FANDOM

Eric(czyt.Erik)-jest psem rasy syberyjski husky. Jego zawód to wojskowy, choć czasami uczestniczy w polowaniach na niedźwoedzie.

Wygląd

Charakter

Eric na codzień jest wyluzowany i zabawny. Jest miły dla każdego pieska w bazie, no może prócz niektórych samców. Kocha zabawę i dawkę adrenaliny. Bardzo dużo trenuje i dba o swój motocykl. Czasami lubi posiedzieć i odpocząć, ale to tylko w tedy gdy jest chory lub gdy coś mu nie pozwala na szaleństwo. Bardzo lubi szczeniaki, podziwia je za ich spryt. Jeżeli chodzi o nieznajomych to nie ma żadnych problemów z tym by się z kimś zapoznać. Jednak ma oko co do niektórych i wie kiedy lepiej nie zaczynać rozmowy. Bardzo towarzyski, nie znosi samotności! Czasami lubi się rozgadać. Co do wrogów to jest wyszczekany i wręcz bezczelny. Nie raz atakuje pierwszy choć stara się panować nad emocjami. Jest zdeterminowany. Co do Dilary to bardzo lubi z nią spędzać czas. Na początku narzucał się tak samo jak Killen czy Zorro ale zrozumiał, że czymś takim nigdzie nie dojdzie. Uwielbia z nią roznawiać i spędzać czas. Czuje się przy niej beztroski. A gdy tylko jej coś zagraża mało co mu serce nie wyskoczy. Nie flirtuje z nią dosadnie bo wie, że tego nie lubi. Ale często prawi jej komplementy. Ogólnie kocha ją od czubka ogona do uszu.

Umiejętności

Biografia

Cytaty

Ciekawostki

  • Z racji tego, że wychowywał się w chodowli psów karelskich na niedźwiedzie, przechodził specjalne szkolenia walki z drapieżnikami.
  • Jest zakochany po uszy w Dilarze. Są parą
  • Mimo iż często jest zazdrosny o Killen'a i Zorro, często nie okazuje uczuć w tak otwarty sposób. Aby zaimponować suczce, nawet odgania adoratorów po czym sam odsuwa się na bok.
  • Jest bardzo wysoki jak na Husky.
  • Pochodzi z Ameryki Północnej a dokładniej z USA. A co za tym idzie maie amerykański akcent.
  • Kocha jeździć na motocyklu.

Galeria