Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Dawn to młoda suczka rasy Alaskan Noble Companion Dog, która mieszka w Psim Patrolu, nie ma zawodu, ale jest magiem wiatru.

Wygląd

Suczka w większości ma jasno-czarną sierść z białą łatką na lewym uchu, białym pyskiem białymi podmuchami wiatru pod oczyma, do tego ma na klatce piersiowej białe serce, koniuszek ogona jest także biały jak i "skarpetka" na lewej przedniej łapie. Oczy są w kolorze złotym.

Charakter

Suczka jest lojalna do bólu każdy może to potwierdzić. Jeśli z kimś Dawn jest zżyta do można mieć pewność, że zawsze pomoże czy to radą lub jeśli trzeba obroni. Jest bardzo energiczna, ma wiele chęci do życia. Mimo wszystkiego nie ma w zwyczaju ukazywać swoich myśli, uczuć. Zawsze stresuje ją ten pierwszy krok. Rzadko kiedy płacze, a na pewno nie przy innych. Preferuje aby każdy miał obraz silnej suczki, która jest uśmiechnięta. Jest zdecydowanie wolnym duchem, nie znosi ograniczeń. Jedynie przyjmuje polecenia bez problemowo od Rydera, Chase'a albo Alays. Jest im wierna. Bywa bardzo uparta. Suczka jest silna psychicznie. Nie rani ją byle powód. Patrzy na świat realistycznie, stara się stronić od optymistycznego lub pesymistycznego patrzenia na świat. Uwielbia podejmować wyzwania, stara zawsze każde wypełnić. Nie lubi ponosić porażek, ale mówi sobie, że każdy uczy się na błędach. Dawn jest odważna, mimo jej pochodzenia nie jest pacyfistką. Nie stroni od walk. Jak trzeba obronić da z siebie tyle ile może. Bywa zawzięta. Jest bardziej chłopięca, nie w smak jej przebieranki. Uważa, że to tylko kolejne ograniczenia blokujące jej wolność np. podczas biegu, dobrej zabawy. Ale jak trzeba zrobi to z grzeczności. Jak ma złe dni chodzi markotna, narzeka, łatwo popada w nudę. Nie boi się powiedzieć wtedy, że coś ją nudzi. A jak ktoś zdenerwuje suczkę potrafi podać dokładny powód, który czasem powie zbyt dosadnie. Jeśli chodzi o Janny'ego to kocha go nad życie. Stara się by zawsze był szczęśliwy. Przy nim pozwala okazywać głębsze emocje np. smutek. Zawsze jest dla niego wsparciem. Kocha z nim żartować a nawet wygłupiać. Ujmuje ją jego pacyfistyczna postawa. Podziwia go za to. Uważa, że czyni go to innym od innych piesków. Gdy jest smutny czuje potrzebę pocieszenia pieska. Gdyby trzeba było zginęła by za niego. Stara się okazywać mu dużo wsparcia i wyrozumiałości jeśli chodzi o magię krwi. Jeśli ktoś nazwałby go potworem za to do Dawn upewni się, że taki ktoś zapłaci sromotnie za to. Jej chłopak jest jej najlepszym przyjacielem, powierza mu wszystkie swoje tajemnice. Jeśli chodzi o wrogów Psiego Patrolu to suczka nie znosi ich. Czeka zawsze na ich pierwszy ruch, choć czasem to ona go wykonuje gdy sytuacja jest zbyt oczywista. Często mówi o nich z dużą ilością ironii. Niektórzy są jej obojętni, jednak Ci, którzy w szczególności będą stanowić zagrożenie dla Psiego Patrolu czy jej miłości zapadną jej w pamięć.

Umiejętności

Potrafi świetnie biegać oraz kopać. Do tego z wiatru potrafi zrobić wszystko! Dobrze też surfuje. Trzeba przyznać, że jest dość silną suczką.

Rodzina

  • Twilight- mama.
  • Day- tata.
  • Janny- chłopak.

Dubbing

  • Wersja angielska- Jesse Eisenberg.
  • Wersja polska- Agata Buzek.

Moc

Wiatr- potrafi zrobić z niego tornado gdy się zdenerwuje lub huragan, także może z łapy zrobić podmuch wiatru lub latać za pomocą wiatru. Może zmieniać jego temperaturę oraz szybkość. Nawet w wietrze gdy się zezłości może przemycić kawałki np. lodu i może zranić. Należy do jednych z najlepszych magów wiatru.

Biografia

Suczka urodziła się jako jedynaczka w Imperium Powietrza. Okazało się, iż ma bardzo wielkie zdolności związane właśnie z nm. Tak dorastała. Pewnego dnia okazało się, że pewien morderca zabił jej rodziców. W gniewie wytworzyła tornado wraz z kawałkami lodu! I zabiła go jednak bez nich to nie było to samo zatem mimo to, że przekonywali ją by została odeszła własnowolnie z Plemienia. Gdy tak się snuła po świecie natknęła się Ryder'a, który był w niebezpieczeństwie już spadł kiedy za pomocą wiatru wypchnęła go na ląd. Był bardzo jej wdzięczny i złożył propozycje zamieszkania. Suczka zgodziła sie i od tej pory mieszka w Psim Patrolu.

Lubi

  1. Spędzać czas z Janny’m, Minty, Psim Patrolem i ich przyjaciółmi.
  2. Wiatr.
  3. Robić pokazy.
  4. Dobro.
  5. Boże Narodzenie.
  6. Sylwester.
  7. Wielkanoc.
  8. Wyjazdy.
  9. Pory roku.
  10. Słońce.
  11. Zimno.
  12. Plaże.
  13. Góry.
  14. Tornada.
  15. Burze.

Nie lubi

  1. Wrogów.
  2. Wrogów Psiego Patrolu.
  3. Mówienia o przeszłości.
  4. Zła.
  5. Kłamstwa.
  6. Morderców.
  7. Narkotyków.
  8. Zdrajców.
  9. Oszustów.

Hobby

  1. Bieganie.
  2. Kopanie.
  3. Robienie rzeczy z wiatrem.
  4. Siłowanie się.
  5. Ratowanie.

Strach

  1. Strata Psiego Patrolu.

Ciekawostki

  1. Jest bardzo rzadką rasą psa, gdyż to Alaskan Noble Companion Dog.
  2. Ma 73 cm wzrostu.
  3. Ma charakterystyczne kreski w kształcie powiewów wiatru pod oczyma jak i na klatce piersiowej serduszko.
  4. Jest magiem wiatru.
  5. Potrafi wszystko wyczarować związane z wiatrem.
  6. Mieszka w bazie Psiego Patrolu.
  7. Jest twardzielką.
  8. Umie surfować.
  9. Jest jednym z najlepszych magów wiatru, jednak nie lubi zbytnio się tym chwalić. Uważa, że Mickey, Sarah i Flurr są od niej dużo lepsi.
  10. Jej ulubione kolory to złoty i bordowy.
  11. Jej imię z angielskiego na polski oznacza Świt.
  12. Zakochała się w Janny'm nie wiedziała że odwzajemnia jej uczucie dopóki jej nie wyznał. Są parą.
  13. Ulubione pory dnia Dawn to: ranek i wieczór.
  14. Typ osobowości suczki to: ENTP.
  15. Enneagram Dawn to: 7w6.

Galeria Dawn

Advertisement