FANDOM

Opis

Dolo to młody pies rasy owczarek z Majorki. Z zawodu mechanik.

Wygląd

Samiec ma szare, prawie czarne futro. Ma też grzywkę i niebieskie oczy. Jego obroża jest granatowa.

Charakter

Pies jest wesoły, lubi towarzystwo innych, uczciwy i spokojny. Jednak czasami lubi zrobić coś szalonego. Często jest nadopiekuńczy w stosunku do swojej siostry Ramo oraz do Nasi. Bardzo kocha swoją partnerkę i czas z nią spędzany. Dla wrogów PP jest agresywny i chamski.

Rodzina

Amista - matka

March - ojciec

Ramo - młodsza siostra

Mesa - starsza siostra

Nasia - narzeczona

Dubbing

Angielski : Zayn Malik

Polski : Grzegorz Drojewski

Ciekawostki

  1. Jest średni z rodzeństwa
  2. On i Nasia są zaręczeni
  3. Choć jest dobrym mechanikiem nie uważa się za tak dobrego jak np. Twister

Biografia

Dolo urodził się jako drugi z rodzeństwa na Podkarpaciu. Bardzo lubił swoją siostrę Ramo i nieco bał się Mesy. Gdy dorósł często naprawiał różne rzeczy. Interesował się też horrorami więc pojechał na targi fanów horrorów. Gdy szedł wpadł nagle na pewną suczkę. Spodobała mu się pomimo jej specyficznego charakteru. Była to Nasia. Poszli na kawę i rozmawiali. Po targach utrzymywali stały kontakt bo okazało się że mieszkali dość blisko siebie. Stali się przyjaciółmi. Ale niedługo potem Dolo poczuł do niej coś innego. Zakochał się w niej. Któregoś razu poprosił ją o to żeby została jego dziewczyną. Zgodziła się. Kilka lat później został przyjęty do PP. Przeszedł szkolenie i został mechanikiem.

Lubi

Nie lubi

Umiejętności

Hobby

Strach

Cytaty

{{{nazwa}}}

Cytat1 Czy zepsuty silnik lub oleju brak Dolo pomoże raz dwa Cytat2
Reguralny
Cytat1 Nosz hamstwo w państwie! Cytat2
Jak coś nie da się naprawić a bardzo długo prubuję to zreperować

Galeria