FANDOM

Diana to suczka rasy Owczarek Australijski . Suczka jest po części antagonistą . Jest magiem ognia tylko że ten jej jest niebieski i o wiele większy . Urodziła i wychowała się w Węgrzech. Przyjaciółka Rainy.

Wygląd

Suczka jest średniego wzrostu . Jak na suczke bardzo umięśniona. Oczy jej są w kolorze jasnego niebieskiego i świecą . Ma bliznę na kufie związaną z jej przeszłością . Blizne ma też na ramieniu.Jej umarszczenie jest troche w typie blue merle .

Osobowość

Ma trudny charakter . W oczach innych jest brana za psychopatkę . Nie jest to do końca prawda . Dla swojej bandy jest niezwykle przywiązana . Wyrozumiała i łagodna . Z nimi właśnie spędza większość dnia . Jest niezwykle przebiegła i sprytna . Przydaję się jej to do operacji z swoją bandą. Nie bywa raczej zła i zdenerwowana . W ręcz przeciwnie w przypadkach gdy ma się zdenerwować jest spokojna . Przez to brana jest za psychopatkę .Bywa jednak że się naprawdę zdenerwuje , wtedy raczej nikt nie chce stać jej na drodze , w przeciwnym przypadku skończy jako popiół .Mści się na innych , szczególnie na tych co stoją jej na drodze. Nie lubi współpracy z innymi bandami . Ci którzy ją spotkali mówią o niej że jest dziwna i małomówna . Nie daje się złapać . Rainy jest to jedyna osoba z psiego patrolu którą lubi. Po poznaniu jej ujżała to że są podobne . Postanowiła się z nią zaprzyjaźnić. Spotykają się potajemnie .

Umiejętności

Suczka jest silna jak mało kto . Nawet szybko biega . . Zmysły ma bardzo dobre . Strzela wyśmienicie z łuku .

Rodzina

  • Kayda- Matka
  • Laido - Ojciec
  • Ánizs-Najstarsza siostra
  • Abbás- Najstarszy brat

Biografia

Przyszła na świat w Debreczynie . Na Węgrzech .

Cytaty

Dubbing

  • Polska = ???
  • Orginalna = ???

Ciekawostki

  • Inni myślą że jest chora psychicznie
  • Jej blizna powstała przez jej matkę która rzuciła wazonem w nią , szkło ugodziło ją
  • Przyjaźni się z Rainy
  • Pochodzi z Węgier
  • Tka niebieski ogień który jest potężniejszy niż zwykły
  • Ma swoją bandę
  • Z jej bandy najbardziej lubi się z Tavasz
  • Jest wyśmienitym magiem .
  • Tak naprawdę ma uczucia ale po wydarzeniach z jej dzieciństwa wywnioskowała że okazywanie uczuć to oznaka słabości
  • Nienawidzi psiego patrolu bo rodzice mieli z nim jakiś związek .

Galeria