FANDOM

Adoptowany!
Postać ta została adoptowana od KruchyWafel przez Chye , Marevest FOREVER

Ernest-Piesek rasy Pungsan. Mieszka w Psim Patrolu ale jak na razie nie ma zawodu. Przyjaciel Balto i Kashy. Debiutował w odcinku:"22".

Charakter

Piesek jest bardzo miły i zabawny. Uwielbia poznawać nowych przyjaciół. Kocha szczeniaki i zabawy z nimi. Lubi żartować. Oprócz tego jest odważny i oddany przyjaciołom. Kocha adrenalinę! Dla wrogów agresywny i nie miły, oraz wyszczekany. Za przyjaciółmi skoczy w ogień. Niektórzy uważają go za flirciarza, ale tak naprawdę to jest bardzo kulturalny w stosunku do dziewczyn. Nie lubi takich co miętoszą się do niego lub do innych w tym samym czasie.Co do Snowy to gdy jeszcze nie byli parą był wstydliwy i nie chciał wyjawiać swoich uczuć. Bardzo lubi spędzać z nią czas. Obecnie w towarzystwie suczki jest bardzo energiczny, kochający. Gotowy jest zginąć za nią.

Umiejętności

Piesek jest dość silny i szybki. Ma wyśmienity słuch. Ernest jest kreatywny co widać w jego talencie kulinarnym.

Biografia

Z dzieciństwa nic nie pamięta ponieważ został porzucony w lesie. Znalazły go psy należące do wojska. Opiekowali się nim. Gdy dorósł rozpoczął szkolenie na wojskowego. Gdy wybuchła wojna spotkał pieska o imieniu Balto i zaprzyjaźnił się z nim. Pewnego dnia razem z Balto spotkali Kashę, z którą na początku stoczyli bitwę a później zaufali jej i przyjęli ją do paczki. Gdy próbowali odeprzeć atak jednej suczki, która chciała zawładnąć nad wymiarem spotkali Strażników Ziemi. Po zwycięstwie przeprowadził się z przyjaciółmi do Psiego Patrolu.

Lubi

  • Zabawy
  • Szczeniaki
  • Dobrą pogodę
  • Spędzać czas z Snowy.
  • Spędzać czas z Balto.
  • Lato
  • Gotować
  • Lody o smaku truskawki
  • Spędzać czas z Psim Patrolem
  • Pomagać

Nie lubi

  • Wojen
  • Zła
  • Gdy Snowy jest smutna, lub coś jej się dzieje
  • Gdy Balto jest smutny, albo coś jemu się dzieje

Hobby

  • Zabawa.
  • Gotowanie

Strach

  • Snowy coś się stanie.

Ciekawostki

  • Na początku był zakochamy w Kashy jednak przeszło mu. Obecnie są przyjaciółmi.
  • Nie znosi flirciarskich dziewczyn.
  • Zakochał się w Snowy. Są zaręczeni.
  • Z Balto są najlepszymi przyjaciółmi. Ernest bardzo chce by jego najlepszy przyjaciel wyznał co czuje Talir.

Galeria