Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Find- suczka Owczarka Niemieckiego. Urodziła się na Dzikim Zachodzie jednak przybyła do Zatoki Przygód gdzie obecnie zamieszkuje. Konkretnie mieszka u farmera All'a. Z zawodu jest rolniczką

Wygląd

Nie jest za wysoka za to umięśniona. Ma smukłe ciało. Jej futro jest w kolorze brązowego, beżu i czarnego. Ma też ciemne oczy. Nos ma różowy. Na szyi nosi chustę a do niej przyczepiona odznaka.

Charakter

Find zazwyczaj każdy uważa ją za arogancką i wyszczekaną. Głównie dlatego że suczka jest znana z jej ciętego języka i zawziętości. Bywa naprawdę uparta i broni swojego zdania i opinii gdy uważa ja za zgodne i poprawne. Jednak naprawdę potrafi odpuścić. Nie zawsze pcha się do walki i kłótni. Find jest bardzo pewna siebie. Kocha jakieś akcję i nie znosi powtarzających się rzeczy. Lubi coś nowego i szybko przystosowuję się do zmian. Co uważa za złe jednak przydatne to fakt że umie tak opowiedzieć aby wrobić kogoś innego. Czuję że to jest złe jednak w konieczności jest w stanie to użyć. Ma wiele energii. Co przydaję się w pracy na farmie. Kocha swojego właściciela i jego polecenia wykonuję od razu. Żartobliwie mówi nie niego wysoki przełożony bądź szefie. Zawsze lojalna. Poprzez lata jej charakter się dość mocno zmienił. Pewność siebie nadal została lecz nauczyła się być bardziej zdystansowana i poważna dla takiego typu sytuacji. Mniej pyskata i wygadana. Jeśli napomknąć sprawy miłosne to nadal podoba jej się ociupinke Play. Próbuję naprawić relację i idzie to w dobrym kierunku. Jednak powoli rozumie że nicy z ponownego związku. Czasem żartobliwie próbuję z nim flirtować jednak podobnie jak chłopak. Pies wtedy jest bardzo zmieszany i wbrew wszelkim pozorom nie wścieka.

Umiejętności

Rodzina

Biografia

Na Misję

Cytaty

Dubbing

Ciekawostki

Galeria

Advertisement