FANDOM

Darling - suczka rasy Jack Russel Terrier. Jest wrogiem psiego patrolu a w szczególności jej siostry Hope. Razem z jej pomocnikami stanowi niebezpieństwo dla niej. Obecnie jest w więzieniu gdzie odbywa swoją karę jednak nie długo znów da o sobie znać...

Charakter

Agresywna, niebezpieczna, nieobliczalna-te trzy cechy najlepiej opisują Darling. Nie cofnie się przed niczym. Nie boi się konsekwencji jakie wynikają z jej czynów. Uwielbia patrzeć jak jej plany są wciela ę w życie. Nie znosi swojej siostry. Jest o nią zazdrosna, nienawidzi jej! Jest oschła, nie miła. Gdy widzi swoich wrogów przeszywa ich morderczym wzrokiem.

Umiejętności

Jest bardzo inteligentna. Z łatwością obmyśla nowe plany. Jest zwinna i szybka.

Biografia

Suczka razem ze swoją siostrą Hope urodziła się we francuskim pałacu. Jak się okazało był to pałac księżniczki Francji. Dbała o swoje szczeniaki, kochała je. Tak samo jak rodziców tej dwójki. Jednak z biegiem lat rodzice jak i księżniczka zaczęli bardziej interesować się Hope. W końcu pewnego dnia Darling podsłuchała rozmowę Księźnickzi z jej rodzicami z której wynikało że to Hope ma przejąć władzę. Suczka znienawidziła do tej pory swoją siostrę. Upozorowała wypadek przez który Hope zapomniała o wszystkim co do tej pory się zdarzyło i trafiła do pp. Jednak gdy dowiedziała się że jej siostra przeżyła chciała ją odnaleźć i skończyć z nią raz na zawsze. Jej plan się nie powiódł i trafiła do więzienia gdzie obecnie przesiaduje i obmyśla kolejny plan na zgładzeniu jej siostry.

Dubbing

Wersja Polska -

Wersja Oryginalna -

Ciekawostki

Cytaty

Galeria