FANDOM

Opis

Elise to młodziutka suczka rasy Agouti Husky. W Psim Patrolu jest piosenkarką, lecz często tworzy piosenki na mundiale. Jest zakochana w Riago i są parą.

Wygląd

Elise ma w większości kolor beżowy. W tym latka na pyszczku aż do noska, ciągnie się poprzez grzbiet i aż do koniuszka ogona. Ma różowy nosek. Jej prawe ucho jest ciemno- czekoladowe. Do tego reszta jej futra ma odcień jasnokremowy: na reszcie twarzy, klatka piersiowa, część łap, podbrzusze i spód ogona. Jej oczy są pistacjowe. Do tego ma trzy czekoladowe łatki w odcieniu mlecznej czekolady, pod oczami jako kreski i jedną po prawej stronie Plec w kształcie serca z strzałą. Często nosi fiołkowy makijaż. Do tego jest bardzo ładna.

Charakter

Suczka jest bardzo spokojna, ciepła i miła oraz pomocna. Nie jest chłopczycą. Woli by jej futerko było miłe, a ona sama prezentowała się dobrze. Mimo to nie jest pyszna. Bardzo chętnie dzieli się poradami z suniami zainteresowanymi taki sprawami. Do tego stara się być dobrym i odważnym pieskiem w Psim Patrolu, jednak nie wychodzi jej zbytnio odwaga. Lubi harmonię i pokój wokół siebie. Nie lubi bardzo kłótni i czuje się wtedy słaba i kręci jej się w głowie. Bardzo lubi Psi Patrol i ich przyjaciół i ma takie cechy jak powyżej. Natomiast do wrogów się nie zbliża, może powiedzieć coś nie miłego, ale unika takich sytuacji. Do tego dla Psiego Patrolu, ich przyjaciół i właścicieli lojalna i oddana. Jednak przy Riago suczka zawsze jest dość nie śmiała, cicha, czuła i ciepła, nie wie, że piesek odwzajemnia uczucie. Nie boi wychodzić na scenę, lub nagrywać teledyski! Jednak uważa iż jej głos nie jest super! Mówi, że Lucy Jord, Musica oraz Fuksia lepiej od niej śpiewają. Do jej słabości należy wrażliwość i obwinianie siebie za wszystko.

Umiejętności

Bardzo dobrze śpiewa tak jak jej pani. Oraz zna wiele porad tyczących pielęgnacji urody. Dobrze też pływa i surfuje.

Rodzina

  • Lizzy- mama.
  • Carl- tata.
  • Jenny- tata.
  • Sheila- kuzynka.
  • Riago - chłopak.

Strój

Regularny i na misje- różowa brokatowa sukienka z brokatem, oraz kamizelka.

Mundial- czarna spódniczka.

Misson Paw- czarno - różowy z brokatem hełm i czarno- różowy z brokatem strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air Pup- wtedy ma różowo- ciemno- różowy hełm z brokatem i strój.

Sea Patrol- ma wtedy żółto- ciemno- różowy strój z brokatem i skafander, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup- ma biało- różowy hełm i biało - różowy skafander z brokatem, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- ma ciemnoróżową panamę z różowymi wstawkami moro, które są brokatowe oraz taki sam strój.

Winter Pup- wtedy nosi różowo- jasnoróżową czapkę z brokatem i cekinami, oraz różowo- jasnoróżową kurtkę z obszyciem.

Pojazd

Regularny i na misje- różowa limuzyna, ale krótsza od tej co ma Briana.

Mundial- czarne Bugatti Divo.

Misson Paw- ma czarno- różowo brokatowy motor, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol- wtedy pływa żółto- różową brokatową motorówką, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup- wtedy lata biało- różowym wahadłowcem z brokatem, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- wtem jeździ ciemnoróżowy motor do jeżdżenia po dżungli ma on różowe brokatowe wstawki moro.

Winter Pup- jest to różowo- jasnoróżowy brokatowy kład śnieżny, z tyłu ma także ocieplaną i pikowaną kabinę.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje- mikrofon, perfumy, długopis, pastylki do gardła.

Mundial- kredki do twarzy, mikrofon, perfumy, długopis, pastylki do gardła.

Misson Paw- gogle na ultra fiolet, mikrofon, słuchawka szpiegowska, sieć, przyssawki, perfumy.

Air Pup- ponad świetlne skrzydła, mikrofon, perfumy, pastylki do gardła.

Sea Patrol- napęd wodny, suszarka, perfumy, lotnia, mikrofon, sonar.

Space pup- przysłona, butla z tlenem, jet- pack ponad świetlny, perfumy, mikrofon.

Jungle Pup- gogle, spray od komarów, nożyce, perfumy, mikrofon, długopis, wachlarz.

Winter Pup- gogle, termos, koc termiczny, namiot, cichy mikrofon, magnetofon, hak, lina.

Cytaty

Cytat1 Elise zaraz wam zaśpiewa! Cytat2
Regularny i na misje

Cytat1 LA! LA LA! LA, la la la la la. Elise jest pora, by zaśpiewać na mundial! Cytat2
Mundial (rytm Dare)

Cytat1 Tą piosenką powie jak Elise zajmuje się tajemnicą. Cytat2
Mission Paw
Cytat1 Razem ze słowikiem Elise lata przed świtem! Cytat2
Air Pup
Cytat1 Do wody zaraz wskoczę, i się w morzu wymoczę! Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 Zaśpiewam w kosmosie, lecz także odkryję nowe galaktyki! Cytat2
Space Pup
Cytat1 Przez Dżunglę Amazońską, Elise przedziera się wąsko! Cytat2
Jungle Pup
Cytat1 Zimno jest! Ale śpiewam i ratować chcę! Cytat2
Winter Pup

Dubbing

  • Wersja angielska- Shakira
  • Wersja polska- Anna Wodzyńska

Odznaka

Jest to puchar mundialu na niebieskim tle z nutką obok niego.

Biografia

Suczka urodziła się w Syberyjskiej hodowli Agouti Husky. Była jedynaczką, lecz w tym samym czasie urodziły się też i jej kuzynki. Gdy otworzyła oczy była bardzo ciekawa świata. Pewnego dnia przyszedł czas na nowe domy. Zaadoptowała ją pewna kobieta. Sunia bardzo ją polubiła. Jednak jej pani nie mogła często z nią być mimo,iż ją kochała dlatego. Mimo to jeździła z nią na koncerty. Nagrywała piosenki do mundiali. Pewnego dnia poznała Psi Patrol i tam także zamieszkała, dlatego Ryder by wtedy na pół jej właścicielem oraz Shakira. Na mundialu w Brazylii zobaczyła pieska, poczuła dziwne uczucie w stosunku do niego. Później okazał się nim być Riago. Zakochali się w sobie. Od tej pory razem żywią do siebie uczucie. Obecnie jej właścicielem jest tylko Ryder, gdyż zamieszkała na stałe w bazie.

Lubi

  1. Spędzać czas z Riago, Psim Patrolem, ich przyjaciółmi
  2. Wyjazdy.
  3. Dbać o futerko.
  4. Boże Narodzenie.
  5. Sylwester.
  6. Walentynki
  7. Wielkanoc.
  8. Śpiewać.
  9. Mundiale.
  10. Wyjazdy.
  11. Wiosnę.
  12. Lato.
  13. Jesień.
  14. Zimę.
  15. Upały.
  16. Wodę
  17. Harmonię

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Gdy nie ma Riago.
  3. Gdy Riago jest zły lub smutny.
  4. Burz.
  5. Strasznych rzeczy
  6. Zła
  7. Kłamstwa.
  8. Narkotyków.

Hobby

  1. Śpiewanie.
  2. Pływanie.
  3. Surfing.
  4. Pielęgnacja futerka.

Strach

  1. Riago może coś się stać, lub jej nie zechcieć.
  2. Burze.
  3. Tornada.
  4. Komety.
  5. Pająków.
  6. Ciemności

Ciekawostki

  1. Ma 63 cm wzrostu.
  2. Jest bardzo ładną sunią.
  3. Mieszka w Psim Patrolu.
  4. Shakira była jej właścicielką.
  5. Często z jej dawną panią szykują piosenki.
  6. Jest zakochana w Riago, i są parą.
  7. Ma bardzo puszyste futerko.
  8. Ma bardzo śliczny głos.
  9. Sama uważa, że nie śpiewa super! Gdy mówi, iż Lucy Jord, Musica oraz Fuksia są od niej o niebo lepsze.
  10. Nosi fiołkowy makijaż.
  11. Jest rzadką rasą osa, gdyż to Agouti Husky.
  12. Ona i Sheila to kuzynki.

Galeria Elise