Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Diamond to młoda suczka, będąca mieszanką ras takich jak Cocker Spaniel oraz Owczarek Belgijski Malinois. Jest najlepszą przyjaciółką Divy, a także drugim psem jej właścicielki. Nie należy do Psiego Patrolu, lecz czasem go odwiedza. Jest młodszą kuzynką Eyry i Kierana.

Wygląd

Diamond to suczka średniego wzrostu. Ma ani masywną ani zbyt delikatną sylwetkę. Jej futro jest średniej długości, ma ono tylko trzy kolory. Większość futra suczki jest ciemno-biała, w bardzo niewielkim stopniu wpada w żółty. Jej grzywka, uszy, pysk są jasno-piaskowe. Na plecach ma jeszcze jaśniejszy pas. W tym samym kolorze są "skarpety" na dwóch przednich łapach. Ogon ma w kolorze uszu. Na klatce piersiowej widnieje plamka mająca kolor jej pasa na plecach. Diamond ma szaro- różowy nos. Jej oczy są niebieskie, a na powiekach nosi ciemnoróżowy makijaż. Ma on brokat.

Charakter

Pod przykrywką bardzo niewinnej, uroczej suczki, kryje się królowa manipulacji. Potrafi tak przedstawić sytuację, że będzie ona bardzo wiarygodna. Często to wykorzystuje aby się na kimś zemścić. Suczka na pewno jest egocentryczką. Umie wywołać problem z byle czego, strasznie wtedy dramatyzuje i strzela fochy. Lubi siedzieć nad swoim wyglądem, dla niej to podstawa. Ma słabość do błyskotek, bardzo je lubi. Świetnie wymusza, robi to w różne sposoby zależnie od sytuacji po udawaną skromność po czyste obrażenie się oraz manipulację. Dla niewielkiego grona jest szczerze miła i nie manipuluje. Głównie to jest jej matka, właścicielka i najlepsza przyjaciółka Diva. Wtedy w towarzystwie jej mamy i właścicielki potrafi nawet być posłuszna. Uważa siebie wręcz za świętą i nie widzi błędów w jej zachowaniu. Zaś w zachowaniu innym owszem. Aby wzbudzić większe poparcie robi z siebie ofiarę sytuacji, a dzięki opanowanej manipulacji jest naprawdę wiarygodna. Nie mówi wszystkiego, gdy jest oto poproszona. Zmienia tematy, kiedy natknie się na temat o którym nie może rozmawiać. Winę z siebie przerzuca na innych. Kiedy napotka na pieska albo osobę o podobnych zainteresowaniach jest dobrym rozmówcą. Na razie nie ma zainteresowania miłosnego, ale ma marzenia by mieć rodzinę w przyszłości. Jest dużą romantyczką/ Suczka jest królową wymuszania, potem gdy osiągnie cel udaje niewiniątko. Do swoich spraw i życia podchodzi z optymizmem, choć w jej wydaniu dziwnie to wygląda. Bardzo wylewnie okazuje jej emocje, a gdy przychodzi do odczuwania smutku jej reakcje bywają histeryczne.

Umiejętności

Suczka potrafi dobrze wymuszać jak i udawać. Suczka nawet dobrze skacze oraz biega. Czasem kiedy nie kieruje się jej dziwnymi animozjami tylko ma milszy dzień w towarzystwie bliskich wpada na kreatywne pomysły.

Rodzina

  • Arno-tata.
  • Gija- mama.
  • Buf- przyrodni brat.
  • Kieran- kuzyn.
  • Eyra- kuzynka.

Dubbing

  • Wersja angielska- Tara Strong.
  • Wersja polska- Monika Kwiatkowska.

Odznaka

Diamond nosi różową obrożę, do której ma doczepioną przypinkę w kształcie deltoidu o zaokrąglonych bokach. Tak jak niektóre kamienie szlachetne ma kolor jasno niebieski. I często ma charakterystyczne cienie dla kamieni szlachetnych. Po środku widnieje napis z jej imieniem.

Biografia

Suczka urodziła się w mieście, dokładniej w domu przyjaciół właścicieli jej rodziców. Każdy mówił, że z wyglądu bardzo przypomina jej matkę. Diamond uczyła się chodzić, po tym jak otworzyła oczy. Po narodzinach jakiś miesiąc później wróciła do domu jej właścicieli, gdzie mieszkała. Była bardzo rozpieszczana, dostawała wszystko o co tylko poprosiła. Czasem nawet wyjeżdżała na wakacje, czy to do jej rodziny czy do jakiś innych krajów. Głównie ciepłych, bo takie lubiła. Już jako szczenię widziano, że z osobowości po ojcu nie ma prawie nic. Kiedy odwiedzała jej rodzinę, zawsze był jakiś konflikt powodując, że Eyra jej nie lubiła, choć Diamond także nie pałała sympatią do kuzynki. Mimo to starsza kuzynka Diamond pomagała wujkowi się nią zajmować. Zawsze Diamond okazywała swoje najgorsze strony charakteru. Gdy podrosła była pod względem wymagań i charakteru, jeszcze bardziej uciążliwsza niż jak była szczenięciem. Podczas gdy przebywała u jej matki w domu siedząc na trawniku, zobaczyła bawiącą się białą suczkę z właścicielką. Nudziło jej się zatem postanowiła do nich podejść i pobawić się. Z początku nowa suczka nie za bardzo chciała, by ktoś nowy dołączał do zabawy, ale właścicielka zgodziła się, zatem druga suczka nic nie mówiła. Podczas zabawy zapoznały się, tamta miała na imię Diva. Wymieniły się adresami i tak po tym spotkaniu siebie odwiedzały. Były bardzo podobne pod względem charakteru, zatem nie trzeba było długo czekać na pierwszą aferę. Mimo to obydwie suczki pogodziły się. Diamond chciała zamieszkać z Trixi, czyli właścicielką jej najlepszej przyjaciółki. Dopiero po długich rozmowach i wymuszaniu udało się i zamieszkała w willi wraz z Divą. Tamta opowiadała jej o Psim Patrolu, choć Diamond był on jej obojętny.

Lubi

  1. Dostawać to co zechce.
  2. Spędzać czas z Divą.
  3. Luksusy.
  4. Kobiecość.
  5. Gdy coś idzie po jej myśli.
  6. Lato.
  7. Ciepłe dni.
  8. Upały.
  9. Spędzać czas w willi.
  10. Lody.
  11. Prezenty.
  12. Boże Narodzenie.
  13. Sylwester.
  14. Walentynki.
  15. Wielkanoc.
  16. Manipulować.
  17. Różowy.
  18. Fioletowy.

Nie lubi

  1. Nudy
  2. Gdy nie zwraca się na nią uwagi
  3. Gdy nie dostaje to o co poprosi
  4. Sprzeciwu
  5. Gdy nie uda jej się coś wymusić
  6. Eyry
  7. Chłodu
  8. Zimnych dni
  9. Zimy
  10. Jesieni
  11. Zwracania jej uwagi
  12. Pikantnych smaków
  13. Gorzkich smaków

Hobby

  1. Hop Hop Boogie
  2. Gimnastyka
  3. Strojenie się
  4. Strzelanie fochów o byle co

Strach

  1. Duchy
  2. Zjawiska paranormalne
  3. Klauny
  4. Pająki
  5. Robaki
  6. Horrory
  7. Straszne historie

Ciekawostki

  1. Diamond jest puppyfikacją mojej kuzynki.
  2. Suczka nie znosi się z Eyrą.
  3. Jest królową wymuszania. Choć jeśli się ją zna to można powiedzieć z stuprocentową pewnością kiedy to robi.
  4. Ma 53 cm wzrostu, ze względu iż w połowie jest Malinois po ojcu dlatego jest wysoka.
  5. Jej najlepszą przyjaciółką jest Diva, choć dochodzi do kłótni między suczkami ze względu na ich podobne do siebie charaktery. Mimo to rozumieją siebie świetnie.
  6. Psi Patrol jest jej obojętny, odwiedza go rzadko, jeśli już to gdy Diva przyjeżdża, ale czasem też zostaje.
  7. Jej ulubione kolory to: fioletowy, zielony. Kiedyś też różowy.
  8. Jest młodsza od jej kuzynki.
  9. Uwielbia słodkie smaki, są jej ulubionymi.
  10. Jej typ osobowości to INFP.
  11. Jej enneagram to 4w3.

Galeria Diamond

Advertisement