FANDOM

Opis

Drake jest pieskiem rasy Rottweiler. Nie ma zawodu. Jest w połowie dobry, a w drugiej połowie zły. Ma siedemnaście lat. Jest chłopakiem Natalie. To lider jego bandy.

Wygląd

Drake ma czarne futerko z podpalanymi łatkami na spodzie ogona, na kufie, klace piersiowej, końcówkach przednich łap, podbrzuszu i na środku tylnych łap. Ma dwie czarne ,,skarpetki" w kolorze czarnym. Jego prawe ucho od spodu jest poszarpane. Ma blizny w wielu miejscach. Jednak największą bliznę ma na prawym barku. Jego oczy są brązowe.

Charakter

Jest chłodny, zimny, wredny, agresywny, bezlitosny, brutalny, zadziorny. Drake lubi Psi Patrol, ale nie ma ochoty dołączyć do niego, czasem mu w czymś pomaga jest dla nich miły, i ufający. Lecz raczej lubi być sam. Jednak też czasem okrada jakieś psy chodzące po Zatoce. Lubi się popisywać. Lepiej go nie drażnić. Jednak ma też tą jedyną.Jest nią Natalie. Jest dla niej czuły, ciepły, romantyczny.

Umiejętności

Jest dość silny. Dobrze biega. Ma bardzo silne szczęki. Potrafi się kamuflować, myśli strategicznie. Dobrze atakuje z zaskoczenia.

Rodzina

  • Rodzice - brak( nie pamięta)
  • Natalie - dziewczyna

Dubbing

  • wersja angielska- Tyrone Brunisima
  • wersja polska- Mikołaj Klimek.

Banda Drake 'a

Czyli stado psów mieszkające razem z nim na ich terytorium. Można zgłaszać się i robić członków

Przywódca- Drake.

Zastępca- Marsy

Myśliwy- Brick

Wojownicy-

  1. Chuck
  2. Kairo

Opiekunki (suczki mające, zajmujące się młodymi oraz będące w związku)-

  1. Kairo.

Patrolowi (psy chodzące na patrole graniczne) - Dargo i Cargo

Medyk- Avanti.

Biografia

Drake urodził się w hodowli, ale od początku dużo dokuczał jego rodzeństwu. Nie pamięta jego rodziny za bardzo, ponieważ w wieku kiedy właściciele jego rodziców szukali nowych domów dla szczeniąt Drake postanowił uciec. Gdy pewien człowiek przyszedł po jego siostrę, Drake, który był ukryty w krzakach uciekł przez otwartą furtkę. Błąkał się po Zatoce Przygód. W końcu znalazł odpowiednie miejsce do życia za barem, do którego wejście było z tyłu budynku, a dalej był długa wąska uliczka, która skręcała w bok i tam był duży teren odgrodzony delikatnie siatką, w której była niewielka dziura(używa ją jako wejścia). Tam dorastał. Pewnego dnia na jego teren weszła grupa psów. Drake rzucił się w ich stronę, ale one szybko pokazały mu uległość, tak oto zbudował swoją zgraję, i od tej pory mieszkają tam razem z nim. Pewnego dnia na patrolu, Drake spotkał zabłąkaną suczkę rasy Labrador. Już chciał ją okraść, ale gdy się zbliżył, poczuł dziwne uczucie, i zamiast ją okraść zagadał do niej. Sunią okazała się Natalie, w której się zakochał, lecz ona także odwzajemniała uczucie. Natalie zaprowadziła go do bazy PP. Polubił pieski, nawet podczas misji im pomógł, dostał propozycję dołączenia, ale na razie woli być ze zgrają. Potem wrócił na jego teren. I zaczęło się wymykanie na spotkanie z Natalie. W końcu powiedział jej o uczuciach i tak zostali parą.

Lubi

  1. Spędzać czas z pieskami z PP.
  2. Spędzać czas z Natalie.
  3. Popisywać się.
  4. Bezpieczny teren.
  5. Nienaruszony jego teren.
  6. Odstraszać intruzów.
  7. Boże Narodzenie.
  8. Walentynki.
  9. Wielkanoc.
  10. Sylwestra.
  11. Władzę.
  12. Patrole po jego terenie.
  13. Wyjazdy.
  14. Wiosnę.
  15. Lato.
  16. Jesień.
  17. Zimę.
  18. Burze.

Nie lubi

  1. Narzucania się.
  2. Naruszania jego terenu.
  3. Błagania o litość.
  4. Wrogów.
  5. Wrogów PP.
  6. Nudy.
  7. Zuchwalstwa.
  8. Braku posłuszeństwa
  9. Bone 'a.
  10. Zgrai Bone 'a.
  11. Zdrajców.

Hobby

  1. Zapasy.
  2. Bieganie.
  3. Ćwiczenia w terenie.
  4. Pilnowanie terenu.
  5. Skakanie.
  6. Siłowanie się.

Strach

  • Pff! Brak!

Ciekawostki

  1. Czasem pomaga Psiemu Patrolowi.
  2. Ma 69 cm wzrostu.
  3. Jest pół dobry, i pół zły.
  4. Ma propozycję nadal aktualną, aby zamieszkać w Psim Patrolu, ale na razie jej nie za bardzo chce.
  5. Czasem okrada psy chodzące samotnie po Zatoce Przygód.
  6. On z Natalie są parą.
  7. Mieszka na ulicy, a jego rezydencja jest koło baru, do którego wejście jest z tyłu i żyje w bocznej uliczce pełnej kartonów, koszy na śmieci.
  8. Jego teren odgradza siatka.
  9. Jest przywódcą zgrai psów z ulicy.
  10. Prawie codziennie jest w Psim Patrolu, czasem nawet zdarzy mu się w nim spać.
  11. Ma kilka blizn.
  12. Nie cierpi Bone 'a i jego zgrai.
  13. Prawdopodobnie gdyby się przeniósł do Psiego Patrolu wziąłby na 100 % swoją bandę ze sobą.

Galeria Drake 'a