FANDOM

Adoptowany!
Postać ta została adoptowana od KruchyWafel przez Chye , Marevest FOREVER

Ernest-Piesek rasy Pungsan. Mieszka w Psim Patrolu ale jak na razie nie ma zawodu. Przyjaciel Balto i Kashy.

Charakter

Piesek jest bardzo miły i zabawny. Uwielbia poznawać nowych przyjaciół. Kocha szczeniaki i zabawy z nimi. Lubi żartować. Oprócz tego jest odważny i oddany przyjaciołom. Kocha adrenalinę! Dla wrogów agresywny i nie miły, oraz wyszczekany. Za przyjaciółmi skoczy w ogień. Niektórzy uważają go za flirciarza, ale tak naprawdę to jest bardzo kulturalny w stosunku do dziewczyn. Nie lubi takich co miętoszą się do niego lub do innych w tym samym czasie. Co do Snowy to gdy jeszcze nie byli parą był wstydliwy i nie chciał wyjawiać swoich uczuć. Bardzo lubi spędzać z nią czas. Obecnie w towarzystwie suczki jest bardzo energiczny, kochający. Gotowy jest zginąć za nią.

Umiejętności

Piesek jest dość silny i szybki. Ma wyśmienity słuch

Biografia

Z dzieciństwa nic nie pamięta ponieważ został porzucony w lesie. Znalazły go psy należące do wojska. Opiekowali się nim. Gdy dorósł rozpoczął szkolenie na wojskowego. Gdy wybuchła wojna spotkał pieska o imieniu Balto i zaprzyjaźnił się z nim. Pewnego dnia razem z Balto spotkali Kashę, z którą na początku stoczyli bitwę a później zaufali jej i przyjęli ją do paczki. Gdy próbowali odeprzeć atak jednej suczki, która chciała zawładnąć nad wymiarem spotkali strażników ziemi. Po zwycięstwie przeprowadził się z przyjaciółmi do Psiego Patrolu.

Lubi

  • Zabawy
  • Szczeniaki
  • Dobrą pogodę

Nie lubi

  • Wojen

Hobby

  • Zabawa.

Strach

  1. Snowy coś się stanie.

Ciekawostki

  • Na początku był zakochamy w Kashy jednak przeszło mu.
  • Nie znosi flirciarskich dziewczyn.
  • Zakochał się w Snowy. Są parą.
  • Z Balto są najlepszymi przyjaciółmi. Ernest bardzo chce by jego najlepszy przyjaciel wyznał co czuje Talir.

Galeria