FANDOM

Opis

Eris to młoda suczka rasy Jämthund. Należy do Czeskich Piesków. I należy do przyjaciół Psiego Patrolu.

Wygląd

Futro suczki jest w większości szare. Na twarzy ma ciemno- białą łatkę, w takim samym kolorze ma też na tylnych łapach. Jej oczy są w kolorze brązowym. Na plecach ma ciemną pręgę. Jej uszy oraz boki głowy i końcówka ogona wraz z ,,skarpetką" na prawej łapie są w kolorze ciemno beżowym. Jej lewa łapa ma "skarpetkę" w kolorze podpalanym. Nosek suczki jest szary.

Charakter

Eris jest stanowczą, rozsądną suczką, która chętnie pomoże. Cechują ją odwaga, przyjacielskość. Suczka jest cierpliwa i spokojna. Lubi spędzić czas w bazie, ale jakąś przygodą lub wycieczką nie pogardzi. W stosunku do Czeskich Piesków i Psiego Patrolu Eris jest bardzo oddaną, lojalną członkinią. Stara się mieć dobre relacje z każdym, nie przepada za kłótniami. Kłótni wręcz unika. Gdy widzi, że ktoś się smuci zawsze będzie starać sie kogoś pocieszyć. Kiedy się ją poznaje może być trochę wyciszona, a nawet nieśmiała. Dopiero po głębszym poznaniu Eris daje się poznać jako bardziej otwarta suczka. Lubi żartować. Swoje poczucie humoru dostosowuje do towarzystwa, tak by każdy mógł się śmiać. Jeśli kogoś nie lubi nie mówi dużo o sobie, docina. Kiedy ma zły dzień jest apatyczna, zmęczona, można ją wyprowadzić z równowagi. Jeśli chodzi o Winda to suczka bardzo mocno kocha pieska. Podziwia go. W jego towarzystwie łatwo się peszy, choć próbuje też nawiązać jakiś kontakt. Martwi się gdy wykonuje niebezpieczną misję. Mogłaby wskoczyć za nim w ogień. W kwestii wrogów Psiego Patrolu Eris jest odważna, nie wycofa się od walki, dla nich jest opryskliwa, wyszczekana.

Umiejętności

Potrafi jeździć na łyżwach, uprawia snowboard, umie zrobić lodową ślizgawkę.

Rodzina

  • Z której pochodzi nie pamięta

Dubbing

  • Wersja angielska- Amandla Stenberg
  • Wersja polska- Miriam Aleksandrowicz

Moc

Lód

Eris włada lodem. Potrafi z niego wykonywać różne rzeczy, czy to do obrony, pomocy czy w czasie wolnym. Może tupnąć łapami i wytworzy się spod jej łap lód. Może także ruchem łap wytworzyć ślizgawkę lodową. W walce może zamrozić przeciwnika. Potrafi zamrażać wodę.

Sople

Tą umiejętność wykorzystuje w walce. Za pomocą ruchu łap, a potem szybkiego wyrzutu potrafi wytworzyć sopel lodu. Mogą one zranić przeciwnika lub go uwięzić.

Biografia

Suczka urodziła się w Czechach, okazało się, iż po mamie dostała siłę związaną z lodem. Jednak szybko została odseparowana gdyż się zgubiła. Dorastała w Pradze gdzie poznała Czillo. Gdy dowiedziała się, iż założył taką drużynę chętnie dołączyła. Pewnego dnia poznała Rydera.

Lubi

  1. Spędzać czas z drużyną, Psim Patrolem i przyjaciółmi.
  2. Spędzać czas z Wind'em.
  3. Zimę.
  4. Lód.
  5. Śnieg.
  6. Lody.
  7. Boże Narodzenie.
  8. Sylwester.
  9. Wielkanoc.
  10. Wyjazdy.
  11. Adrenalinę.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Zła.
  3. Oszutswa.
  4. Kłamstwa.
  5. Narkotyków.
  6. Poniżania.
  7. Gdy Wind jest smutny.
  8. Gdy Wind'owi coś grozi.

Hobby

  1. Łyżwiarstwo.
  2. Snowboard.
  3. Rzeźbiarstwo lodowe.

Strach

  1. Trzęsienie ziemi.
  2. Burze.
  3. Tornada.
  4. Wind'owi coś sie stanie.

Ciekawostki

  1. Jest rzadką rasą psa, gdyż to Jämthund.
  2. Włada lodem.
  3. Nosi różową apaszkę na szyi. Którą ma jako jedyna pamiątkę z szczenięctwa.
  4. Ma 58 cm wzrostu.
  5. Ma czeski akcent.
  6. Dość często odwiedza Psi Patrol, nawet jeśli jej drużyna nie może przyjechać.
  7. Bardzo lubi zimowe wieczory, wtedy wychodzi na dwór i sobie siedzi.
  8. Umie zrobić z lodu deskę snowboardową.
  9. Jest zakochana po uszy w Windzie, nie wie, że piesek odwzajemnia jej uczucia.

Galeria Eris