Opis

Flint jest szczenięciem, będącym mieszanką Seppala Siberian Sleddog oraz Border Collie. Mieszka wraz ze swoją rodziną w bazie Psiego Patrolu. Jest bratem Twilight’a, Skylar i Novy. Co wiąże się z tym, że jest synem West i East’a.

Wygląd

Flint to piesek o masywnej sylwetce oraz długim i puszystym futrze. Z wyglądu można powiedzieć, że bardziej wdał się w swoją mamę. Większość jego futra jest bardzo jasnożółta. Na pyszczku, spodzie ogona ma białe plamy. Na klatce piersiowej w kształcie owalu widnieje biała łata. "Skarpetki" Flinta mają ten sam kolor co spód ogona. Dodatkowo na pyszczku Flint posiada piegi. Od pleców po górną część ogona ciągnie się ciemniejsza łata. Wokół oczu do pyska ma "obrysowanie" w kolorze żółto-szarym. Końcówki grzywki pieska mają kolor żółty, który trochę wpada w pomarańcz. Końcówki uszu są ciemnożółte, zaś pod nimi ma wąski pas szarości. Oczy Flinta mają kolor jasnozielony.

Charakter

Psiak to taki rodzaj pieska, że rzadko kiedy zobaczy się smutek na jego pyszczku. Wiecznie rozpiera go energia, co nie zawsze bywa dla niego dobre. Łatwo się rozprasza. Znany jest z tego, że dla każdego ma otwarte serce. Chętnie wyciągnie pomocną łapę. Mimo tego, że lubi mieć wielkie grono przyjaciół jeśli powierzy się mu tajemnice to można mieć stu procentową pewność, że ona nigdy nie ujrzy światła dziennego. Nawet gdyby ktoś cisnął to nic nie powie. Kocha opowiadać żarty, a różnego rodzaju imprezy to jego żywioł. Tam może spożytkować swoją energię. Bardzo mocno kocha swoją rodzinę. Z swojego rodzeństwa ma najlepsze relacje z Novą, która jest jego najlepszą przyjaciółką. Nigdy nie zrobi nic by coś zaszkodziło jej albo jego rodzinie. Jak Flint ma gorszy dzień potrafi chodzić nerwowy, wtedy nie trudno wyprowadzić go z cierpliwości. Potrafi wybuchnąć o najmniejszy powód, mimo, że potem tego żałuje. Jeśli chodzi o kwestię wrogów Psiego Patrolu to piesek wie, że ma zachować dystans. Skrycie wolałby, aby jak najrzadziej musiał wchodzić z nimi w interakcje.

Umiejętności

Flint dobrze potrafi doradzić. Potrafi czytać dobrze wyrazy pysków. Potrafi dość daleko skakać. Jest w miarę silny. Można powiedzieć, że na krótkich dystansach bardzo szybki. Potrafi logicznie myśleć i łatwo dedukuje. Świetnie gra w Hop Hop Boogie.

Rodzina

Dubbing

  • Wersja angielska- Jason Weaver
  • Wersja polska- Michał Mech

Biografia

Piesek urodził się na jesieni, w miarę jeszcze gdzie temperatura była ciepła. Z początku miał zamknięte oczy i nie potrafił chodzić tak jak każdy szczeniak. Po upływie odpowiedniego czasu otworzył oczy i nauczył się chodzić. Zaczął wykazywać też swoją energiczność. Zaczął coraz bardziej zaciskać więź z jego siostrą Novą. Pewnego dnia podczas jednej z zabaw dowiedział się, że jego brat ma moc.

Lubi

  1. Spędzać czas z Novą, rodziną i Psim Patrolem
  2. Zabawy
  3. Lato
  4. Wyjazdy nad wodę
  5. Boże Narodzenie
  6. Sylwester
  7. Zabawy z siostrą
  8. Zawierać nowe znajomości
  9. Wycieczki
  10. Lody o smaku czarnej porzeczki
  11. Lody o smaku cytryny
  12. Grać w gry planszowe
  13. Gry zespołowe
  14. Dobro
  15. Słuchać opowieści jego mamy

Nie lubi

  1. Zła
  2. Wrogów Psiego Patrolu
  3. Lodów o smaku bananowym
  4. Nudy
  5. Gdy ktoś dokucza Novie
  6. Kłamstwa
  7. Poniżania
  8. Ignorancji
  9. Zbyt dużych upałów
  10. Zbyt dużych mrozów
  11. Wiosny
  12. Przebywać całkowicie sam

Hobby+

  1. Hop Hop Boogie
  2. Skoki w dal
  3. Granie w gry planszowe
  4. Koszykówka
  5. Piłka nożna
  6. Piłka plażowa
  7. Speedball

Strach

  1. Novie coś się stanie
  2. Jego rodzinie coś się stanie
  3. Potężne burze
  4. Wybuchy

Ciekawostki

  1. On i Nova tworzą duo.
  2. Ulubione kolory pieska to pomarańczowy i brązowy.
  3. Piesek ma 22 cm wzrostu.
  4. Jedną z jego najbardziej ulubionych gier planszowych jest Chińczyk.
  5. Piesek myśli aby w przyszłości zostać terapeutą.
  6. Flint najmniej lubi kolor czerwony.
  7. Powodem dlaczego Flint nie lubi wiosny jest to, że wtedy ma alergię.
  8. Flint to ostatnia postać autorki dodana przed migracją.

Galeria Flinta