FANDOM

Opis

Domingo to suczka rasy Belgijski Malinois .Suczka jest psem obronnym i farmerką .

Wygląd

Suczka posiada smukłe ciało i jest dość wysoka . Jej futro jest brązowe .Z wyjątkiem czarnego pyska,grzywki,końcówki ucha i ogonka . Jej klatka piersiowa także jest czarna tak samo jak i przednie łapy. Posiada szpiczaste uszy i żółte jaskrawe oczy. Ma czarny nos.

Charakter

Sunia jest twardzielką i chłopczycą .Nienawidzi sukienek,makijażu oraz wszystkiego co jest związane z kobiecością! Totalnie jest chłopakiem. I zachowuję się jak on .Bardzo lubi adrenalinę i rozrywkę. Z początku znajomości wydaje się wredna i chamska ,ale gdy już ją coraz bliżej będziesz ją poznawać okarze się dobrym znajomym. Dla przyjaciół jest bardzo wesoła i miła. Nie jest dla kumpli czuła,kochana . BLE ! Mimo tego szanuję przyjaciół.Lecz jednak bardzo dobrze się z nią przebywa . Lubi żarty. Robić je i słuchać. NIENAWIDZI FOCHARZY I LALUŃ!!!. Lubi się pośmiać .Suczka dla adoratorów nie jest litościwa . Nigdy przenigdy się zakochała . A do lowelasów jest tak samo ,ale z trochę bardziej agresywna .Do wroga jest bardzo ,ale to bardzo chamska i agresywna. Nie ma litości. Czasami ma głupawkę i kocha wtedy szaleć . Kocha hardkorowe misjie i gdy cos się dzieje . Do jej pracy to na farmie jest uważna i pilnuję farmy jak oczka w głowie. Jako pies obronny jest uważna i czujna.

Umiejętności

Suczka jest doskonałą rolniczką . Zna sie na wszystkim !Podczas drugiego zawodu ma niesamowite wyczucie ruchu. Suczka jest silna i szybka . Umie genialnie pływać . Suczka skacze najwyżej i najdalej w PP.

Rodzina

* Rodziców nie pamięta

  • Skatee-Brat
  • Jancee-Brat

Biografia

Sunia urodziła się w domowej hodowli na wsi . O dziwo miała tylko dwóch barci . Gdy miała już 2 latka zobaczyła jak pan zaczyna jeździć ciągnikiem z belami. Spodobało sie jej to. Właściciel kupił mini ciągnik . Zaczeła jeździć i pomagać właścicielowi . W jej rodzinie urodziło sie dziecko. Szczeniaki były zachwycone nową członkinią rodziny . Gdy dziewczynka podrosła chodziła wraz z nią na spacery .Pewnego razu natkneli się na obcego wilka . Domi rozniosła go. Podczas biegu na akcje patrzyli jej rodzice. Byli z niej dumni. Podczas gdy wyjechali do centrum Domigo się zgubiła. Podczas długiej wędrówki natkneła się na farmę farmerki Yumi. Zamieszkała tam. Potem też rozwineła drugi zawód. Poznała PP i została członkiem.

Odznaka

Posiada ona ciemno-morską obrożę z owcą na niebiesko-szarym tle.

Strój

  • NORMALNA MISJA - Jest to szaro-niebieska kamizelka z białym paskiem.Posiada też kaszkiet w tym samym kolorze
  • JAKO PIES OBRONNY- Jest to czarna kamizelka na obrożę .
  • MISSON PAW - Posiada ona kask i kamizelkę w kolorze czarnym .
  • AIR PATROL - Ma ona kombinezon i kask w kolorze szaro-niebieskim z białymi wstawkami.
  • SEA PATROL- Sunia posiada kamizelkę ratunkową i kaszkiet w kolorze szaro-niebieskim. Posiada w stroju dwa czarne pasy .

Wyposażenie

  • NORMALNA MISJA - Łopatka,nasiona,widły,grabie ,szczypce .
  • JAKO PIES OBRONNY- Swoje zęby xd
  • MISSON PAW - Są to gogle ,przyssawki ,gaz uspypiający , nasiona z GPS.
  • AIR PATROL - Posiada ona lotnię ,widły,nasiona i szczypce.
  • SEA PATROL-Ma ona napęd wodny , nasiona,szczypce , łopatka

Pojazd

  • NORMALNA MISJA - Jest to Ciągnik New Holland T7,210 który posiada ,,ręce"J
  • JAKO PIES OBRONNY- Brak
  • MISSON PAW -Jest to quad w kolorze czarnym .Posiada szaro-niebieskie wstawki .
  • AIR PATROL -Brak
  • SEA PATROL-Posiada on skuter w kolorze biało niebieskim.

Cytaty

Cytat1 Patrz jak to robi ! Cytat2
Gdy pokazuje jak skacze

Hobby

  1. Pływanie
  2. Rolnictwo
  3. Obrona
  4. Biegi
  5. Siłowanie się
  6. Skoki
  7. Jazda na psich rolkach.

Dubbing

  • Polska-
  • Orginalna-

Strach

  • BRAK !!!!!!!!!

Ciekawostki

  • Suczka skacze najwyżej i najdalej w Psim Patrolu
  • Jest rolniczką i psem obronnym
  • Pomaga osobom starszym
  • Była w planach pierwszych puppyfikacji lecz coś się skomplikowało.
  • Suczka czasem jest agresywna .
  • Średnio lubi jakiekolwiek święta.
  • Suczka przyjaźni się z Luką i z Nuttie

Galeria