FANDOM

Diana to suczka rasy Owczarek Australijski . Suczka jest po części antagonistą . Jest magiem ognia tylko że ten jej jest niebieski i o wiele większy . Urodziła i wychowała się w Węgrzech. Przyjaciółka Rainy

Wygląd

Suczka jest średniego wzrostu . Jak na suczke bardzo umięśniona. Oczy jej są w kolorze jasnego niebieskiego i świecą . Ma blizne na kufie związaną z jej przeszłością . Blizne ma też na ramieniu.Jej umarszczenie jest troche w typie blue merle .

Osobowość

Uważana jest za psychopatkę jednak nie jest nią . Fakt lubi się mścić . Jest pewna siebie i uparta ja nie wiem co. Kpi z niebezpieczeństwa . Diana jest dość wesołą osobą . Zwłaszcza jak niszczy swoich wrogów . No dobra ,czasem jest lekko psychopatyczna . Zna się z Rainy od kilku lat . Przez te lata zdąrzyły stać się najlepszymi przyjaciółkami. To jedyny piesek z PP którego lubi. I właśnie dzięki niej Diana nie zniszczyła jeszcze PP ... Spotykają się potajemnie . Mogą się sobie wyżalić i zawsze mogą na siebie liczyć. W stosunku do Psiego Patrolu jest dość różna . Chce go zniszczyc lecz sie powstrzymuje jak cytuje - ,,Dobra , mogą se żyć z nimi w pokoju lecz niech jeszcze raz zagrożą mojej bandzie to obiecuje że nic z nich nie pozostanie". cdn

Umiejętności

Suczka jest silna jak mało kto . Nawet szybko biega . Potrafi tkać ogień jak mało kto . Zmysły ma bardzo dobre . Strzela wyśmienicie z łuku .

Rodzina

  • Kayda- Matka
  • Laido - Ojciec
  • Ánizs-Najstarsza siostra
  • Tavasz- Starsza siostra
  • Abbás- Najstarszy brat

Moc

Niebieski ogień

Biografia

Przyszła na świat w Debreczynie . Na Węgrzech . Urodziła sie jako najmłodsza z rodzeństwa . Rosła szybko . Od samych początków jej rodzeństwo nie wykazywało żadnego intuzjazmu z powodu jej osoby . Matka tak samo .Zapatrzona w swe starsze córki nie zwracała uwagi na najmłodszą Dianę . Tylko ojciec i z początku brat się nią zajmował . W wieku 5 lat odkryła że potrafi tkać ogień (w tedy był normalny) . Jako mała suczka nie miała za wiele przyjaciół. Wolała siedzieć sama . I żyło jej się nawet dobrze . Aż do czasu ... Raz usłyszała kłotnie . To byli jej rodzice . Suczka była przerażona .Słyszała tłuczone talerze . Krzyki i przekleństwa. Była wtedy sama w domu . Rozległ się strzał . Diana wtedy podbiegła do drzwi i przez dziure na klucz zobaczyła martwego ojca. Suczka wybiegła z domu . Miała ochotę wołać pomoc . Nie było jej kilka godzin. Ostatecznie i z bólem wróciła do domu . Jak gdyby nic ujżała rodzeństwo i matkę siedzącą w salonie jak gdyby nigdy nic sie nie stało. Jej siostra ,Tavasz, spytała się co z ojcem . Kayda skłamała że to przez sunie ojciec wyszedł i nigdy już nie wrócił . Wtedy zaczą się koszmar . Rodzeństwo jak i matka znęcali się nad nią. Pewnego razu Kayda bez powodu rzuciła w nią wazonem a szkoło poraniło jej kufę . Gorsze rzeczy zaczeły sie gdy okazało że jej ogień jest niebieski . Oni nie wiedząc jaką ma moc zaczeli co raz bardziej ją męczyć . Po spanie na dworze po bicie. Diana pewnego razu nie wytrzymała . Po tym jak nazwali ją mordercą ona weszła w stan (mysle nad nazwą ok ?) spaliła cały dom. Nie mając litości dla rodziny . Uciekła . Zaczeła spotykać się z bandziorami i złodziejami . Aż sama utworzyła swoją bandę . Gdy już była dorosła poznała Rainy . Miała zamiar okraść jej statek . Udawała miłą i uprzejmą . Rainy była przyjaźnie nastawiona . Rozmawiały już z 2 godziny .Okazało się że dobrze się rozumieją .Z planów napadu na statek Rainy wyszły nici . Diana o dziwo zaprzyjaźniła się z nią . Po kilku latach przyjaźni wreście Rainy przedstawiła jej pp. Gdy tylko ukazało się że Psi PAtrol znał jej rodzine Diana wpadła w szał . Byli nawet przyjaciółmi . Diana miała ochotę zniszczyć ich lecz z zwględu na Rainy nie zrobiła tego . Obecnie mieszka w Węgrzech z jej bandą. Obiecała Rainy że nigdy nie zniszczy PP . Zobaczymy...

(mam nadzieje że bio może być , nie jestem w tym dobra xd)

Cytaty

Dubbing

  • Polska = ???
  • Orginalna = ???

Ciekawostki

  • Inni myślą że jest chora psychicznie
  • Jej blizna powstała przez jej matke która rzuciła wazonem w nia , szkło ugodziło ją
  • Przyjaźni się z Rainy
  • Nienawidzi Psiego Patrolu
  • Pochodzi z Węgier
  • Tka niebieski ogień który jest potęrzniejszy niż zwykły
  • Ma swoją bandę
  • Gdyby połączyła siły z Akro to nastapił by koniec Psiego Patrolu i świata
  • Gdy matka i rodzeństwo dowiedziało się że jest przeklęta niebieskim ogniem zaczeli się nad nią znęcać . Myśleli że swojej rodziny nie skrzywdzi . Myli się ...
  • Widziała śmierć ojca

Galeria