek. Z początku może wydawać się poważny, surowy. Jest taki, ale to tylko dlatego, że niektóre sytuacje tego wymagają. Świetnie rządzi. Jest także bardzo sprawiedliwy, jednak ma krótką cierpliwość to tych co zagrażają prawu, Psiemu Patrolowi i ich przyjaciołom co gorsza Dinah i jej rodzinie. Jednak gdy się go głębiej pozna może być miły, przyjazny. Mądrze potrafi żartować. Gdy do kogoś straci zaufanie, to już bezpowrotnie. Wtedy mało mówi do nich, a jeżeli już to chłodnym tonem. Może dociąć. Kiedy ma złe dni, chodzi smutny i zazwyczaj nie ma ochoty rozmawiać. Zatem gdy ktoś przeszkadza mu wtedy może odwarknąć. Jednak mimo to, zawsze będzie inaczej w stosunku do jego miłości. Jeżeli mowa o Dinah to kocha ją całym sercem. W jej obecności jest bardzo szarmancki, czuły, romantyczny oraz gotów do wszelakich poświęceń. Gdyby trzeba było oddałby za nią życie. Nie znosi gdy jest smutna i stara się ją pocieszyć. Kiedy suczce coś się dzieje okropnie się martwi, jednak gdy ma to do czynienia z wrogami Psiego Patrolu lepiej by byli z dala od niego. Gotów byłby ich rozerwać! W ich obecności mówi chłodnym tonem, często słychać jego rezerwę jaką podchodzi do nich.

Umiejętności

Psiak dobrze biega, oraz potrafi rozporządzać dobre wyroki. Jest sprawiedliwy oraz mądry. Frederick to silny psychiczne jak i fizycznie psiak. Świetnie gra w szachy. Zna się trochę na sztuce, oraz bardzo dobrze na historii Wielkiej Brytanii. Potrafi wydawać dobre rozkazy co czyni go dobrym dowódcą.

Rodzina

  • Księżna Fiona- mama
  • Książę Roy- tata
  • Dinah- narzeczona

Dubbing

  • Wersja angielska- Tom Hardy
  • Wersja polska- Grzegorz Kwiecień

Biografia

Piesek urodził się w Wielkiej Brytanii. Dokładniej w Edynburgu. Był jedynym dzieckiem jego rodziców. Którzy go otoczyli dużym ogromem miłości, jednak w pewnym momencie zaczęli go także uczyć kultury osobistej. Potem uczył go innych rzeczy, które powinien młody piesek znać. Szczenięce lata upływały mu radośnie. Pewnego razu rodzice Fredericka zorganizowali bal dla piesków pochodzenia królewskiego. Przygotowania była długie, po to by bal był idealny. Stołów było co niemiara. Odbył się w jesienny wieczór. Gdy Frederick wszedł na salę jego oczom ukazała się przepiękna, niebieskooka sunia rasy Utonagan o brązowo- białym futrze w ciut jaśniejsze brązowe plamy. Już z samego początku mu się podobała, zatem postanowił z nią porozmawiać. W czasie rozmowy urzekła go jej osobowość. Była nią Dinah. Potem zaprosił ją do tańca. Bawili się do samego końca, a nawet odprowadził do pokoju gdyż znał wszystkie korytarze zamku. Jednak noc była bezsenna i niespokojna. Nie zmrużył oka nie wiedział co się z nim dzieje. Był niezmiernie smutny, gdy żegnał się z nią. Zauważyli to jego rodzice. Tego samego wieczoru czytając książkę zrozumiał iż się zakochał. Od tamtej pory walczył o względy suczki, ale nie w natarczywy sposób. Rok po balu oświadczył się jej, zaś ona przyjęła propozycję pieska. Chantelle poznał na zaślubinach, które wyprawiła w Pałacu Buckingham. Od tamtej pory też noszą tytuł książąt Edynburga. Psi Patrol poznał podczas jednej z jego wycieczek do Szkocji, zaprzyjaźnił się z nimi i tak oto został także przyjacielem Psiego Patrolu.

Lubi

  1. Spędzać czas z Dinah
  2. Spędzać czas z Psim Patrolem i jego przyjaciółmi
  3. Szkocję
  4. Dobro
  5. Kulturę Osobistą
  6. Pokój
  7. Bale
  8. Szachy
  9. Boże Narodzenie
  10. Sylwester
  11. Walentynki
  12. Wielkanoc
  13. Wszystkie pory roku
  14. Góry

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Wrogów
  3. Zła
  4. Braku kultury osobistej
  5. Zuchwalców
  6. Oszustów
  7. Zdrajców
  8. Gdy Dinah jest smutna.
  9. Gdy Dinah coś grozi.
  10. Nudy
  11. Upałów

Hobby

  1. Szachy
  2. Sztuka
  3. Historia Wielkiej Brytanii
  4. Bieganie
  5. Szermierka

Strach

  1. Dinah może coś złego się stać.

Ciekawostki

  1. Jest księciem Edynburga.
  2. On i Dinah są parą.
  3. Jest rzadką rasą psa gdyż to Wilczak Saarloosa.
  4. Piesek ma brytyjski akcent.
  5. Jego obroża jest puchowa i ma gronostajowe ogony.
  6. Ma 75 cm wzrostu.
  7. Należy do przyjaciół Psiego Patrolu.

Galeria Frederick'a