FANDOM

Opis

Dixie to suczka rasy Blue Bay Shepherd X Owczarek Niemiecki. Mieszka w bazie Psiego Patrolu, jednak nie pełni w nim zawodu. Jest młodszą siostrą Sherie

Wygląd

Dixie jest szczupła, oraz niższa od swojej siostry. W głównej mierze ma futro w kolorze ciemno-biszkoptowym. Jej lewe ucho, pysk są ciemnoszare. Na plecach ma łatę, która z góry przypomina kształtem trochę serce. Spód ogona ma w tym samym kolorze. Na klatce piersiowej po środku ma ciemnoszarą łatkę w kształcie serca. Klatka piersiowa, podbrzusze i spód ogona są jaśniejsze od większości futra. Od spodu oczu ciągną się "łzy" w tym samym kolorze. Ma oczy w kolorze brązowym i nosi różowy makijaż. Nos ma szary.

Charakter

Dixie jest totalnym przeciwieństwem swojej starszej siostry. Jest dobra, pomocna, wesoła i grzeczna. Kiedy trzeba potrafi stanąć w obronie innych. Często pieski widzą ją z uśmiechem na pyszczku. A przebywanie w jej towarzystwie wywołuje pozytywne emocje. Jest ufna, jednak nie naiwna. Jest kobieca, lubi pielęgnację nad futrem, ale szanuje kiedy ktoś uważa to za nudne. Aby sprawić przyjemność i czasem dla własnej rozgrywki po chlapie się w piachu czy błocie. Dixie mimo to ma słabość do klejnotów i lubi nimi cieszyć oko. Umie wybaczać. Wie, że jest ładna ale ze względu na jej skromność często neguje komplementy albo cicho podziękuje. Bywa nieśmiała w stosunku do obcych lub nowych członków Psiego Patrolu. Żartuje tak, aby nikogo nie urazić. Gdy ma zły dzień chodzi posępna, nic nie przychodzi do jej głowy. Może być lekko oschła wtedy. Kocha jej siostrę, mimo wszystkiego i ich burzliwej przeszłości. Jednak zachowuje do niej duży dystans i stara się unikać wszelakich interakcji z Sherie. Ma świadomość, o nienawiści jej starszej siostry w stosunku do niej. Jeśli chodzi o wrogów Psiego Patrolu Dixie jest cicha, woli unikać walki, jest pacyfistką.

Umiejętności

Suczka jest dobrym mediatorem, dobrze tłumaczy i rozwiązuje konflikty. Do tego świetnie gra w Hop Hop Boogie. Potrafi szybko biegać, a także skakać nawet daleko. Dixie jest gibka. Dodatkowo umie budować ładne zamki z piasku oraz ślicznie je dekorować.

Rodzina

  • Debby- mama
  • Tor- tata
  • Sherie- starsza siostra

Dubbing

  • Wersja angielska- Emma Watson
  • Wersja Polska- Olga Kalicka

Obroża

Dixie nosi obrożę w kolorze jasnofioletowym. Wysadzana jest ona niebieskimi kryształkami.

Biografia

Dixie urodziła się w bardzo słoneczne i upalne południe. Jej rodzice oraz ich właściciele były zachwyceni perspektywą pojawienia się nowego członka w rodzinie. Jednak nie jej starsza siostra, Sherie…Suczka nie spędzała czasu z swoją starszą siostrą ze względu na jej zdystansowanie. Gdy nauczyła się chodzić i otworzyła oczy, zaczął interesować ją świat przebieranek. Była bardzo wesołym i pociesznym szczeniakiem. Stawała się z wiekiem bardziej kobieca. Wtedy rodzice zaczęli porównywać ją do jej siostry Sherie, Dixie była przykładem. Nie rozumiała tego z początku jednak, potem było jej żal siostry, którą na swój sposób kochała. Pewnego poranka Dixie bawiła się na desce od kurnika, czyli wbiegała pod górkę i zbiegała. Nagle gdy suczka biegła ponownie pod górę coś pchnęło deskę i spadła. Mocno się poturbowała. Właścicielka zaniosła ją od razu do domu i zaczęła opatrywać. Suczka potem dostała kocyk, z którym zaczęła spać. Dorastała spokojnie. Gdy była w wieku nastoletnim, pewnej nocy spała spokojnie w jej kojcu. Wtedy Sherie wykonała zamach na jej życie. Na szczęście do kojca Dixie wbiegli jej rodzice i zaczęła się kłótnia. Po tym wydarzeniu, nie wiele później dom został podpalony wraz z stodołą. Dixie wyjechała do Zatoki Przygód w trzy lata po tym wydarzeniu i poznała tam Psi Patrol, bardzo ich polubiła i postanowiła zamieszkać u nich w bazie.

Lubi

  1. Spędzać czas z Psim Patrolem i ich przyjaciółmi
  2. Dobro
  3. Pomagać
  4. Diamenty
  5. Kobiece rzeczy
  6. Boże Narodzenie
  7. Sylwester
  8. Walentynki
  9. Wielkanoc
  10. Wyjazdy z Psim Patrolem
  11. Spokój
  12. Brak kłótni
  13. Mieć przyjazne relacje
  14. Lato
  15. Psie chrupki o smaku kurczaka

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Zła
  3. Faktu, że jej siostra, Sherie go ją nienawidzi
  4. Mrozów
  5. Kłótni
  6. Psich chrupek o smaku bekonu
  7. Gdy nikt sobie nie pomaga
  8. Oskarżania się
  9. Wrogo nastawionych do siebie relacji
  10. Wywyższania się

Hobby

  1. Ćwiczenie technik mediacji
  2. Hop Hop Boogie
  3. Bieganie
  4. Skoki
  5. Budowa zamków z piasku

Strach

  1. Kiedyś przyjdzie Sherie i ją zabije.
  2. Burze
  3. Kłótnie
  4. Osy
  5. Pająki

Ciekawostki

  1. Suczka jest młodszą siostrą Sherie.
  2. Mimo wszystkiego Dixie kocha swoją starszą siostrę.
  3. Ma 50 cm wzrostu.
  4. Obrożę z klejnotami dostała w prezencie od Rydera, za rozwiązanie konfliktu między Panią Burmistrz a jej bratem.
  5. Sama uważa, że gdyby miała zawód to chciałaby być albo negocjatorem albo mediatorem.
  6. W początkowych planach w ogóle nie miała powstawać.
  7. Z wyglądu bardziej wdała się w ojca.
  8. Gdy się urodziła i jej rodzice zobaczyli łatkę w kształcie serca na jej klatce piersiowej, mieli przeczucie, że suczka będzie psem o złotym sercu.
  9. Debiutuje w odcinku: "Serce cieni", a w "Sea Patrol: Pieski ratują wakacje" dołącza do Psiego Patrolu.
  10. Jest zakochana w Miko.

Galeria Dixie