FANDOM

Elene-Jej pełne imię to Eleonora Catniss Flair ,ale
Elene
uważa ,że to ,,najgłubsze i najgorsze imię jakie może być!" dlatego woli Elene. Suczka jest przedstawicielem duchów ,czyli poddana Ravvy.

Ogólnie starsza siostra Rugby'ego.

Wygląd

Elene ma 75 cm wysokości i 34 kg wagi.

Normalnie

Samiczka ma śnieżno białą sierść. Jej łapki mają łatki w formie rudo-brązowych "skarpetek". Jej uszy są nieco podobne do króliczych ,końcówki są takiego koloru jak "skarpetki" na łapkach i do tego z jasno rudo-różowym odcieniem. Ma skrzydełka ,które tak jakby nie są przymocowane do reszty ciała. Są białe z brzoskwiniowym ombre. Nosi trzy brzoskwiniowe kokarski. Jedną na szyi ,drugą na głowie i trzecią przy ogonie. Jej ogon jest bardzo nietypowy. Jest podzielony na loczki i w dwóch odcieniach. Takich samych jak na uszach Elene. Z tyłu głowy ma dwie wstążki ,aczkolwiek są one częścią ciała samiczki. Są białe a na końcu zakończone dwoma "trójkątami" i łatkami takimi jak na uszach. Środek uszów  u samiczki jest ciemno rudy przechodzący w brąz. Ma piękne niebiesko-cyjanowe oczy otoczone trzema sługimi zakręconymi ku górze ,rzęskami.

Furia

Samiczka zmienia kolor łatek na ciemno brązowe ,tam gdzie łatki ciemniejsze ,i jasnow brązowe tam gdzie janiejsze. Jej uszy unoszą się trochę do góry. Skrzdła powiększają się ,a końce skrzydeł zaczynają świecić. Kokardy z zmieniają odcień na bordowe. Ogon również jest jasno i ciemno bordowy. Z oczu zaczyna unosić się niiebiesko-granatowa łuna. Gdy furia jest bardzo "intensywna" jest ona koloru bordowo-krwistego. Oczy jej świecą na niebiesko.

Szybki Lot

Gdy lene szybko lata ,a jej prędkość jest wyższa niż 300 km/h ,to z tyłu wytacza łunę w kolorze brzoskwiniowym z białymi gwiazdkami.

Psyrenka

Samiczka pozyskuje brzoskwiniowy ogon. Jest on u końcu pofalowany. Jej skrzydła są trochę większe.

Charakter

Ogólnie

Elene jest bardzo optymistycznie nastawiona na świat. Uwielbia różnego typu zabawy z prztjaciółmi. Nie lubi samotności ,choć czasami jest ona dla niej zbawieniem. W swpje prywatne sprawy nie lubi angażować innych. Nie znosi ciekawości ,uważa że skoro ktoś trzyma coś w selrecie to tak musi zostać. Jest energiczna i rozrywkowa. Nie znosi siedzenia w miejscu i rutyny. Czasami lubi komuś zrobić na złość. Jeżeli chodzi o jej wrogów to...dręczy dopóki nie wykończy wszystkich. Jest w stanie poświęcić swoje życie dla kogoś. Gdy się zakocha jest romantyczna i miła. Co prawda nigdy nie wyznała jeszcze komuś miłości bo się wstydzi. Jest odważna i kocha adrenalinę. Mimo to ,że nosi kokardy to nie znosi ubrań bo prostu nie wytrzymuje gdy coś ją ogranicza. Jest dość tajemnicza. Dobra kumpela i patronka. O swoich przyjaciół jak o skarb.

Podczas Furii

Samiczka jest wtedy porywcza i nieobliczalna. Potrafi zaatakować każdego kto jej podpadnie i nic jej nie zatrzyma! Kocha widok ciepienia jej wrogów. Zabujcza i agresywna. Krzyczy i szczerzy zęby.

Umiejętności

Bardzo szybko lata. Kilka razy wygrała mistrzostwa w szybkim locie. Ogólnie jest silna. Gorzej z jej szczękami bo nie są silne tak jak jej przednie kły. Bardzo dobrze włada mieczem.

Biografia

Dubbing

Wersja Polska-

Wersja Oryginalna-

Lubi

  • Spędzać czas z przyjaciółmi.
  • Pomagać.

Nie Lubi

  • Wrogów.

Hobby

  • Latanie.
  • Gra na skrzypcach i fortepianie.

Strach

  • BRAK!

Ciekawostki

  • Ciężko jest ją doprowadzić do stanu furii ,ale tym co się to udało nie wyszli z tego cało.
  • Była po uszy zakochana w Janny'm, jednak otrząsnęła się po tym jak zabaczyła jego uczucie do Find. Czasami ma jeszcze przejawki dawnego uczucia, ale walczy z tym.
  • Jej dobrym przyjacielem jest Ilion ,nie wie ,że on jest w niej zakochany.
  • Jest amorkiem i tak jakby patronem walentynek/miłości....

Cytaty

Galeria