FANDOM

Ernest-Piesek rasy Pungsan. Mieszka w PP ale jak na razie nie ma zawodu. Przyjaciel Bolt'a i Kash'y.

Charakter

Piesek jest bardzo miły i zabawny. Uwielbia poznawać nowych przyjaciół. Kocha szczeniaki i zabawy z nimi. Lubi żartować. Oprócz tego jest odważny i oddany przyjaciołom. Locha adrenalinę! Dla wrogów agresywny i nie miły, oraz wyszczekany. Za przyjaciółmi skoczy w ogień. Niektórzy uważają go za flirciarza, ale tak naprawdę to jest bardzo kuluralny w stosunku do dziewczyn. Nie lubi takich co miętoszą się do niego lub do innych w tym samym czasie. Co do Snowy tp jest wstydliwy i nie chce wyjawiać swoich uczuć. Bardzo lubi spędzać z nią czas.

Umiejętności

Piesek jest dość silny i szybki. Ma wyśmienity słuch==

Biografia

Z dzieciństwa nic nie pamięta ponieważ został porzucony w lesie. Znalazły go psy należące do wojska. Opiekowali się nim. Gdy dorósł rozpoczą szkolenie na wojsowego. Gdy wybuchła wojna spotkał pieska o imieniu Balto i zaprzyjaźnił się z nim. Pewnego dnia razem z Balto spotkali Kashę, z którą na początku stoczyli bitwe a później zaufali jej i przyjeli ją do paczki. Gdy próbowali odeprzeć atak jednej suczki, która chciała zawładnąć nad wymiarem spotkali strażników ziemi. Po zwycięstwie przeprowadził się z przyjaciółmi do Psiego Patrolu.

Lubi

  • Zabawy
  • Szczeniaki
  • Dobrą pogodę

Nie lubi

  • Wojen

Hobby

  • Zabawa.

Starch

  • Brak!

Ciekawostki

  • Na początku był zakochamy w Kashie jednka przeszło mu.
  • Nie znosi flirciarskich dziewczyn.
  • Zakochał się w Snowy. Są parą.

Galeria