Postać miesiąca!
Artykuł ten jest autorstwa ^^ToyFreddy^^1 ,i wygrał on głosowanie na postać miesiąca Styczeń/2021.

Wiedz ,że ten artykuł jest warty przeczytania!

Diana to suczka rasy Owczarek Australijski . Suczka jest po części antagonistą . Posiada magię ognia , tylko że ten jest niebieski . Urodziła i wychowała się w Węgrzech. Najlepsza przyjaciółka Rainy oraz Tavasz .

Wygląd

Suczka jest średniego wzrostu . Jak na suczkę bardzo umięśniona. Oczy jej są w kolorze jaskrawego niebieskiego. Ma bliznę na kufie związaną z jej przeszłością . Blizne ma też na ramieniu.Jej umarszczenie jest w typie blue merle .

Osobowość

Każdy kojarzy ją na pewno ze stoickiego spokoju i pozornego opanowania . I jest to prawdą . Diana nie jest za bardzo porywcza czy energiczna . Bardziej powściągliwa . Stroniąca od zabaw . Jednak tylko od niektórych . Umie być naprawdę przerażająca . Wszak jak można nazwać osobę która czerpie radość z krzyków rozpaczy i bólu wrogów . Potrafi być naprawdę bezlitosna i zimna . Na pyszczku widnieje zazwyczaj u niej uśmiech . Jednak jest szczery tylko do niektórych osób . Dla nie lubianych przez nią uśmiech jest pełen wyczuwalnej pogardy i fałszywości.Kocha droczyć się z wrogami i uprzykszać im życie . Przyprawiać o problemy . Mścić się . Mimo wszystko jest czasami bardzo krytyczna względem samej siebie . Czuję się osamotniona . Brak jej miłości i odrobiny czułości . Była by kompletnie inna gdyby nie to że za szczeniaka wysunęła wnioski że bycie wrażliwym i przyjaznym to oznaka słabości . Że okazywanie uczuć nią są .

Umiejętności

Magię ognia ma w małym palcu . Jest mistrzynią w każdym calu. Jest suczką o sile psychicznej i fizycznej . Obie z nich są mocne . Radzi sobie z walką nie tylko używając magi . Wyśmienicie strzela z łuku . Nawet dobrze obsługuje się bronią palną.

Rodzina

  • Kayda- Matka
  • Laido - Ojciec
  • Ánizs-Starsza siostra
  • Abbás- Starszy brat

Biografia

Przyszła na świat w Debreczynie . Na Węgrzech . Domek w którym przyszła na świat był z dala od ludzi . Postawiony na polanie leśnej w lesie iglastym . Była najmłodszym dzieckiem swoich rodziców . Miała starsze rodzeństwo .Ánizs , starszą siostrę i Abbás'a , starszego brata . Od jej pradziadków , z pokolenia na pokolenie przenosiła się magia ognia . I to własnie Diana ją dostała . Tylko że nie zwykły . Ogień który posiadała był niebieski . Przez co jej rodzice zaczęli się obawiać że to może być klątwa Niebieskiego Księżyca . Wyczytali o tym że gdy ów taki księżyc pojawi się na niebie to ich córka będzie mogła operować większym ogniem . O większej temperaturze niż zwykły . Możliwe że nie będzie miała kontroli nad sobą . Zataili ten fakt przed nią . Z początku jej dzieciństwo wyglądało jak u każdego innego szczeniaka . Spędzała czas na bawieniu się z innymi lub własnym rodzeństwem . Od pewnego czasu zauważyła że jej rodzice gdy tylko usamodzielniła się przestali zwracać na nią uwagę . Gdy chciała trochę miłości to oni udawali że nie mają czasu bądź odkładali tą czynność na inną chwilę . Nawet gdy ona nastawała nie robili tego . Z biegiem czasu nawet rodzeństwo się od niej odwróciło. Była sama . Pewnego razu gdy szła ulicami miasta spotkała pewną suczkę . W kolorach brązu,beżu i bieli . Suczka nosiła imię Tavasz . Wymieniły parę słów a tamta zaprosiła ją do siebie . Mieszkała na ulicy z rodzeństwem . Jej rodzice z bólem musieli ich wygnać bo właściciel nie chciał szczeniąt w domu . Na ulicy i na własną łapę radzili sobie dość dobrze . Diana obiecała im pomoc jaką tylko mogła zaoferować . Bardzo polubiła Tavasz . Pokazała jej swą nietypową moc . Suczka od razu rozpoznała zjawisko i powiedziała rzecz którą rodzice Diany się bali i nie chcieli powiedzieć . Suczka Owczarka Australijskiego powiązała fakty i doszła do tego że przez to rodzice nie zwracali na nią uwagi .Gdy była w nastoletnim wieku rodzice zadecydowali o tym że będzie się szkolić w magi jaką ma . Ciężka praca i treningi oraz krzyki sprawiały że nienawiść do rodziny Diany rosła z biegiem lat . Wielokrotnie płakała przez nich . Była nikim . Sądzili że nie ma zagrożenia z jej strony . Wszak sądzili że ich córka nic nie wie o tajemnicy. Mylili się . Gdy nastał dzień błękitnego księżyca . Wieczorem rodzice wyjątkowo krzyczeli i wpajali jej że jest nikim i potworem . Z bólu i wściekłości potem w nocy wykorzystała okazję i spaliła dom oraz część lasu . Wszystko płonęło niebieskim i dużym ogniem . Diana czuła nic poza nienawiścią do rodziny . Sama suczka uciekła . Zrozumiała że nie ma żadnych korzyści w dobrym postępowaniu więc zaczęła powoli wraz z Tavasz czynić zło. Następnie poznała kumpli przyjaciółki . Szybko została dowódcą grupy . Kilka lat po tym wydarzeniu zaplanowała atak rabunkowy na statki w porcie. Była tam wtedy Rainy towarowcem . Spotkała się twarzą w twarz z Dianą . Ta spostrzegła odznakę Rainy. Szybko skojarzyła ją z odznaką należącą niegdyś do jej rodziców . Należeli do tej samej organizacji . Suczkę naszedł wielki gniew miała spalić cały statek lecz powstrzymała ją sama Rainy . Usłyszała o akcji sprzed paru lat i wytłumaczyła że przeżyła coś podobnego . Także odrzucenie od rodziców . Wymieniły parę słów. Zdążyły poczuć do siebie sympatie . Od tego czasu nawet się ze sobą zaprzyjaźniły. Rainy uważa że Diana ma w sobie jeszcze trochę dobra . I stara się je wyzwolić .

Cytaty

Cytat1.png Potwór ? Moi rodzice określali mnie tym słowem . Nawet gdy jeszcze nim nie byłam Cytat2.png
gdy ktoś tak ją nazwie
Cytat1.png Akruniaa~ Cytat2.png
Cytat1.png Jeśli naprawdę śmierć to odpoczynek , to dostaniecie go wszyscy Cytat2.png
Cytat1.png Oj oj oj ... tu się mylicie czcigodni panowie ... sami wydaliście na siebie wyrok śmierci ... ja go aby wykonam Cytat2.png

Dubbing

  • Polska -???
  • Orginalna - ???

Ciekawostki

  • Jest z Węgier
  • Ma swoją bandę , nazywa się ,,Klan Jastrzębiego Ognia"
  • Jest najlepszą przyjaciółką Rainy i Tavasz
  • Po jej przejściach upewniła się w fakcie że ukazywanie uczuć jest oznaką słabości
  • Wszystko co ma związek z jej rodziną kojarzy jej się źle i nienawidzi , stąd nienawiść do Psiego Patrolu
  • Ma magię niebieskiego ognia
  • Nawiązując do powyższego faktu . Zazwyczaj niebieski ogień ,gdy nie było pełni ,nie różnił się od zwykłego. Jednak Diana ma w sobie wiele nienawiści która wzmacnia ów magię . Ta sprawiła że jej ogień stał się 2 razy większy ,gorętszy oraz mocniejszy od zwykłego .
  • Można powiedzieć że nawet odwzajemnia uczucie Akro
  • Jej brat cudem przeżył pożar i obecnie mieszka w Bazie Psiego Patrolu
  • Czasami cierpi na bezsenność
  • Suczka nienawidzi gdy inni wymawiają jej imię "Dajana" . Ma dość upominania że mówi się tak jak się piszę . Normalnie Diana
  • Na nazwisko jej Kovács
  • Jednej z córek na pewno da na imię Iren lub Erzabet . Te imiona nosiły jej babcie które jako nieliczne z jej rodziny kochały ją i nie uważały za potwora ze względu na moc

Galeria